Projekt-vypracovanie

21 0 0
                                    

Pohlad Cleo

*Cŕŕŕn-cŕn* ,, Oh Bože už zasa ten nepríjemný zvuk ktorý ma vytiahne z ríše snov. " povedala som až veľmi otrávene na to že dnes budeme s Charliem spolu robiť projekt. Už sa veľmi teším. Dúfam že bude sranda a nie že to bude brať ako veľmi vážnu vec. Sice je pravda že na známkach mi dosť záleží, ale nemôžem byť stále nudná a pedantná (podľa niektorých šprtka). Musím sa trocha uvoľniť. Ale na premýšlanie času ešte dosť.

Potom ako som sa pripravila do školy a spravila im raňajky, som išla na bus ktorý som akurát stihla. V škole sa nič moc nestalo a po nudných šiestich hodinách som išla hľadať Charlieho. Nevedela som ho nájsť nikde v velej škole. Hádam len na chalanských wc-kách som ešte nebola. Na chodbe som stretla iba Denisa. Ten mi povedal že Charlie už na mňa čaká v knižnici. Tam mi nenapadlo sa pozrieť. Ani to nestihol dopovedať a ja už som letela lebo som ho už dobrú hodinu aj pol hľadala a času moc nieje.

Keď som ho našla, už sedel pri stole a mal všetko pripravené na prácu. ,,Ahoj. Prepáč že meškám, ale nevedela som ťa nikde nájsť. A tu som nehľadala." vypustila som zo seba neisto. ,, Ale to je v poho." ,,Tak to som rada. " chvílku sme sa na seba len striedavo pozerali a usmievali. Sme ako malé deti a nie ako stredoškoláci. Možno tak iba vyzeráme ale mentálne sme na tom horšie.

Najprv sme sa nevedeli dohodnúť na tom o čom konkrétne z tej témy budeme projekt robiť, ale nakoniec sme sa rozhodli že o rozmaznaných a so všetkým nespokojných ľuďoch čo sa neprávom a len kvôli majetku vyvyšujú nad iných. Tá tém aj presne sedí na mňa a moju situáciu. A Charlie o tom vie. Preto to určite vybral. ,,Cleo? Typujem podľa tvojho pohľadu že už si zistila prečo som tú tému zvolil." ja som to vedela ,,Hmm no hej ja som to tušila." hmm tušila ;-) ,, A nevadí ti to??." ,,Samozrejme že nie." ,, Tak začnime." ,,OK."

Asi po dvoch hodinách sme ho dorobili. Už som bola fakt unavená. ,,Á Cleo? Nechcela by si ísť so mnou zajtra von?" ,, Pôjdem rada ale budem sa musieť niako vyhovoriť u Sofie." ,,OK teším sa." to čo spravil potom ma prekvapilo. Dal mi pusu na líce. Zatvárila som sa divne. ,,Prepáč vadilo ti to?" spýtal sa skleslo ,,Nie nevadilo." usmiala som sa a odišla. Pred dverami som zastavila a zakívala mu. Odkíval s úsmevom na tvári.

Doma bolo zasa to isté-večera a upratovanie. Zaspala som ani neviem ako, ale viem že s únavou. A ešte s pocitom lásky...



!!!Ďalší diel!!! Prepáčte ale že trošku nezrozumiteľne písaný a krátky, ale som trochu chorá. Diel som vydala len lebo už dlho žiadny nebol. Ale už je mi lepšieeeee a preto by som chcela čo najskôr vydať nový diel😄😄😄
black-Nikol

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Láska z iných vrstievWhere stories live. Discover now