Am ieșit din mall ,împreună cu Flavius,ne îndreptăm spre motocicleta lui.Eram pusă pe gânduri ,oare simt ceva pentru Flavius?Îmi mai pasa de Derek?,până când Flavius îmi dă o casca pentru protecție ,in caz că facem accident.
-Esti gata? Daca vrei poți să mă ți de abdomen.
-Da sunt gata ,putem pleca.
A fost frumos cu motocicleta ,mai vreau ,și iată că sunt în fața casei .Mă dau jos de pe motocicleta ii dau casa lu Flavius și văd cum acesta de aproprie de mine ,ca și cum ar vrea să mă sărute,exact asta sa întâmplat,mă simt în al nouălea cer,e așa plăcut cum își mișcă buzele așa de tandru.Dupa ce ne despărțim de sărut ,îmi iau la revedere de la el și intru in casa. Nici bine nu intru in casa că Dylan mă și așteptă sper că nu mă vazu cu Flavius.
-Si unde ai fost până la ora asta Anne?
-Am ieșit cu Emily și niște prieteni.
-Prieteni? Ce prieteni ? Cine sunt ?Îi cunosc?
-Daca îmi pui atâtea întrebări normal că nu pot sa îți răspund .Da cred că îi cunoști sunt de la școală .Acum pot sa plec?Sunt obosita și Maine avem școală.
-Ok ,aa apropo maine te duce Ștefan la școală eu am niste treabă și nu o să pot.
-Ce treabă?Faci afaceri necurate? Dylan??
-Am o treabă de rezolvat nu îți face griji,Hai Nopate buna surioara
Intru in camera,după ce îmi fac un dus,și mă schimb in pijamale,mă duc la Talidaaaa sa vad ce face ,observ că nu mai are ne mâncare și nici apa ,off Dylan nu ia pus și el ceva de mâncat .Îi dau niste nuci și semințe .Apoi intru pe Facebook un pic sa vad ce mai e nou .Și observ că am câteva cereri de prietenie de la Matt, Malia Iulian și chiar Falvius după ce le accept cerere,sting leptopul și mă pun sa dorm ,eram așa obosita .
Derek POV
Visam așa frumos ,până când sună telefonul și mă trezesc ,off e Jeck ce mai vrea și asta .
Convorbire telefonică
-Da? Ce e?
-Frate,avem ședință cu noul sef,am auzit că e de vârsta noastră și că face la noi în liceu ,cine știe poate il știm ,vezi că mâine nu putem sa ne duce la școală avem treabă ,să așteptăm marfa și să o descărcăm da??
-Pentru asta ma sunasi ,puteai sa îmi zici de dimineață acum lasă să dorm.
Convorbire încheiata
Visam așa frumos ,că eram cu Anne.Oare ce face? Mai e supărată pe mine ?(Bine înțeles că e supărată prostule ,a aflat că ai făcut pariu cu prietenul tau ,mai vrei sa vorbeasca cu tine?).Azi la catina am vazut-o era așa fericită alături de prieteni ei cine o fi băiatul care a stat lângă ea ? Sper că nu sunt împreună.Oare îmi place de ea? (normal boule dar ea nu cred ca te mai place ,la cum ai făcut-o sa sufere )Am fost un bou că am acceptat pariul ăla,bine că nu știe Jack că l-am păcălit.
Dimineață
Mă trezesc devreme ,că sa fac puțină mișcare ,era ceasu 05:30 ,am timp să alerg ,mă îmbrac in trening ,era cam răcoare afară de aceea mi-am luat și bluza pe mine ,ies din casă și încep să alerg ,ajung intr-un parc,era în de flori ,pe când alergăm prin el,il observ pe Derek? CEE?Caută el? Aleargă nu pot sa cred să mă grăbesc nu vreau sa il vad,mă întorc înapoi în spre casa,nu mă observat ,ce bine.Ajung in curte și observ că cineva a cumpărat casa de vizavi,sper sa fie și o fata cine știe poate o să fim prietene .Intru in casa după ce fac un dusa îmbrac in hainele pentru școală,il apelez pe Ștefan pentru că trebuie să merg cu el la școală.
Convorbire telefonică
-Alo!?Stefan?
-Da,Anne?
-Ce faci? Te-ai trezit?
-Da,imiediat vin la tine .
-Ok mersi că mă duci la școală ,abea astept sa fac 18 ani că sa pot conduce.
-Nu e nicio problema,să ști că e mai bine sa fi mica,o să vina și timpu tau sa conduci .
-Da ai dreptate ,pai te aștept să vii.
-Ok.Pa
Convorbire telefonică încheiata
După ce mă machiez un pic ,aud că sună la ușă Ștefan ce repede a ajuns ,observ că ia deschis mama .
-Of.Stefan scumpule când ai venit?-Mama
-Acum 2 săptămâni,m-am inscris la școală la Anne ,nu o să mai plec.-Stefan
-Of..Ce bine ,și tu o duci azi pe Anne la școală? De asta ai venit nu?-Mama
-Da, cum ați ghicit domana Heylan.-Stefan
Când l-am auzit"Da,cum ați ghicit doomna Heylan"am începu să râd tot așa îi zice de când era mic.se uita la mine cu ură in momentul respectiv.
-Stefan nu ți-am spus sa nu îmi mai zici așa .Te rog zi-mi mătușa
-O să îmi ai ceva timp să mă obișnuiesc -Stefan
-Mergem ?
-Daca ești gata da
În sfârșit ajungem și la școală ,cobor jos din mașină și observ cum toată lumea mă privea cu ură,oare dece?Probabil că m-au văzut cu Ștefan.de asta fac așa ,nu îi bag in seama și îmi continui drumul ,îmi iau la revedere de Stefan și îi spun că ne vedem in pauza ,mă îndrept spre dulap ,când deodată sunt prinsa de...
Hei!Iată încă un capitol sper sa va placa.P.S.La medie este Flavius
CITEȘTI
Prima dragoste (Vol 1)
Storie d'amoreAnne,o fata timida,fără prieteni,simpla,care se mutase recent în California la 16 ani.Are un frate de 18 de ani și niște părinți mai tot timpul plecați cu serviciul. Un băiat îi va schimba radical viața.