Milí denníček,
už sú to celé 2 mesiace čo som prvý raz stretla Yce a Arianu a zistila, že som princezná elementov. Za tie 2 mesiace sme každý druhý deň chodili trénovať, a dievčatá povedali, že sa rýchlo učím, takže si myslím, že som pripravená bojovať s Gramorom a získať späť svoju zem, ale dievčatá hovoria, že aj keď sa rýchlo učím, ešte niesom pripravená.
A Beatrix a Damon? Od tej chvíle čo som raz išla do lesa a zachránila Yce sa neukázali. A myslím že sa už ani neukážu, asi zistili, že mi tri ich vždy porazíme ^^
Zatvorila som denník a odložila som pero. Práve mi došlo, že Yce a Ariana niesú doma. Keď píšem do denníku, som vždy myšlienkami niekde inde. Zrak mi padol na moje znamienko. Pomyslela som na svojich rodičov. Smutne som si povzdychla a premýšľala som nad svojou minulosťou.
S premýšľania ma vytrhlo zapípanie notebooku. Notebook som otvorila a hneď sa mi ukázalo, že mám jednu novú správu.
Anonym: Ahoj
Prekvapene som na správu hľadela.
Azura01: Ahoj. Môžem prosím vedieť kto si?
Anonym: Asi človek (možno) :D
Azura01: Haha veľmi vtipné. Tak odpovieš mi na tú otázku?
Anonym: Na čo to chceš vedieť? :D
Azura01: Asi chcem vedieť s kým si píšem ;)
Anonym: Čo keby sme sa stretli? Poznám veľmi pekné miesto
Azura01: Po prvé - mám sa stretnúť s niekým koho vôbec nepoznám? A za druhé - ani ty ma nepoznáš, ani asi nevieš ako vyzerám.
Anonym: Ale viem ;)
Azura01: A odkiaľ ;)
Anonym: To je jedno, ale hlavné je, že.... si strašne krásna Azura, a.... milujem ťa, preto sa s tebou chcem stretnúť, prosím, keď povieš nie, tak mi zlomíš srdce...❤Nevedela som čo na to povedať. Bola som veľmi milá a preto som mu musela napísať toto:
Azura01: Tak... keď tak veľmi prosíš... tak dobre :)
Anonym: Si najlepšia Azi! :-* Dnes o tretej pri strome pravdy vo vašom lese čo je blízko tvojho domu
Azura01: Ako vieš o stromu pravdy?
Anonym: Uhm... povedal mi to kamarát ;)
Azura01: Aha :D a povieš mi teda tvoje meno? :)
Používateľ Anonym sa odhlásil.,,To sa dalo čakať" povedala som pre seba a zaklapla som notebook.
Čautee :D
Toto bola najkratšia kapitola v mojom živote, ale snáď sa vám aj tak páčila ;)
Čo myslíte, pôjde Azura do toho lesa alebo nie? A čo sa stane v lese? (Žiadne násilie...uhm.. viete akého druhu ;-))
Budem rada za každý váš vote a comment ;)
VOUS LISEZ
Princess of elements (SK)
Fantasy16 ročná Azura vedie celý svoj život normálny život. Ten sa jej ale dosť zmení, keď zistí, že je dedička trónu Eternie a má moc ovládať prírodné elementy. Keď toto zistila, myslela si, že jej život už nemôže byť komplikovanejší, ale keď zistí že má...