2 глава

34 9 0
                                    

Отидох в стаята си и легнах на чаршафите. Видях малка светлина. Любопитството ме накара да я последвам. Това и направих. Озовах се на тавана на къщата. Първато нещо което видях беше невероятно огледало. Вгледах се в него и то заблестя. Изглеждаше като портал. Реших да вляза. Имах чевството, че летя като фея. Осъзнах, че това е да се телепортираш. Някакво интересно и приятно чувство. Но намаше значение.
Закара ме в невероятен нов свят. Имаше хора, които летяха на метли, зловещ замък и други странни неща. Веднага осъзнах, че това е някакъв вещерски свят. Докато се оглеждах се блъснах в един човек.
-Извинете!-казах аз.
-Няма нищо. Аз съм Грег.
-Аз съм Ливи.
-Ти ли си новата ученичка?
-Какво? Каква ученичка?
-Има ново дете, което трябва да отиде в училището "Блек". Аз бях изпратен да го заведа там.
-Значи съм аз. Току що пристигнах.
-Е, ще ти трябват учебници.
Едва бях мигнала а от него вече нямаше следа. До няколко секунди се върна с учебници в ръка.
-Ето, тези са за теб.-каза ми Грег и ми даде торба пълна с книги. Отидохме в училището за магьосници. Пътят изглеждаше къс, но мисля, че бях изминала по-малко от 5 метра и спрях да си почина.
Ето, че най-после престигнахме. Грек почука на вратата, след което като с магия тя се отвори сама. Двамата влязохме със забавена крачка. Отвсякъде започнаха да се чуват разговори на висок тон. Грег ми каза:
-Това е училището за магьосници "Блек". След като се настаниш трябва да уведомиш родителите си. Разбра ли?-аз му кимнах, след което закрачихме нанякъде. Без изобщо да разбера се озовахме пред огромна врата зад която се чуваха много повече гласове отколкото на входа. До нас застана едно високо момиче с кок, маникюр и стилно облекло.
-Отвориум!-изкрещя тя и вратата се отвори, а след нея Грег ми съобщи:
-А, бях забравил магията! Хайде, Ливи, да въвим!
Влязохме след онова момиче, а пред нас се откри гледката на огромна зала с 8 големи маси. Не можех да повярвам, че бях една от многото ученички в "Блек". Това беше като сбъдната мечта!

Ливи Мейсън приключението започваOù les histoires vivent. Découvrez maintenant