Mina'dan:
Jimin'in en son bana sürtük demesinden neredeyse 1 hafta geçmişti.Ve ben kendimi odama kapatalı toplam neredeyse koskoca 1 hafta..Oppam her defasında odamın kapısına gelip kapıyı açmam için yalvarıyor ama açmıyordum.Artık en sonunda kapıyı kıracaktı ki ona yalvardım..Vazgeçmişti.. İçimdeki acı tarifsizdi sevdiğiniz bir insanın size 'Sürtük' muamelesi yapması fena hâlde insanın ağrına gidiyordu..Resmen hayata küsmüştüm nasıl böyle bir şey derdi ki.Anlayıp araştırıp dinlemeden böyle bir muamelede bulunması..Oppa...Duysan keşke içimde ki sesleri çatışmaları eğer açarsam onu da görürüm canım çok acıyor be oppa...Senin küçük meleğinin kanadı kırıldı oppa..Yaşamak dahi istemiyor oppa.. Küçükken ki gibi gelsen yanıma başımı dizine koyup saçlarımı okşasan o zaman ki gibi bana 'Geçicek üzülme meleğim abin senin her zaman yanında..' desen.Oppa beni bu hâle o getirdi...Keşke hiç onu tanımasaydım ha sevmeseydim onu.. Mesaj dahi atmasaydım..Onu hep melek yüzlü güzel Jimin bilseydim..Keşke be oppa..Ama keşkeler bitmiyo mesajlarını açıp bazılarını okudum..
JUNGKOOK & Mİ NA KAKOATALK:
Kook;"Mi Na...Abicim bak n'olursun aç artık şu kapıyı...""Herkes merak içinde..Korkutma artık bizi ha..."
"Seni bu hâle getireni bulduğum anda varya..O kişi ölümden ölüm beğensin artık."
"Lütfen yapma Mi Na.."
"Aç artık kapıyı lütfen..Annem perişan oldu.."
"Eski Mi Na'a ne oldu böyle etrafta deli gibi koşan..Mutfak'dan lolipop kaçırma planları kurup hep başarılı duran.Eve lolipop sokturmadığımızda camdan dahi atlayıp markete kaçan Mi Na..Annemi babamı...Beni delirten eski Mi Na..Hayattan her daim zevk alıp enerjisi asla tükenmeyen Mi Na 'ı bu hâle saniyesinde ne getirebilir bu kadar...Mi Na korkuyorum.."
"Çık dışarı artık lütfen yapma.."
"Korkuyoruz Mı Na... Lütfen aç o kapıyı artık.."
"N'olursun.."
"Seni bu hâle o getirdi dimi..Jimin getirdi seni bu hâle.Geçen sefer kafede ona olan duyguların anlatmıştın.Onu öldüreceğim.Kimse benim kardeşimi, hyungum dahi olsa bu hâle getiremez."
Mina;"Oppa!!! Sakın yapma.."
Kook;"MİNA!!MİNA ÇOK KORKTUM LANET OLSUN İYİSİN DİMİ!!?"
Mina;"Oppa jimin e birşey yapma.."
Kook;"Bu halinle bile o şerefsizi mi düşünüyorsun?"
Mina;"Oppa lütfen !!Eğer onun kılına zarar gelirse intahar ederim sakına bak yapma."
Kook;"Mi Na..Sen iyi misin? Ne demek kılına zarar gelirse intahar ederim seni bu hale getiren o lan!!"
Mina;"Oppa ben ciddiyim.."
Kook;"Kahretsin !!!Sen yeter ki o odadan çık.'
Mina;"Oppa bana su getirir misin?Kaç gündür su içmiyorum..Susadım.."
Kook;"Hemen getiriyorum kardeşim bekle."
Mina;"Teşekkürler oppa..."
JİMİN &Mİ NA KAKOTALK:
Jimin;"Kaçarsın tâbi."⛔Jimin;"Sürtüksün kızım sen."⛔
Jimin;"Böyle sıkıştın mı kaçarsın işte."⛔
Jimin; "Birde ben sürtük değilim diyorsun."⛔
Jimin;"Ay götüm."⛔
Jimin;"Sevgili değildik belki sevmiştim lan seni sen naptın beni kardeşim dediğim kişiyle aldattın senden bunu beklemezdim ssürtüsün kızım sen.Doğanda var tâbi bu senin.Kim bilir daha kimleri böyle ayarttın. "⛔
Jimin;"Seninle daha fazla uğraşamayacağımm ben umarım bir daha görüşmeyiz gereksiz.."⛔
Yorum yapma yı unutmayalım lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM Kakoatalk
FanfictionMina'nın evde canı sıkılınca kafasına esen saçma saçma kullanıcı adlarını tek tek denemeye başlar.Ama o bulduğu kullamıcı adındaki kişinin Jimin olduğunu nerden bilecekti ki?