Ma trezesc sunandu-mi alarma?Nu am pus eu alarma sa sune.E ora 7 dimineața?Cineva trebuie sa îmi dea niște explicații.Ma trezesc cu greu și intru în camera lui.Si...isi făcea părul?
-Somnoroasa s-a trezit.Defapt a fost trezita.spune amuzat
-Ce se întâmplă?Tu mi-ai pus alarma?
-Da,azi avem liceu și ai face bine sa te îmbraci ca altfel vei întârzia.
-Stai puțin,îmi pui alarma fără sa știu ca sa mă trezească la ora asta și îmi spui ca trebuie sa mă îmbrac ca voi întârzia?Unde voi intarzia?Mama și tata știu despre asta?întreb revoltata
-Uite,ei au plecat pentru o săptămână la servici și m-au pus sa te duc la scoala si sa am grija de tine.Si vei întârzia la liceu.
-Sa ai grija de mine?Știu și singura sa am grija de mine.
-Mai vedem,pana îmi vei demonstra asta,voi avea eu.
-Ei când au plecat?
-Înainte sa te trezești tu.
-De ce nu m-ai trezit sa îmi iau la revedere de la ei?
-Au zis sa nu te mai trezesc și nu vezi ce scandal făcuși ca te trezi la ora asta?Dacă te trezeam la ora 5 dimineata făceai dublu scandal.
-O făceam pentru părinții noștri.
-Bine,haide,imbraca-te!spune și îmi face semna sa ies afara din camera
Ies afară din camera lui și mă îndrept spre a mea.Ma indrept către dressing și îmi aleg niște blugi taiati cu o bluza gri și o jacheta alba,simpla.Aleg sa îmi iau și adidasii.Imi fac niște bucle lenjerie și optez pentru un machiaj simplu.
Ies din camera și îl găsesc pe Dylan lângă ușa de la intrare.-Insfarsit ai terminat și tu!spune el
Îl urmez și ne urcam în mașină.Drumul este linistit.In cam 15 de minute am si ajuns.Iesim din mașină și ne îndreptăm spre ușa de intrare.Pe coridor erau mulți elevi care bă vorbeau intre ei,ba își scoteau cărțile.Ii evit si ajungem la mea clasa.
-Eu am plecat,baftă!spune Dylan
Intru în clasa și dintr-o data toți se uita la mine.Profesoara mă observa și îmi face semn sa vin spre ea.
-Buna dimineață dragi elevi!Ea este noua noua voastră colega,Anne Adams.Domnisoara Adams,te rog sa stai lângă Emily.spune aratandu-mi spre o fata din banca a treia de pe rândul de la geam.
Mă așez lângă acea fata Și îmi scot cărțile.'Acum sa înceapă chinul' îmi spun în gând.
Ora se desfășurează destul de normal.E chiar ok profesoara de romana.Cred ca ea e diriginta.Minutele se scurg al naibii de încet.
Aud clopoțelul sunând si ma ridic din banca.
-Hei!Vrei sa iti prezint scoala?mă întreba Emily
-Da.raspund
-Te-ai mutat recent aici în California?mă intreba în timp mergeam pe coridoarele liceului
-Da,cum de ti-ai dat seama?
-Nu știam,am presupus și eu.Pana acum ti-ai făcut o părere despre acest oraș?
-Nu prea am apucat sa il văd chiar pe tot,dar pot spune ca e superb din câte am văzut pana acum.
-Ai tot timpul din lume sa îl vizitezi pe tot.Dar de ce te-ai mutat tocmai aici?
-Pai am văzut în niște poze orașul și chiar m-au fascinat acelea și pot spune ca e mult mai fain ca în poze.
-Mai ai frați sau surori?
-Da,un frate.
-Am inteles.raspunde ea.Cred ca ar trebui sa ne întoarcem la clasa,mai este puțin și se suna.continua ea
-Ok.
În timp ce mă indreptam spre clasa îl întâlnesc pe băiatul de ieri din parc,Drake.Il văd indreptandu-si privirea spre mine.
-Se pare ca ne-am reîntâlnit mai repede decât mă așteptam.spune razand
-Așa se pare.
-Care e clasa ta?
-Asta.ii răspund aratandu-i spre clasa
-Atunci,sunt sigur ca ne vom întâlni în pauze.spune indreptandu-se spre clasa de lângă a mea
-Pe bune,vorbești cu Drake?Spune amuzata.
-Ce?
-Ai vorbit cu "popularul" liceulu.spune cesticuland penultimul cuvânt
-Pe bune?E popular?
-Da.De unde îl ști?
Si deodată se aude clopoțelul
-Îți voi spune eu altcandva de unde îl știu.Acum haide în clasa.ii spun
Cedează și ne îndreptăm spre clasa.Ma uit prin clasa si observ ca profesoara a ajuns.Pfu,noroc ca nu am întârziat.Era și penibil sa întârzi tocmai din prima zi.
Orele se scurg și așa terminam le terminam.Imi iau geanta și mă îndrept spre curte liceului sa îl aștept pe Dylan.
Mă uit de 5 minute sa îl zăresc.Deodata îmi apare în vizor un par blond.Ma apropii puțin și observ ca el este,dar nu tocmai cum mă așteptam să îl văd.Il văd sarutandu-se cu o fata.Ei nu știu unde e baia sau ce?Adică îl aștept aproximativ de 10 minute și el se sărută cu una?Are maxim grija de mine,ce sa zic...Decid sa merg acasă pe jos incercand sa uit intamplarea precedenta.Ii trimit un scurt mesaj lui Dylan ca merg singura și pornesc.
Cam în 30 de minute am si ajuns acasă.Urc scările spre dormitorul meu și îmi așez geanta într-un colt al camerei.Imi aleg niste colanți negrii și un maieu alb.Dupa ce mă îmbrac, aud ușa de la intrare deschizandu-se.Cobor și îl văd pe minunatul Dylan.
-Sărută bine tipa?îl întreb razand
-Adică?întreba nedumerit
-Fix acum o ora erai în curtea liceului sarutandu-te cu o fata satena,am dreptate?
-E treaba mea ce fac,de ce te bagi tu?
-Nu mă bag,doar ca data viitoare sa îmi spui.Sa nu te mai aștept ca proasta în curte 10 minute.Si mai vreau sa iti spun ca dacă nu știi unde e baia,te conduc eu.spun facandu-i cu ochiul
Se încruntat auzind ce am spus.
-Vezi sa nu o înghiți pe fata aceea când o săruți.spun voind sa mă amuz de el și sa îl evervez,exact cum a făcut și el de mine.
-Încetează,Anne!Îmi strici starea de spirit.
-Aha.spun nepăsătoare
-Cum a fost la liceu?mă întreabă ca și cum nimic nu s-ar fii întâmplat
-Bine.
Aleg sa merg din nou în camera considerând ca am încheiat discuția cu el.
Nevand nimic de scris,cred ca voi intra puțin pe o rețele de socializare.Cand intru,deodată văd...
Aceasta este continuare.Daca va place,nu uitați sa îi da-ti un vot capitolului xD
În poza de sus este Drake.
CITEȘTI
Prima dragoste (Vol 1)
RomanceAnne,o fata timida,fără prieteni,simpla,care se mutase recent în California la 16 ani.Are un frate de 18 de ani și niște părinți mai tot timpul plecați cu serviciul. Un băiat îi va schimba radical viața.