Rozdział 6🌺

8 2 0
                                    

Dziewczyny siedziały obok siebie na kanapie czasami spoglądając sobie w oczy. Melefice nie bardzo wiedziała jak zacząć więc po prostu powiedziała jej prawdę.

-Moja mama pije. Pije i nie może przestać. Z każdym dniem jest coraz gorzej. Boję się.. Że tak już będzie zawsze..

Natalia zszokowana tym co powiedziała jej przyjaciółka patrzyła na nią z lekkim niedowierzaniem i współczuciem. Westchnęła dość głośno nie wiedząc co ma odpowiedzieć.

-Melefice... Czy ktoś o tym wie? Oprócz mnie? Spróbuj z nią porozmawiać. Na pewno da się coś zrobić. Musisz odpowiednio do tego podejść..

-Myślisz że jestem głupia? Nie mówiłam nikomu oprócz tobie i już próbowałam.. Co nie wyszło mi na dobre bo dostało mi się jeszcze bardziej.

Chwila milczenia.

-Melefice słuchaj. Wiem że to trudne ale chyba lepiej będzie jak naprawdę spróbujesz jeszcze raz z nią porozmawiac tak na spokojnie. Oczywiście jeśli nie chcesz z nią gadać to mogę poprosić o to moją mamę..

Melefice wzdrygnęła się na tą myśl.

-Oszalałaś?! Wiesz co ona by mi zrobiła gdyby się dowiedziała że mówię komuś o problemach w domu? Nie. To jest zły pomysł. Bardzo zły.

Natalia wzruszyła ramionami.

-No jak chcesz. A Tata wie? Może on coś zrobi?

-Mój ojciec się mną nie interesuje. Na już nową rodzinę.

-hm.. Może zamieszkaj i mnie?

Natalia uśmiechnęła się przyjaźnie i ciepło na co Melefice odpowiedziała tym samym.

-w sumie.. To nie jest głupi pomysł.. Ale nie mogę i Ciebie mieszkać.. Mogę na najwyżej cztery dni.

-no dobrze. Spadaj bo rzeczy i wbijaj do mnie.

Melefice przytaknęła i wyszła. Wpadła do domu i zaczęła szukać swojej matki. Zobaczyła ją jak siedziała na kanapie z pustą butelką piwa w dłoni. Od razu zawrociła i pobiegla do swojego pokoju gdzie zaczęła prędko pakować wszystkie swoje potrzebne rzeczy.
Kilka minut później była już gotowa. Wzięła zapakowaną torbę i zeszła do kuchni. Wzięła do ręki małą żółtą karteczkę i długopis. Napisała tam --
"Hej mamo. Jestem u Natalii. Zostaje u niej na kilka dni. Nie złość się."
Zostawiła karteczkę na widoku i wyszła z domu. Szczęśliwa że choć na chwilę zapomnie o tych wszystkich problemach znalazła się u swojej najlepszej przyjaciółki.

--------------------                                       ----------------------
Hej misiaki🌺
Mam nadzieję że rozdział się podobał ❤🌺
Tymczasem. Dobrej nocy🌺

🌺In The Name Of Love🌺ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz