Jak zwykle moje myśli musiał ktoś przerwać. Był to oczywiście lekarz ,który zamiast powiedzieć mi co mi jest pobieg do moich rodziców:'Boże... kiedy spojrzalam na prawie placzaca mame widziałam już co się święci.Weszli do mojego szpitalnego pokoju i staneli obok mojego łóżka - no więc...-zaczełam -Bianka powiedz wprost o co ci chodzi! -warkneła do mnie mama - Jezu a o co się moge spytać... o to co zwykle nie chcecie mi powiedzieć czyli jak ze mną jest -odpowiedziałam i miałam zamiar usłyszeć odpowiedz ale zamiast tego mama poprostu wyszła. Tata też po chwili wyszedł i minoł się w drzwiach z Lukasem -Hej Bianka,Jezu tak się o ciebie martwilem ... jak się czujesz?wszystko ok?-spytał się troskliwie lukas i usiadł obok mnie na krześle -wiesz co ... sama nie wiem lekarz powiedział tylko coś moim rodzicom a jak spytałam się ich co mi jest oni poprostu wyszli! -powiedziałam przejęta -A i czuje się już ok:) -dodałam po chwili z uśmiechem . On tylko odwzajemnił mój uśmiech i pocalowal mnie w czoło♡ po chwili on chciał wyjść ale złapałam go za rękę -musisz wychodzić?- zrobiłam minę zbitego pieska -nie muszę ale zobaczyłem że zasypiasz i bałem się że cię obudze -powiedział pełen troski -prosze zostań ze mną-poprosiłam a on się zgodził po 15 minutach lekarz przyniusł mi wypis -nareście-powiedziałam zmęczona tym wszystkim-mam propozycjie !- powiedział chłopak-zabieram cię na lody do Central Parku!-zaproponował a ja się oczywiście zgodzilam. W drodze do niego nauczyłam Lukasa mówić troche po polsku♡wspominałam że w połowie jestem polka?Jak nie to teraz wam o tym mówie♡:) -śmiesznie mówisz po polsku a jednocześnie tak słodko:)-powiedziałam a on spojrzał mi prosto w oczy . W końcu nasze oczy się spotkały -Polski to taki seksowny język-powiedział po czym nachylił się żeby mnie pocałować ,a ja jak to ja nie wierzyłam że dzieje się to na prawde ,ale za każdym razem oddawałam mu pocałunek♡. Całował namiętnie ale nie był nachalny ♡♡.-Wiesz zakochałem się w tobie od kiedy cie pierwszy raz zobaczyłem jesteś taka śliczna-powiedział i jeszcze raz mnie pocałował.
CZYTASZ
Big Heart # I'm Love You♡
Teen FictionKiedy zbliżasz się ku końcowi wszystko zaczynasz rozumieć niestety nie masz już czasu jednak masz bliskich wokół ciebie którzy rówież oczekują w smutku na twuj koniec:( widzisz ledwo trzymającego sie chłopaka który trzyma cie za ręke . Przypominasz...