Simt o bătaie ușora pe umăr,dadu-mi sema cine mă trezește.Imi deschid leneșa ochii observand-o pe mama privindu-ma drăgăstos.
-Anne,trebuie sa te trezești!Mai este puțin și vom ateriza.spune blândă
O aprob cu o înclinare a capului.Nici nu mi-am dat seama cât de mult am dormit...
Mă numesc Anne Adams și am 16 ani.Am un frate de 18 ani pe nume Dylan.Suntem nevoiți sa ne mutam în California datorita serviciurilor părinților.Acum trebuie sa ne adaptam orașului.
O voce ne anunță că în câteva minute vom ateriza și va trebui sa ne punem centura.Zis și făcut!În cam 10 minute avionul a și aterizat.
Îmi iau geanta în mana,asteptandu-i pe părinți și pe Dylan.
Coboram din avion privind orașul.Cei drept,nu e așa de rău!
Tata a comandat un taxi.Soseste în câteva minute.Ne urcam în el așteptând sa ajungem la destinație.Coboram și pășim spre noua noastră casa.Este exact cum îmi doream!
Aceasta este casa în care locuiește Anne în California
Pășesc în casa,inspectand camerele.Constatez ca părinții au gusturi bune la case.
Sunt întreruptă din gânduri de către mama
-Îți place noua casa,scumpo?mă întreba ea
-O ador!zic cu entuziasm
-Mă bucur!Acum haide sa despachetam.
Pun hainele în ordine în dressing cu grija.Dintr-o data, un gând mă bulversează,mutarea într-un nou liceu.Voi avea colegi noi,profesori noi,oare mă voi acomoda?Cum vor fi noii mei colegi?Voi avea profesori exigenți?imi vin o gramada de întrebari in cap,insa...nu am raspunsuri la ele.Chiar mi-as dori sa am măcar o prietena adevărată.
-Anne!mă striga mama
-Da mama?
-La ce te gândești?
-La noul liceu,la noii mei colegi,la profesori...Dacă nu mă voi acomoda?
-Off scumpo,liniște-te,te vei acomoda sigur!Sunt sigura de asta!
-Sper sa fie așa cum spui tu.
-Acum haide sa mancam ca am terminat.
-Ce mancam?
-Voi face paste.
Cobor și îl observ pe Dylan mâncând din pastele mele.
-De ce mâncasi din pastele mele?
-Erau ale tale?
-Da!
-Eh,acum nu mai sunt.Au fost minunate!îmi spune făcându-mi în ciuda
Mă încrunt și o rog pe mama sa îmi mai pună paste.După ce mănânc,mă duc în camera mea sa o văd mai in detaliat.
În camera predomina culoarea alba.In mijloc,mă aștepta un pat moale și confortabil.In fata lui,era o plasma mare și mai jos de ea,niște cărți care așteptau sa fie citite.In capătul camerei,e o fereastra mare cu o priveliște de neuitat.Mai jos este poza cu noua camera a Annei.
Mă uit la ceas și observ ca este ora 23:35.Sting lumina,trag draperiile si ma asez in pat.Imi aprind veioza pentru a avea cat de cat lumina necesara.Aleg sa citesc o carte din mica biblioteca.Cartea fiind ,,HP and the Chamber of Secrets" pana mă va prinde somnul.Maine va fii o noua zii!Hei!Aceasta este primul capitol din aceasta carte!Este tot prima mea carte,sper ca m-am descurcat cât de cât.Daca v-a plăcut,va invit sa da-ti un vot.Ne vedem în următorul capitol...
CITEȘTI
Prima dragoste (Vol 1)
RomanceAnne,o fata timida,fără prieteni,simpla,care se mutase recent în California la 16 ani.Are un frate de 18 de ani și niște părinți mai tot timpul plecați cu serviciul. Un băiat îi va schimba radical viața.