Capitolul 14

5 1 0
                                    


Anne POV
După ce ne-am distrat am intrat în cabana ,ne-am așezat cu toți în jurul șemineului din living ,am vorbit despre diverse lucruri ,până când ne strica toată distracția gasca lu Derek,sau alăturat și ei,au propus sa ne juca adevăr și provocare ,bine înțeles că nu am fost de acord ,dar am fost convinsă de Emily că o să fie bine.Vad cum Matt învârte sticla și cade pe Emily și Dylan ,(OMG acum e acum observ că Emily sa rosit toată la fata).

-Dylan te provoc sa o săruți pe Emily.spune Matt

-La vorbele acestui,Dylan trece la acțiune și o sărută pe Emily ,acel sarut părea mult mai intens de cat ar fi trebuit,Până la urmă o să fie împreună Emily cu Dylan pun pariu.La fel și tu cu Falvius (Aud conștiința, nu e adevărat,)

-Se mai învârte sticla de câteva ori și pica pe mine și Derek ,(acum e acum ,am incurcat-o).Cel care invartise sticla era nimeni altul de cat Jacke prietenul lui.

-Derek ,te provoc că în noaptea asta sa dormi cu Anne.

-La auzul cuvintelor am rămas mască.Dar daca eu nu sunt de acord ce se întâmplă?.Spun eu

-Hai Anne e doar un joc și plus dor o să dormiti nu o să se intample nimic.Zice Matt

-Mdaa..Sigur cum zici tu ,să continuăm te rog .Spun

După ce am terminat cu jocul ,am luat cina și ,ne-am dus fiecare în camera,da numai că eu trebuia să fac afurisită aia de provocare.Oare ce crede Flavius ,acum despre mine ,trebuie sa il explic Maine dimineață totul.(Aha deci recunoști că îți place de el,Ce nu e adevărat  nu am zis asta,oof conștiința proasta mai lasa-ma).

Pășesc în camera lui Derek ,de teama ce o să se intample ,îmi vine să mă întorc în camera mea,dau sa ies dar ma lovesc de ceva mai bine zis de cineva era, Derek ,chiar la bustul gol,îmi acopăr ochii cu mana și spun:

-Ai de gând să te îmbraci sau ramai așa ?

-Doar nu vrei să dorm,îmbrăcat? Și apropo unde mergeai?zice el

-In camera să îmi iau pijamalele. mint eu

-Nu e nevoie îți dau eu un tricou.

-Nu e nevoie ,vin imiediat ies din cameră și fug spre camera mea și a fetelor,intru în camera,și observ că nu e nimeni ,probabil sunt cu băieți ,mai bine nu vreau să mă vadă în starea asta,îmi iau pijamale,pe mine ,doar nu sunt nebuna să mă  dezbrac in fața lui nu? ,După ce pun hainele la locul lor ,ies din cameră.Ajung  înapoi și il vad pe Derek ,cum era întins pe pat și,se uita la mine.

-Serios?Pijamale cu Căței?

-Nu te lua de pijamalele mele .Da? Și ce faci in pat,mă rog?

-Dorm ce pot sa fac? Daca vrei fac și altceva?

-Da ,sigur ,i-ați gândul ,hai date jos

-De ce mă rog?

-Sa se mire prosti ,că sa pot sa dorm liniștită 

-O ,da cum asta sa crezi tu o să dorm și eu în patul asta nu numai tu ,nu am de gând să dorm pe jos cine știe ce e pe jos o să iau fel și fel de microbi.

-Ok ,daca nu dormi jos ,o să mă pun eu ,îmi iau o pernă și părură,și mă asej jos lângă pat.

-Nu o să fie prea confortabil la noapte ,acolo jos Anne deci hai sus.

-Nici gând ,acum mă lași să dorm.

-Fie,cum vrei tu.

Dimineață

Mă trezesc ,cu o durere de cap ,și observ că nu mai sunt pe jos ci în pat,Cee?Dar cum ? Încep să tip că o nebuna DEREKKKK.Vad cum intră că nebun in camera ,eram mai degrabă speriat.

Prima dragoste (Vol 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum