2.Yanmak

457 35 22
                                    


Duvara çarpan arabanın enkazından çıkan Atsushi kahkalar atmaya başladı.Elinde hala tuttuğu,camları çatlamış bira şişesinden büyük bir yudum aldı ve içtiğini kanla birlikte yere tükürdü. Dili kanıyordu.Yolun karşısına geçti.Hırsızlık yapmaya devam edecekti.Açtı ve biraların dibine vurmuştu.Parası tükenmişti.Yetimhaneden atılalı 1 ay oluyordu,geleceği onun için önemsizdi.Yinede sürünerek ölme fikrinden hoşlanmazdı.Bu yüzden hırsızlığa başlamış eğer bir sorun çıkarsa cinayet işleme fikrini B planı yapmıştı.Birkaç küfür savurdu az geride bıraktığı arabasına binip gitmeyi istedi.Geri yeltelendi ardından hayatında bu kadar yoğun miktarda kanın biriktiği bir toprak görmediğini düşündü.Gözlerini karşısındaki binaya dikti,bu kötüydü.Kırılmış camlarını kaplamış kan Atsushi'nin önce midesini bulandırdı sonra polisin ortalıkta olmamasını değerlendirip değerlendiremeyeceğini düşündü.İçeri girip ölülerden yararlanmak şeytanca bir fikirdi.Oldukça ürkütücüydü.Sonuçta bir hırsız olmasına rağmen bu katliamı yaratan katil kadar vicdansız değildi.Vicdansız ne kelimeydi?Bu katil ölülerle dans etmeye bayılıyordu.

Aslında öksürük sorunu yüzünden dans etmeyi sevmezdi.Hemde hiç sevmezdi.

Denemeye değeceğini düşündü,binaya girdi.Esen rüzgar kuvvetliydi ama içerideki ölülerin kokusunu temizlememişti.
"Bayım," diye söze girdi yerdeki kafası yerinden kopmuş bedene bakarak
"Görünmez olabiliyorsunuz,ne özel bir yetenek."
Sadece bir kez dokunacaktı,sorun yoktu.Cüzdanını aldığı gibi bu yerden çıkacak ve eldivenlerini çöpe atacaktı.Aksine durdu karşısına baktı.Koridorda birçok ekran vardı,hepsi görüntüsü yitiriyor ardından tekrar kazanıyordu.Atsushi dehşetle gözlerini araladı ve çığlık attı.
Gözleri yanı başındaki odaya kaymıştı.Ve tam o esnada yanına bir polisin cesedi düşmüştü.Ardı ardına çıkan öksürük sesleri.Ah,polislerin göğsüne bir kılıç misali saplanan Rashomon romantik bir müziğin başlamasıyla sahibine geri yöneldi.
"Tebrikler,katili buldunuz."
"AKUTAGAWA!"
Atsushi Akutagawa'yı masaya yapıştırdı ve yatmasını sağlayıp yüzüne yöneldi ardından ellerini iki yana sabitleyip sertçe tuttu.
"Cehennemden çıkmış bir şeytansın sen."Sırıttı ve Akutagawa'nın dudaklarına yöneldi.
"Seni dahada yakmama izin ver."zevkle söylediği bu sözlerin ardından Atsushi'yi sertçe öpmeye  başladı.

fear\\Akuatsu\\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin