-17-

1.5K 101 2
                                    


Jimin;"Seni dün Jungkook'un yanında gördüm.."

Yalancı;"NE!!Yiooooo Jungkook kim? Ben kim?Görmedim bile ben onu ne görüşmesi yahu dimi ehehhe."

Jimin;"Gördüm seni ,gözlerime mi inanacağım sana mı?"

Yalanci;"Yanlış görmüşsündür sen yahu.."

Jimin;"Yalan söylemeye devam ediyorsun.."

Yalanci;"JİMİN!!"

Jimin;"NE VAR!!"

Yalanci;"Hem gördüysen n'olmuş bundan sana ne ki?Seni ne ilgilendirir?"

Jimin;"Doğru banane ki.. Ben kimim sen kimsin ben bir idolüm, ya sen?Sen ise normal birisi sana laf anlatanda suç.Ne halin varsa gör."

Yalancı; "Yeter be hep kendini düşün sadece evet normal sıradan bir insanım ama benimde sabrım bir yere kadar.Unutmayın bayım karşınızdaki kişilerde insan hani onlarında duyguları bir yere kadar grurları var.Bu özellikler sadece sizde yok.Doğrusu insanları kırmak sizin doğanızda var tâbi."

Jimin;"Gururmuş peh.. Her insanda var ama sende gurur ne arar be?"

Yalancı: "ASIL SENDE NE ARAR BE!"

Jimin;"Emin ol bende bile senden kat ve katı var.En azından senin gibi bir sürtük değilim ha?"

Yalancı:"Sürtük?Ben sürtük falan değilim."

Jimin:"Peh o yüzden Jungkook ile ikimizi aynı anda yürütüyorsun. Sürtük değilmişmiş.O zaman bende Güney Kore'nin Cumhur başkanı falanım dimi?

Yalancı:"Sen çok değiştin...Seni artık tanıyamıyorum bile..Bu cidden taşan son damlaydı..Her neyse görüşmemek üzere."



Jimin;"Son damlaymışmış peh."

Jimin;"Engelledin mi bide?"

Jimin;"Böyle kaçarsın tâbi..Senin gibi bir sürtük ten ancak böyle bir davranış beklenirdi." ⛔



Jimin; "İyi en azından beni uğraştırmadan sen engelledin yoksa ben engelleyecektim.Senin gibi iğrenç biriyle konuşmaya bile lüzum yok."


Yeni bolum geç geldiği için üzgünüm affedinn..😂😁😊☺

PJM KakoatalkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin