-1-

3.4K 144 19
                                    

Selam ben Mina 18 yaşındayım ve inanır mısınız bilmem ama lolipoplara hastayım onlar olmazsa sanki yaşayamayacakmış gibi oluyorum ve şuan evde annemin dırdırından kaçmaya çalışıyorum evet doğru tahmin mutfaktan lolipop çaldım. kkkk😂😂😂

Anne; "Minaa!!!! Çocuk musun sen ha şu yaşına geldin hala lolipop aşırıyorsun?!!"

Mina;"Unutma anne çocukken susmam için ağzıma lolipop tıkıştıran sendin yani bir nevi senin suçun!!"

Anne;"Ah,böyle olacağını bilseydim hiç vermezdim.."

Annemi takmayıp odama kaçıp kapıyı kilitledim ve yatağımın üstünde deli gibi yatıyorum nasıl mı? Yatağın başına doğru duvara ayaklarım kafam ise yatağın üstünde elimde çizgi roman okuyorum ve nedense çizgi romanlarımı bitirmek üzereyim tükettim hepsini en son çare telofonumu alıp kakoatalk'a girdim kime mesaj atsam kime aha bilinmeyen birisine mi atsam?Dur,dur,dur!! sallayayım isim bakalım kim çıkacak?

1 saat sonra

Evet hala bulamadım son ümit salladım bir tane bakalım birde buna mesaj atalımmm.. Ne desem kiiiiii dur evet "Naber?"ama buda pek şey oldu samimi hııımm aha "Selam."aynen bunu yazalımmm.

.....star..; "Selam."

Ultrayakışıklı ;"Kimsin?"

....star...; "Aha bu sefer cidden tuttu."

Ultrayakışıklı; "Kimsin ?Dediğimi hatırlıyorum."

....star..; "Fazla kabasın."

Ultrayakışıklı;"Kullanıcı ismimi nereden buldun?Engel yemek istemiyorsan 2 dakikan var."

....star..;"Cidden çok şımarıksın neyse. 1) Sana neden kim olduğumu söyleyeyim ki? 2) Canım sıkılmıştı ve sabahtan beri kullanıcı adı sallayıp, sallayıp, durdum hiç biri tutmadı bu sefer çok saçma bir şey koyayım dedim.Cidden bu zamanda adını.
" ultrayakışıklı"diye koyan kaldırmı?😂😂😂😂

Ultrayakışıklı ; "Bak kızım!!!! kullanıcı adımdan sana ne?Seni ilgilendirmoyor."😡

....star...; "Kız olduğumu nereden biliyorsun ki belki erkeğim.;')"

Ultrayakışıklı; "Bir erkeğin neredeyse sabahtan itibaren kullanıcı adı sallayıp durması beklenmeyecek bir şey olacağına göre birde kullanıcı adını "Star"koyabilecek kadar mal olmadığına göre kız olduğun gayet açık ve anlaşılıyor."


....star...;"Ben mal değilm bir kere hem canım sıkılmıştı oyalanmak için yapmıştım.Ha bu arada kız olduğum doğru kendini zeki sanan ukala bir de neden bir erkek "Star"koymasın ki star çok güzel isim bence yıldız demek hem. ÇOK TA TINSIN."

Ultrayakışıklı;"Her neyse seninle uğraşamayacak kadar meşgul bir insanim ben."



. ..star...; "Yav he he."

( Ultrayakışıklı çevrim dışı. )


(....star... Çevrim dışı.)


Arkadaşlar bu benim ilk kakoatalk deneyimim herkese iyi okumalar😂☺

PJM KakoatalkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin