Capitolul 13

6 2 0
                                    

Sunt prinsa de braț de Tehoo.,vai nu pot a cred de când nu l-am mai văzut .

-Hei!Anne Ce faci?

-Hei!Theo ,de cand nu te-am mai văzut ? Pe unde ai fost?

-Aa,pai am fost plecat din orași cu treabă.

-Serios?Și ce treabă ai avut?

-Cum ți-am spus treabă,e legat de afacerile părinților mei.Dar tu ce ai mai făcut?

-Am,eu ce sa fac mi-am făcut prieteni noi și am ieșit în oraș cu ei.Asi mai vorbi cu tine da trebuie sa plec la ore ,ne mai vedem.

Eram în cantina,mâncăm linistita și așteptăm să vină Emily,dar spre surprinderea vine împreună cu prieteni ei adică și ai mei.

-Hei!Anne!Ce faci?

-Va așteptăm.

Mă plictisesc ,eu asi zice sa facem, ceva că tot vine weekendul ,ce ziceți ? Să mergem la munte?,zice Flavius

-Da,buna ideie ,zic cu toți înafara de mine

-Deci Anne? Ce zici? Eram în transă ,mă gândeam,da nu știu la ce

-Ce? Nu știu ce să spun ,sa îi întreb și pe ai mei ,dar trebuie sa vina și Dylan fara el nu mă lăsa .

-Cine e Dylan ?Întreabă Falvius ,părea cam gelos da nu pot să îmi dau seama de ce.(poate pentru că îi place de tine ,off conștiința proasta nu e adevărat)

-Nu e nici-o porblema sa vina și el. A și apropo Flavius Dylan este fratele Annei,nu iti face griji e singura . zice Emily

Când am auzi am rosit mai ceva că roșie.

-Am glumit ,mai ce aveți ,ce v-ati speriat.Deci după școală ne duce acasă să ne facem bagajele și la 18:00 ne vedem in parc.Spune Emily

Derek POV

Eram la masa de populari și deodată îi aud pe prieteni Annei că vor să meargă la munte,in weekend ,mă gândeam să aflu la ce pensiune se duc ,poate o să reușesc să mă impac cu Anne,in timp ce mă gândeam cum sa aflu,Jacke strigă la mine de mai mult de 5 min

-Da frate ce e?

-Ce e ? Pai încerc de 5 min să vorbesc cu tine și tu nu zici nimic ,ți-am spus că azi nu mergem la școală ,avem treabă ,o să se supere șeful .La ce te gandeai așa intens?

-Scuze ,o să ne vedem diseara ,și ce ziceți mergem în weekend-ul asta la munte? Îi întreb eu pe restu

-Da ,sigur iubitule ,zice Ashly ,off i-am zis sa nu îmi mai spună așa dar nu ea face totul invers.

-Pai și unde vreți să mergem întreabă Liam prietenul nostru,?

-Pai o să vă spun adresa prin mesaj diseară ,să fiți gata plecam Maine la prima ora .

-Ok,pai ne mai vedem mă duc,sa sunat.

Pe când treceam spre dulapul meu o vad pe Emily cu i fata cred că e Malia vorbeau despre munte.Si le aud că vor să meargă în Munții Alpi,unde nu prea e multa lume.perfect am aflat unde se duc ,o să merg și eu.Le trimit sms la prieteni mei cu locația .Și le spun că diseară plecam,la 18:00.Am plecat de la școală trebuie să ridic niste marfa pentru șeful și după gata mă pregătesc de o mini vacanta...După ce am predat marfa șefului ,mă duc acasă ,era ceasu aproape 17:00 ,upss atât de repede a trecut timpul,ajung acasă,îmi fac un dus și mă schimb.

.....

-Esti gata Anne? Mă întreabă Dylan,daa acum cobor.Ajung jos și il vad pe Dylan cu o fata ceva geb:Doar nu vrei sa iei și veverita cu tine nu?Nu te uita asa la mine vreau sa o iau si pe  Talidaaaa cu mine.

-Nu ești normala ,stam doar 2 zile ,nu cu săptămânile ,zice el râzând

-Nu mai râde ,o luam și pe ea vreau sa vadă și ea muntele.

-O sigur ,daca ii dai drumul in pădure sigur nu o mai găsești.

-O să îi pun lesa .

-Ce? Clar nu ești sănătoasă bine macar că nu e multa lume unde mergem clar nu mai veneam cu tine ,uneori  stau și ma gândesc dacă chiar ai 18 ani ,serios acum?

-Hai ,sa mergem că ne așteaptă Emily trebuie să da-m sa o luam

-De ce nu ai spus asta până acum? Hai urca

Am ajuns acasă la Emily,dupa ce Dylan a pus bagajele,am urcat în mașină și am pornit spre parc.Ajungem și îi observ că au ajuns.Ne-am urcat cu toți în mașină dar observ că Flavius nu are motocicleta și a venit cu mașina oare de ce? fiecare am urcat în mașini ,eu stăteam cu Emily și Dylan ,Falvius cu Iulian ,iar Matt cu Malia si Diana.

....

Drumul a fost c-am lung ,dar în sfârșit am ajuns,era o cabana așa de superbă ,cu 2 etaje,După ce am despachetat,i-am dat Talidei sa manance și mă jucam cu ea, se plimba prin camera,iar pe ușă intra băieți și ,de sperie de Talidaaaa au început să țipe că niște fetiță.

-Ce-i șobolanu asta ?Cine l-a adus?Spune Matt

-Hei nu e șobolan ,o cheamă Talidaaaa și e veveriță.

-Serios?Și de ce ai adus-o și pe ea, doar nu stam aici 2 luni.zice sarcastic Matt

-I-am spus eu frate și nu mă ascultat zice Dylan , se pare că se înțeleg bine .

-Doamne ce scumpă eee ,de unde ai luat-o zice Diana

-Parinti mi-au facut-o cadou.

-Haideti să ieșim afară nu avenit degeaba la munte.spune Matt

-Ok mergeti voi înainte până ne pregătim noi fetele.spun eu

...

După ce am făcut un dus și m-am îmbrac gros ,am ieșit afară și spre surprinderea mea am fost luată pe sus de Flavius și aruncata in zăpadă .

-O să plătești pentru asta ,îi spun și mă îndrept spre el dar fugea de mine.Alergam după el și dau peste Derek? ce dar cum ? De cele  aici?

-Tu ce făci aici?

-Ce nu mai are voie Omu sa vina in vacanță la munte că ești tu ? Sau ce?.Zice sarcastic

-O Bada ,chiar ai voie și presupun că aveți propria cabana in care sa dormiti?

-Desigur este chiar în spatele tau.

-Ma întorc și observ că e cabana unde stam noi ,ce dar cum?

-Pai e a noastră ,noi am inchiriat-o

-Eu nu prea cred,din câte știu are mai multe etaje și ,deci aici o stam eu și prieteni mei .si văd cum se îndreaptă spre cabana

-Hei ,ai pățit ceva? Cine era tipul??Mă întreabă Flavius

-In prieten din liceu ,mergem?

Hei!Iată un nou capitol sper sa va placa
P.S.La medie este Theo

Prima dragoste (Vol 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum