Rozdział 2🌺

16 5 1
                                    

Minął rok od rozstania rodziców Melefice. Jej matka z każdym dniem pije coraz więcej. Mało tego za wszystko wini swoją już szesnastoletnią córkę.

Dziewczyna ignoruje zachowanie swojej matki wiedząc,że mówi tak pod wpływem środków odurzających. Wiadomo jak wódka działa na człowieka.. Lecz.. Wie też,że jej picie nie jest już normalne. Na początku może i miała powody aby zacząć leczyć swoje rany ale teraz? Teraz jej matka jie widzi nic po za piciem.

Nie widzi nawet bólu swojej córki,która po powrocie ze szkoły idzie do swojego pokoju,zwiła się w kołdrę i płacze. Płacze dlatego,że wie że i tak nikomu na niej nie zależy. Dlatego,że jej matka nigdy nie zauważa jej łez. Dlatego,że już po prostu nie chce jej się żyć.

Dużo razy gdy tak siedziała w swoim małym pokoju.. Marzyła. Marzyła o normalnej,spokojnej rodzinie. O mamie,która pocieszałaby ją w trudnych chwilach. O tacie,z którym będzie mogła pograć w "chłopskie" gry,denerwować się za każdym razem gdy zapyta cię o chłopaka. Niestety to były tylko jej marzenia. Nie wierzyła,że może się cokolwiek zmienić. Jeszcze rok temu może i by wierzyła,że będzie dobrze. Teraz nawet o tym nie myśli. Ojciec przestał się do niej odzywać. Znalazł sobie nową dziewczynę z którą wziął ślub. Teraz razem z nią są szczęśliwą rodziną. Ojciec Melefice po prostu o niej zapomniał.

Nadzieja dziewczyna zanikała z każdym dniem,miesiącem. Teraz już jej nie ma.

🌺In The Name Of Love🌺ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz