На осмата маса седяха учители, които се наслаждаваха на храните си, а около тях си бъбреха ученици от всякакви възрасти. Докато се усетя, Грек вече беше на 4, 5 метра от мен и ме викаше.
-Идваш ли?-попита ме той.
-Да. Да. Идвам!
Повървяхме малко и отново се спрях. Бях забелязала едно момче да ми намигва. Беше голям сладур. Погледнах напред. Грег беше застнал на една от седемте маси и държеше гладно вилицата и ножа си в ръце. Отидох и седнах до него. След като го направих той затвори очи и изрече:
-Хрейминкломнос!
Нямах ни най-малка представа какво е това, но докато го гледах усетих, че седя с широко отворена уста. Той току що си беше призовал свинска пържола и сок от кайсия.
-Невероятно!-изрекох това когато той започна да си реже храната.-Как се прави?
-О, мм, това е...-Грег натика едно парче месо в устата си и продължи.-...магия за призоваване. Намисляш си желаното и изричаш заклинанието. Пробвай!
Помислих си за една свежа порция портокали, понеже бях вечеряла в колата преди да пристигнем.
-Как беше? -попитах Грег.
-Хрейминкломнос!-отговори ми той, а пред него се появи ягодова торта.
Май ми отговори с цел да си получи десерта. Не ме интерсуваше, затова пробвах.
-Хрейминкломнос!-извиках и пред мен се появи чинията с резенчета портокали.
Започнах да му се наслаждавам, но вече не се чувствах гладна, а жадна. Поръчах си една чаша чиста вода и я изпих на две глътки. Облегнах се назад, но нямаше облегалка, затова тръгнах да падам по гръб.
-Добре ли си?-едно момче ме беше хванало за подмишниците и ме държеше да не падна.
Тогава го познах-момчето което ми намигна! Истински красавец!
-Да, добре съм.-отвърнах му аз и се установих седнала.
-Радвам се.-каза ми момчето и си тръгна.
ESTÁS LEYENDO
Ливи Мейсън приключението започва
FantasíaЛиви Мейсън живее в необикновено семейство, но нещо се променя. Скоро заминават за Полша. Но там не е това което би трябвало да бъде. Дали ще успее да понесе странностите около нея?