În fața mea era Theo ,cat mă bucur sa il vad adica nu știu de la întâlnire în parc nu l-am mai vazut,nu știam că face în liceu cu mine,marc am cu cine vorbi pe tot parcursul orei.
-Hei Anne!Ce faci?Nu îmi spune și tu ești la detenție?
-Hei!Așa se pare,Și ce e cu tine pe aici?Nu știam că faci în liceu cu mine?întreb eu
-Pai,m-am mutat de curand,și se pare că am și luat detenție
-Off nu-i bai se mai întâmplă,hai sa ne așezăm trebuie să vină și profesoara.ii zic eu.
-Pe când ne povesteam eu și Theo ce am făcut in weekend se deschide ușa ,iar pe ea intra profesoara și în spatele ei Derek cu prieteni lui.
-îl văd pe Derek cum se uita la mine și la Theo,ce are cu el?Totul decurge bine la ora, se suna,am ieșit din clasa și mă îndreptam spre casa ,când de odată îmi aud numele era Theo ,venea spre mine alergând.
-Hei!Cum poti sa mergemi așa repede?
-Pai alerg in fiecare dimineață,înainte de ore
-Of fie, vroiam sa merg cu tine spre casa ,da daca tu te grăbești?,o să plec
-Nu stai ,poți să mergi cu mine spre casa ,doar stam in același cartier.De ce am făcut asta?
-Ok,cum zici tu
-Pe drumu spre casa,il vad pe un prieten Jake (prietenul lu Derek) cum ii da niste banii lui,și îi aud vorbind ceva de unu pariu și mi-am auzi numele din întâmplare.Tot drumul mă gândeam despre ce pariu vorbeau?(Oare sunt și eu inclusa in pariu?Normal prostuto daca a zis Anne norma că despre tine era vorba).Nici nu observasem că ajunsesem acasă ,îmi iau la revedere de la Theo și întru in casa.Se pare că nu era nimeni,mai bine pentru mine.Imi fac un duș,si mă pun in pat,pornesc leptopul și mă uit la serialu meu preferat "Teen Wolf" întradevar nu mă mai uitasem de mult la serial,și eu care eram la zi cu el.Inainte să apăs pe buton,îmi iau ciocolata cu oreo și un pahar de suc și gata,încep să mă uit.Era ora 19 Dylan nu mai apăruse,iau telefonu și il sun.
Convorbire telefonică:
-Alo!Dylan Ce faci ,unde ești?
-Mai am un pic și ajung,ce este?
-Aa nimic îmi făcusem griji pentru tine
-Serios?Nu te cred
-Fie crezi ce vrei.si îi închid.Chiar îmi făcusem griji pentru el,dacă patea ceva .
O sun pe Emily, și o întreb dacă poate sa doarmă la mine.
Derek POV
Ce caută dobitocul de fratemiu lângă ea? Sper că nu sunt prieteni?Mă tot zăpăcea Jake cu pariul și mă întrebă daca am facut-o ,la nervi pe care ii avem din cauza lu Theo am spus că da am terminat,urma să mă întâlnesc cu el.
-Hei bro,ți-am aduc bani.imi zice el
-Da cum zici tu,și îmi înmânează un plic.Sper că nu mă văzuse nimeni.
-Ne vedem mai târziu să îmi povestesti ,cum a fost.imi zice acesta
-Da, cum zici tu.Pa
.....
Am dat comanda de pizza impreună cu Emily așteptăm să vina ,intre timp il întreb pe Dylan unde a fost-Si unde ai fost frățioare ?
-Pai am fost și eu cu prieteni,ce ți-ai făcut griji pentru mine? Mă întreabă scarcastic
-Nu ,mi-am făcut griji pentru Obama daca mai traieste .Îi zic eu sarcastic.Bine înțeles că da,am crezut că ai pățit ceva.Intre timp a venit și omul cu pizza,i-am dat banii,am mers in living și împreună cu fratele meu și Emily am inceput sa mancam.Ne-am uitat la un film și am adormit .
Hei!La medie aveți melodia mea preferata!Sper sa va placa :*
CITEȘTI
Prima dragoste (Vol 1)
RomanceAnne,o fata timida,fără prieteni,simpla,care se mutase recent în California la 16 ani.Are un frate de 18 de ani și niște părinți mai tot timpul plecați cu serviciul. Un băiat îi va schimba radical viața.