Predstavenie postáv

52 0 0
                                    

Cleo
Žije v podstate ako Popolúška. Keď mala dva roky jej zomrela mama. Jej otec s ňou žil 15 rokov sám, ale potom si našiel priateľku menom Sofia s dvoma diabolskými dcérami Melanie a Rachel. O pol roka nato zomrel aj otec pri požiari,  a Cleo bola nútená žiť s jej macochou a dvoma nevlastnými sestrami. Cleo chodí do prvého ročníka na prestížnej strednej škole (štipendium) a už dlhšiu dobu niečo cíti k bohatému chalanovi z druhého ročníka Charliemu aj keď vie že u neho nemá šancu...

Sofia
Cleo si zobrala do starostlivosti len kvôli dedičstvu. Má dcéry dvojčatá Melanie a Rachel ktoré má z prvého manželstva a všetko ide uba im. Nové veci idú im a Cleo môže nosiť len ich veľmi staré veci. Sofia je veľmi zákerná. Cleo si totiž zarábala peniaze pre seba brigádami ale Sofia jej ich zatrhla lebo sa vraj nemá neplnoletá vonku flákať.

Melanie a Rachel
Sú úplne rovnaké či už výzorom alebo správaním. Obe sa ku Cleo správajú povýšenecky a hrubo. Sú rozmaznané, užívajú si Cleine bohatstvo a veľmi hlúpe. Chodia do toho istého ročníka ako Cleo ale to len vďaka peniazom.

Charlie
Pochádza z veľmi bohatej rodiny, má prísneho otca a mamu, v škole sa mu veľmi darí a Cleo si všíma viac ako si vôbec uvedomuje. Všetci jeho kamaráti sa len pretvarujú, až na Denisa. S ním sa pozná už od škôlky.

Okey, toto mal byť diel kde by ste mali šancu lepšie spoznať postavy príbehu😉. Ospravedlňujem sa dopredu pretože toto je môj prvý publikovaný príbeh. Dúfam že sa vám bude páčiť😜. Ďakujem za všetky komenty a všetko ostatné. Ozaj aby som nezabudla, diely budú vychádzať nepravidelne (škola).
black- Nikol

Láska z iných vrstievWhere stories live. Discover now