Burası neresi .... ne oldu bana dedi
Şaşkın şaşkın etrafına bakıyordu sonra anılar zihnine doluşmaya başladı ...bacaklarına baktı yerinde duruyorlardı.
-Ahh öldüm galiba dedi
Ama ölümü değil de ailesine olanlar daha fazla acı veriyordu ve yapayalnız kalan küçük kardeşi kim bilir neler yapardı oda fazla yaşayamaz diye düşündü hüzünlenerek. Öldüysem niye hala acı çekiyorum bari burada acı çekmesem cennete de mi almıyorlar yoksa köleyim diye düşündü gülümseyerek.
Bir ses gelince arkasını döndü bir adam önündeki kutuya bakıyordu. Sandalyesine oturmuş. Masanın üstüne tüm ebatları yarım kulaç genişliğinde olan kutuyu koymuş ilgiyle bakıyordu . Karm yapacak başka bişey olmadığı için bu bembeyaz sonsuzlukta adama doğru yaklaşmaya başladı ve gidip masanın önünde durdu tam adamın karşısında kutunun arkasında kalıyordu. Adamın bembeyaz bir yüzü tam zıttı simsiyah saçları küçük bir burnu vardı ağzı her zaman gülmeye hazır bir ifadeye sahipti gözleri parlıyordu sanki içinde küçük bir ateş yakılmış gibi . Karm sessiz beklemeyle geçen bir kum saatinin ardın dan dayanamadı ve sordu.
-Ne var o kutunun içinde?
Adam baktı tekrar kutuya dönerek cevap verdi.
-Senin hayatını izliyorum .
Karm şaşkın şaşkın adamın yüzüne bakıyordu. Adam gülümsedi ve
-Ben insanlar seviye atladığında geçmeleri gereken sınavı yapan kişiyim ve her seviye atlayanın neler yaşadığını izlememde nasıl bir problem olabilir ki .
Karm ın aklında binlerce soru oluştu ve farkında değildi ama çenesi yere baya bi yaklaşmıştı.
Adam devam etti
-Evet ölmedin. Hayır ben tanrı değilim ama onun görevlendirdiği biriyim diyebiliriz .Evet aklını okuyabilirim dedi adam ve ardından bir kahkaha patlattı .
Karm kahkaha sırasında kendini toparladı .Ölmemişti sevindi ama nasıl oldu ki bu diye düşündü.
Adam
-Seni bir arayıcı buldu şuan seni iyileştiriyor zaten o olmasa hemen yan odaya geçmiştin dedi.
Karm ın aklında sorular vardı daha fazla ama adam.
-Bu kadar muhabbet yeterli dostum şuan seninle konuşma sebebim Kan seviye 1 olman ama kan seviye 1 olmanla nasıl bu iki genci korkutabildin ki ....
cümlenin yarısından sonra kendi kendine mırıldanarak gülmeye hazır olan ifadesi gitmiş yerine düşünceli bir ifade gelmişti.
Karm adamın söylediklerine bir anlam veremedi . O kimi korkutmuştu ki yoksa Lord ve Prenss den mi bahsediyordu.
-Saygıdeğer görevli ben bir köleyim kimi korkutabilirim ki . dedi.
Adamın yüzü tekrar aydınlandı .
-Evet bundan demek ki senin ensende mutlak emir damgası var ve bu damga Altın seviye bir kişi tarafından aurasıyla oluşturduğu altın harflerle yazılabilir ve sen ensenden yara aldığında kanına karışmış olmalı ama dur bi şeye daha bakmam lazım ...elindeki çubukla kutuya doğru bişeyler yaptı ve Karm a dönerek.
-Evet tamda tahmin ettiğim gibi ...Altın seviye uzmanın aurasıyla yazdığı damga kanına karışmış ve vücüdunun aşrı adrenalin üretmesiyle kan akış hızın altı katına çıkmış ve bir anda altın seviyede olmuşsun çok kısa bir süreliğine ..
Karm yüzünde ki ifade WTF...
