Oni na mňa hľadeli a ja som hľadela na nich. ,,Prečo na seba tak hľadíme?" spýtala som sa nechápavo. Oni sa len zasmiali a pristúpili ku mne. ,,Niečo ti povieme" povedal on. ,,Ségra, začni" dopovedal a prenechal slovo svojej sestre.
,,Pred 16 rokmi si sa ako princezná temnoty narodila na Eternii, ale tvojim pravým zlým rodičom ťa zobrala kráľovná Eternie a potom ťa poslala sem na Zem a..." žena nestihla dohovoriť, lebo som jej skočila do reči. ,,Prečo ma poslala na Zem?"
,,Jeden muž čo sa volá Gramor ťa chcel ochrániť ale kráľovná Eternie povedala že je to zradca a chcela ťa pred ním ochrániť. A my sme... ehm..."
,,Gramorove deti!" vyhŕkol muž. Jeho sestra sa na neho nechápavo pozrela. ,,Gramorove deti? To akože vážne?"
,,A... my sa poznáme?" vypytovala som sa ďalej. ,,Ehm.. Samozrejme!" vyhŕkli naraz. ,,No a aby sme neboli nezdvorilí, predstavíme sa ti. Ja som Beatrix a toto je môj brat Damon. No ale dosť tých obkecávačiek... musíš sa začať učiť záporné kúzla!"
,,Azura by tu už mala byť" povedala Yce nervózne a prechádzala dookola z jednej strany izby na druhú. ,,Tak sa trocha zdržala, nevadí, nestresuj" povedala úplne kľudná Ariana ktorá ležala na posteli a hrala sa s plyšovým macom. ,,Mali by sme ju ísť hľadať!" povedala odhodlane Yce. ,,Poznáš predsa dvojčatá, oni sa nezastavia. A je veľká pravdepodobnosť, že Azura na nich natrafila v lese."
Ariana zvážnela, položila plyšáka na posteľ a postavila sa. ,,Máš pravdu... pamätáš jak Damon oblafol Azuru keď jej písal pod menom Anonym? Oni sú obidvaja strašne prefíkaní, ani už nevieme čo máme od nich čakať..."
,,Radšej na nič nečakajme, a poďme!"
,,Keď chceš zaterasiť cestu tŕňmi povieš chemin épineux. Zopakuj" povedal mi Damon. Poslúchla som ho, povedala som kúzlo a švihla som rukou. A čuduj sa svetu, fungovalo to! ,,Výborne" zatlieskal mi Damon. ,,Ja som skôr na prírodné nebezpečenstvá, a s tými sme práve skončili. Teraz ťa prenechávam mojej sestre, nech ťa naučí napr. vyčarovať meč z temných kryštálov a podobne"
Podišla som k Beatrix. ,, Meurtre" povedala mi. ,,Čo to znamená?" spýtala som sa. ,,Otestuj na niekom a uvidíš"
Namierila som rukami na Beatrix. ,,NIE NA MŇA!" skríkla. Ale nebolo to také skríknutie že sa naštvala. Skôr to vyzeralo, že sa bála.
,,Azura, NIKDY nepoužívaj kúzlo Meutre!" ozvalo sa za mnou. Otočila som sa. Pár metrov za mnou stáli dve dievčatá, jedna mala ryšavé vlasy a hnedé oči a druhá blond vlasy a modré oči. ,,Čo ste jej zas spravili?" skríkla blondínka.
Nechápavo som sa na ňu pozrela. ,,Nič mi nespravili!" obhájila som sa. ,,Sú to moji priatelia a spojenci, narozdiel od vás!"
Dvojčatá sa na mňa hrdo pozerali ale skrývali uškrnutie.
,,Ty si prišla o pamäť alebo čo?" spýtala sa zas nechápavo ryšavka. Otočila som sa na dvojčatá. ,,Prečo sa tvária že ma poznajú?"
,,Chcú ťa prekabátiť. Nedaj sa!"
,,Azura, poď sem" povedala mi Beatrix. Podišla som k nej. ,,Chceš tieto dve zničiť?"
Váhala som. Nechcela som veľmi ubližovať. ,,Ale prečo by som mala?"
,,Oni pracujú pre kráľovnú!"
,,V tom prípade ich chcem zničiť!"
,,S radosťou ti pomôžeme" usmiala sa Beatrix. ,,Natiahni ruku"
Poslúchla som ju a natiahla som ruku. Beatrix si položila ruku nad moje znamienko. ,,Obscurité!"zvolala. V tej chvíli moje srdce potemnelo. Už som nemyslela na dobro. Vypadlo mi z hlavy. Začala mnou prechádzať tmavo-fialová žiara. Postupne som na sebe mala oblečené šaty ako mala Beatrix, ibaže tmavo-fialové, moje hnedé vlasy sa tak ako šaty zmenili na tmavo-fialovú farbu s čiernimi prameňmi. Otvorila som oči. Ale už to neboli oči z ktorých vyžarovalo, dobro, láska. Vyžarovala z nich temnota a nenávisť.
,,Na nich!" zakričala Beatrix. Rukami som namierila na blondínku s ryšavkou. Išla som vysloviť kúzlo Meurtre.Ahojtee :D
taak nová kapitola na svete po dlhšom čase. Dúfam že sa vám páčila ;)
A čo si myslíte, čo sa stane v budúcej kapitole?
YOU ARE READING
Princess of elements (SK)
Fantasy16 ročná Azura vedie celý svoj život normálny život. Ten sa jej ale dosť zmení, keď zistí, že je dedička trónu Eternie a má moc ovládať prírodné elementy. Keď toto zistila, myslela si, že jej život už nemôže byť komplikovanejší, ale keď zistí že má...