Kiedy obudziłam sie następnego dnia i sprawdziłam godzine była 6:00 więc miałam jeszcze półtorej godziny na wyjście z domu. Po pościeleniu łóżka umyłam zęby wziełam prysznic i zaczełam wybierać ciuchy. Postawiłam na białe przetarte jensy czarny crop top dżinsową kurtke i moje ukochane stary! Musiałam jeszcze podkręcić końcówki moich włosów i byłam gotowa. Zeszłam na dół zjadłam banana napiłam sie wody i poszłam do samochodu gdzie czekała na mnie rodzicielka -masz szczęście bo jeszcze chwila a pojechalabym bez ciebie-jak zwykle powitanie przede wszystkim - ciebie też miło widzieć mamo-powiedziałam z sarkazmem.Reszta drogi mineła w niezręcznej ciszy. Kiedy w końcu dojechałyśmy bez porzegnania wyszłam z auta i jak najszybciej pobiegłam do szkoły na lekcje angielskiego. Weszłam do klasy miejsca wolne były tylko koło Lukasa, który mi sie przypatrywał albo koło jakiegoś chłopaka z brąz czupryną . Miał na sobie czarne rurki biały t-shert czarną bluze z kapturem który miał na głowie i jakieś adidasy. Podeszłam do niego i mile sie przywitałam - Hejka jestem Bianka i jestem nowa a ty siedzisz sam iii.... czy moge z tobą usiąść? - Boże powiedziałam to na jednym wdechu..-Jejku strasznie szybko mówisz haha , Jasne że możesz jestem Zack-powiedział po czym podał mi ręke . Jejku jak z nim sie fajnie gadało opowiadał o swojich zainteresowaniach,rodzinie i takie tam... boszz mogłabym go słuchać godzinami , dniami ,tygodniami,miesiącami .... BIANKA STOP! Zack na stołówce zaprosił mnie do swojego stolika gdzie siedziało jeszcze pare innych osób - cześć wszystkim to jest Bianka i od dziś będzie z nami siedzieć -powiedział a dziewczyny siedzące przy stoliku zmierzyły mn od góry do dołu nie powiem wkurwiało mn to.-więc tak ten w niebieskim polo to Brandon ta ruda to Kate ten co siedzi koło Brandona to Jake a ta koło Kate to Kaile. Brandon Mega wysoki chłopak ,niebieskie oczy , blondyn, ma na sobie niebieskie polo i jeansy . Widać że pryska od niego energia. Kate Niziutka , rudowłosa dziewczyna oczy ma zielone . Ubrana jest w czarną sukienke a włosy uczesane ma w wysoką kitkę. Z czego co słyszałam to taka pusta lala uważająca sie za boginie. Jake boszzz mega podobny do Zacka i nawet są podobnie ubrani tyle że Jack ma niebieską bluze . Kaile cała ubrana na czarno czarnowłosa , oczy ma brązowe i chyba są parą z Brandonem bo trzymają sie za ręce.
CZYTASZ
Big Heart # I'm Love You♡
Teen FictionKiedy zbliżasz się ku końcowi wszystko zaczynasz rozumieć niestety nie masz już czasu jednak masz bliskich wokół ciebie którzy rówież oczekują w smutku na twuj koniec:( widzisz ledwo trzymającego sie chłopaka który trzyma cie za ręke . Przypominasz...