-Tamam bak şöyle Kan seviye demek kan hızı demek kan akış hızın artınca vücudunun hareket hızıda tepki hızıda artar ama bu yavaş yavaş olur. Çünkü organlarının kaslarının ve hücrelerinin bu hıza alışması gerekir genelde 4 yada 5 senede bir seviye atlanır çünkü alışma ve antrenman için en doğalı budur ama senin durumunda dediğim gibi damgadan gelen altın aura bu organlarının dayanmasını sağlamaş ve yüksek acı, korku ,öfke ,heyecanda aşırı miktarda adrenalin sağlamış ve çok kısa bir süreliğine Kan seviye 5 i dahi atlayıp Altın seviye 1 ulaşmışsın ...
-Ha adrenalin vücudun aşırı heyecanlanınca yada öfkelenince bir şey üretip kana verir kısa süreliğine kanı hızlandıran bişey yani..
Karm dumur olmuş bir ifadeyle adama bakıyordu ucundan bi şeyler kapmıştı neyse yavaş yavaş daha iyi anlayacaktı .
Adam kendi kendine mırıldanarak
- Sanki niye anlatıyorsam zaten dönünce unutacak
Buraya sınava gelen herkes geriye dödüklerinde her şeyi unuturlardı yoksa ucundan bile olsa Karm ın kan seviyede yükselmenin bir sınava tabi tutulduğunu duyması lazımdı.
-Ha evlat unutmadan kısa süreliğine de olsa Kan seviye 5 i geçtiğin için özel gücünü seçebilirsin her ne kadar vücudun hazır olmasa da sana faydası dokunur.
Kan seviye 5 e geçenler kendilerine özel güç seçerlerdi bu beyaz ortamda ve Karm ın konuştuğu adamın rehberliğinde genelde insanlar klanlarının gücünü seçerlerdi başka ihtimalleri düşünmezlerdi bile. Örnek Prens alev seçmişti ki klanında sadece alev kullanıcıları vardı onlara ait bir yerdi . Aynı Su Toprak Rüzgar yada Yıldırım klanlarında olduğu gibi.
Karm sevindi ama onun klanı yoktu ki ne seçebilirdi ki zaten bir klanda bulunmakta istemiyordu. İstediği intikam ve kardeşiydi.Karm düşündü Prensin alevlerine çare bulmuştu zekasıyla ama hızına yenilmişti görememişti bile hızlı olabilirsem çözebilirim diye düşündü .
-Saygı değer görevli benim hıza ihtiyacım var en hızlı olmak için ne seçmeliyim yardımınızı talep ediyorum.
Adam şaşkındı binlerce yıldır kimse ona böyle bir şey sormamıştı genelde hızlıca sınavına girer ve gücünü seçip giderlerdi .
Adam gülümsedi
-En hızlı ışıktır evlat ışık hızını seç ...
Karm kafa salladı . Adam masanın altın simsiyah yuvarlak bir taş çıkardı iki yetişkinin kollarıyla ancak sarabileceği büyüklükte. Ortasında bir yetişkinin kafasının sığabileceği kadar geniş bir delik vardı tuhaftır ki deliğin dibi gözükmüyordu.
Adam
-Evlat kafanı deliğe sok ve ışık hızında hareket etmek istiyorum diye fısılda dedi.
Karm neden fısıldadığını anlamasa da söylendiği gibi yaptı ve kafasını çıkartıp eskiden durduğu yere döndü. Biraz bekledi sonra adama baktı hani bir şey olmadı der gibi o anda taştan siyah bir duman çıkıp Karm ın burnundan girdi. Karm ın bir an görüşü karardı ama sonra düzeldi. Karşısında adam ona gülümsüyordu.
-Tamamdır evlat artık gitme zamanın ....
-Saygı değer görevli bir şey sorabilir miyim?
yn: umarım beğenirsiniz eleştirilerinizi bekliyorum hem daha iyi bölümler yazmak adına hem de kendimi geliştirmek adına ... Teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA
FantasyBir kölenin intikam çabaları, düzene başkaldırışı başarıları fiyaskoları hüznü mutluluğu..... Ben Karm nasıl bana bu dünya köle damgasını vurdu bende ona vurucam kendi damgamı Fantastik bir dünyada epik olaylar hırslar ihtiraslar oyunlar ve bir vel...