Kutsal ormanda özel yetenek veya kan seviyeleri önemsizdi, burada herkes sıradandı.Unutulmuş savaşlar döneminden kalma bu yer pek bilinmezdi . Bilenlerde yanlışlıkla buraya girenlerdi ki onlarda zaten buraya girdiklerinde güçlerinin kullanılamaması fenomeniyle karşılaşınca kabuslarını canlı canlı yaşamış gibi hissderlerdi. Düşünsene yıllar yılı kendini harap edercesine çalışıp elde ettiğin gücün elinden alındığını.... korkunç...çok korkunç..Bunun üstüne bide insanların abartma sanatçılığı eklenince . Halk arasında burası kutsal orman değil yasak orman ve orada yaşayan hayvanlar kutsal hayvan değil seviyeli hayvanları bile aşan vahşi canavarlardı..Buranın adı geçtiğinde bile irkilirlerdi.Konuşmak dahi istemedikleri bir tabu haline gelmişti.
Tabi olayın gerçeğini Arayıcılar biliyordu.Her ne kadar bu yerin nasıl oluştuğunu sadece tek bir kişi bilgisi dahilinde olsa da.
Ram- Evlat bütün dövüş sanatlarının ataları dovüş sanatlarını ve tekniklerini burada oluşturdular.
Karm-....? Karm ın anlında 8 adet derin çizgi oluştu.
Ram-Aslında dikkatli baksan anlarsın.Mesela dövüş sanatları için efsanevi hayvan isimleri anılır değil mi? Ejderha....Kaplan.....Kurt.....Kaplumbağa.....Turna . En bilinen düvüş sanatlarının atası kabul edilirler. Sen bile bilirsin bunu köle olmana rağmen.
Bu dünyada iki çeşit hayvan grubu vardı seviyeli hayvanlar (aynı insanlar gibi kan seviye geliştiren ) ve sıradan hayvanlar onlar seviyeli hayvanlardan hatta insanlardan bile uzak duran .
Karm düşünceli bir ifadeyle kafa salladı.
Ram-Asıl soru nasıl geliştirdiler dövüş sanatlarını ...... Aslında kolay o efsanevi hayvanları izleyerek,taklit ederek yaptılar .Onların hareketlerinden, yaşam felsefelerinden ,savaşlarından , avlanma yeteneklerinden , savunmalarından ilham alarak . Tabi anlatması kolay ama icraata dökmek zor. Burda iş sende zaten ....Malum köle olduğun için herhangi bir yerden dövüş sanatı yada teknik öğrenemezsin kendin geliştirmelisin büyük ustaların geliştirdiği gibi.Her ne kadar bunu başarman imkansıza yakın olsada tek seçeneğin bu şu anda başaramasanda en azından denemiş olursun ve tecrübe kazanırsın. Bir şekilde altın seviyeye ulaştığında büyük yardımı dokunur sana ileride klanlardan dövüş sanatı yada tekniik öğrenirken.Bence şansını denemelisin...
Karm - Sen öyle diyorsan ....
Ram- Şimdiiiii...Kutsal ormana varmamıza en az 20 günlük yol var.Hem yol alalım hemde bir yandan seni fiziksel olarak hazırlayalım.Vücudun daha 1 kan seviyeye alışmadı bile.
Ram yürüdükleri 22 gün boyunca Karm ı sürekli koşturdu başka hiç bir şey yaptırmadı. Bazen kelebeklerin peşinden bazen rüzgarda uçuşan karahindiba peşinden bazen de hedefsiz bir şekilde koşturdu.Karm bazen offladı. Bazen isyan etti , bazen ne mantığı var sadece koşmanın diyerek serzenişte bulundu ama hiç ikiletmedi. Her defasında görevi yerine getirdi.Yolculukları çok da zor geçmedi.Bazen ormanlardan geçtiler bazen kıraç arazilerden zaten gidiş güzergehları şehir merkezlerine yakın olduğundan çok tehlikeli durumlarlada karşılaşmadılar. Yorulduklarında dinlendiler, acıktıklarında sıradan hayvan avlayıp yediler. Seviyeli hayvanlardan saklanarak kaçındılar ve sağ salim 22 .günün batımına doğru..
Ram-Evet evlat geldik sonunda
Yüz adım önlerinde küçük sade bir orman duruyordu. Ne devasa agaçlar vardı ne ürkütücü sesler geliyordu ne de tehlikeye dair en ufak bir iz.
Karm hareketlendi 3 adım attı arkadan ses gelmiyordu. Arkasını döndü yerinde sabit duran Ram a baktı.
Karm- Sen gelmiyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA
FantasyBir kölenin intikam çabaları, düzene başkaldırışı başarıları fiyaskoları hüznü mutluluğu..... Ben Karm nasıl bana bu dünya köle damgasını vurdu bende ona vurucam kendi damgamı Fantastik bir dünyada epik olaylar hırslar ihtiraslar oyunlar ve bir vel...