Suna alarma,mă ridic din pat și încep să mă pregătesc de școală,aleg o rochiță înflorată și o pereche de balerini negri,parul il întind puțin și il las liber,cobor să iau micul de jun.
-Buna dimineata suriora.il aud pe Dylan spunând.
-Buna dimineata și ție Dylan.Ma așez la masă și încep să mananc, intre timp il aud pe fratele meu că o vrea sa de-a o petrecere la noi acasă ,niciodată nu am fost cu petrecerile dar asta e trebuie să suport că de e fratele meu.
Și ai noștri când vin?-A pai am vorbit cu ei și o să vină duminică seara.imi spune acesta
-Ok,dacă ești gata putem mergem.il aduc pe acesta spunând
Eram în mașină,se lăsase o liniște intre noi,dar Dylan incepe sa vorbeasca.
-Si, azi la cat ieși?
-A pai o să vin pe jos,o să mă văd cu Emily.il mint eu ,nu de alta dar dacă îi ziceam că mă văd cu Theo ,îmi punea ogramada de întrebări cum ar fi Cine e ? Câți ani are? Întrebări de genul
-Ok ,am ajuns.imi zice acesta
Cobor din mașină și mă îndrept spre intrarea din liceu ,de la faza cu curva liceului ,nu am mai vorbit cu Derek și nici nu am de gand,îmi iau cărțile și mă îndrept spre clasa.O văd pe Emily cum îmi face cu mana.
-Neata,îi spun eu și mă așez lângă ea.
-Hei, ce faci cum mai ești ?
-Ma simt bine adică nu mai am nicio problema.De referă la treaba cu Derek
-Nu te cred la cum ai plâns ieri toată ziua e imposibil sa te simți bine.
-Of..Hai Emily ,mă simt bine și plus că azi după școală o să ies la un suc cu Theo ups..Mi-a scăpat îi spun eu razand..
-Ce??Cine e Theo?
-E un băiat pe care l-am întâlnit în parc..A apropo in seara asta dormi la mine ,nu de alta da fratemiu da petrecere și na îmi e așa sa stau in gura printre atâtea persoane necunoscute.
-O sa dam petrece în pijamale iey...Încă nu ai scăpat de mine cu interogatoriul.imi zice aceasta.
-Bine,cum zici tu
Sau terminat repede orele,sa făcut și ora de plecare acasă însă trebuie să mă întâlnesc cu Theo,poate o să fim prieteni cine știe.Ma îndrept spre parc și il observ,ține-a ceva la spate da nu puteam sa vad .
-Hei!Credeam că nu mai vii .Îmi zice acesta
-Buna,am promis că vin, și eu mă țin de promisiuni.
-Mergem la o cafenea in apropriere,ne așezăm la masă și așteptăm să vină chelneru sa ne aia comanda.Dupa ce am comandat un suc de portocale și el o cafea am inceput sa vorbim.
-Si, ești singur la părinți,il întreb?..
-Da, dar stau singur adica ai mei sunt plecați cu afaceri.(am mintit că sunt singur la părinți de fapt am un frate dar nu prea ne înțelegem,nu avea rost sa îi mai spun,plus că sunt și capul mafiei) acum e rândul tău să răspunzi la întrebari.ii spun eu
-Pai am un frate mai mare de cat mine cu 2 ani ,ai mei momentan sun plecați cu serviciul dar vin peste câteva zile.
Dupa ce am mai vorbit diferite chestii am plecat spre casa,mă condus până la ușă ,e chiar de treaba acest Theo dar totuși am impresia că ascunde ceva.Intru in casa,se pare că încă nu începuse petrecere cred că pe la ora 20 incepe și acum era 6 mă duc sus , o apelez pe prietena mea și o întreb dacă poate sa vina mai devreme.
-Alo Emily poți să vii mai devreme ,m-am plictisit
-Sigur in 10 min sunt la tine.si îmi închide telefonul in nas
Ma uitam de 10 min in dulap și tot nu știu ce să îmi iau pe mine la petrecere,și în sfârșit se aude soneria de la intrare,asta e Emily.Cobor jos și văd o Emily cu totul schimbata era așa de frumosa,mă mir de nu are prieten era îmbrăcată asa:
Ma ia în brate paraca era,nebuna il vad pe Fratemiu că de uita la noi.
-Hei Anne nu mi-o prezinți pe prietena ta ?.
-O da am și uita,Emily el este Dylan.
-Incantata,zice ea și da mana cu el
-De asemenea.spune la rândul său și Dylan.
-Hai gata avem treabă și o tragă pe prietena mea după mine in camera.Can ajungem Emily rămâne uimită la cum arata camera.
-Ce frumoasa e camera ta.Si te-ai hotărât cu ce te îmbraci la petrecere? Stai sa ghicesc,nu ști nu?
-Pai eu nu prea sunt cu petrecerile,mă plâng eu..
-Of fie hai sa alegem hainele.
-Se uita de o jiumate de oră în dulap și până la urmă a gasit.
La medie e Anne
Sa făcut seara a venise timpul sa coboram jos ,deja începuseră și vine ogramada de persoane.Am făcut cunoștință cu prieteni lu Dylan,la fel și Emily.Nu știu de ce dar am impresia că lu Emily ii place de Dylan ,adică la cum il privește pe furiș se vede că e îndrăgostit de el ,off ce bine ar fi sa fie împreună cândva chiar îmi doresc asta..In timp ce ne jucam adevăr și provocare ,bate cineva la usa,il aud pe Dylan spunând să mă duc să deschid.Ma îndrept spre ușă și când deschid ușa ramand socata in fața mea stătea .....
Hei!Cine credeți că apare la ușă ,Theo sau Derek?Asta o să vedeți în următorul capitol :*
CITEȘTI
Prima dragoste (Vol 1)
RomantizmAnne,o fata timida,fără prieteni,simpla,care se mutase recent în California la 16 ani.Are un frate de 18 de ani și niște părinți mai tot timpul plecați cu serviciul. Un băiat îi va schimba radical viața.