Mi Na'dan:
Mina;"BUUUGÜÜÜN BEEEEENNN EVLENİYORUUMMMMM!!!!"
B.Jeon:"Mi Na,SUS LÜTFEN!!!!Karga gibi sesin var!"
Mina;"Ayıp ettin beni gay bettin ANAA!!"
B.JEON:"HA!?"
Mina;"Azıcık türk filmi izledim kafa yaptı omma.."
B.Jeon:"Sen film falan izleme,yoksa evde kalacaksın kızım."
Mina;"Türk kızları güzel bir kere omma...
B.Jeon;"Neden?"
Mina;"Çünkü güzeeel."
Bjeon;Evlendinde onları kıskanman kaldı.Kalk kız üstünü giyin evleneceksin bugün birde tıch tıch.. Ben neyin peşindeyim bu kız neyin peşinde?"
Mina;"Oha lan ben bugün evleniyorum hele loy loy loy kibar yarim besmelim hey ele loy!!!"
B.Jeon;"Bu kız sıyırdı Jonghyun!!!!Koş olum koş !!!!"
Mina;"Anaaaa!!!Mahmut Tuncer açsanda halay çeksek!!"
Jonghyun;Mahmut Tuncer kim mina?
Mina;"Halaycı diye biliyorum ben oppa hadi gel de halay çekelim!!!"
Jonghyun;"Ommaa!!"
B.Jeon;"Ne oldu?"
Jonghyun;"Bu kızın içine bir şeyler kaçmış biz en iyisi bunu hemen evlendirelim ana, pardon omma!"
B.Jeon;"Sende mi bülütüs!Her neyse nerede bu kız!!"
Jonghyun;"Dur çağırırım şimdi.Mina gelinliğini giyip aşağıya gel!!!"
Mina;"Tamam be!!"
Odamın kapısını kapattıklarında youtube dan öğrendiğim kadarıyla halay çekmeye başladım.Doğru biraz anormal kızım.Tamam tamam ya hepten anormalim ama filmleri komik bu arada o
Burak Özçivit'in bıyıklarına öleyim ben! Tövbe tövbe kafamı sallayıp kendime geldim.İçimde ne var benim ya bugün böyle davranıyorum benim Jiminim var neden başkasına bakayım ki ama Jimin dedim de ben evleniyorum bugün dimi !!!!!!EVLENİYORUM AHALEYYYY!!!!!Beyaz gelinliğimi alıp aynada üstüme tuttum bu gelinliği bana jimin seçmişti...Gelinliğin önü kısa arkası uzundu önünde gelinliğin ucunda dantel işlemeler vardı ve göğüs dekolteli de vardı duvağım ise 4 m falan onda da dantel işlemeler vardı.Gelinliğim sadeydi ama çok göz kamaştırıyordu..Aynada gelinliği süzmeyi bırakıp koşarak kabine gidip giyindim ayağıma da beyaz ayakkabılarımı giydikten sonra kuaförler odayı basıp anlamadığım bi anda beni koltuğa otutturdular.Ne ara saçımı düzeltmeye başladığını bilmediğim kadın ve makyajımı yapan 2 kişi huylandım valla biri arkamda biri önde 4 kişide işlerini 5 dk da bitirip odayı terk ettiler gözlerimi açtığımda ela olan gözlerim çok net bir şekilde belli oluyordu.Aynada kendimi süzerken odanın kapısı bir anda açıldı .Karşımda bütün ihtişamıyla Jimin duruyordu o takım elbisenin içinde çok çok güzel.Ow pardon onlara yakışıklı deniyordu ya ben ağzımın suları akarken beynim iflas etmişken nasıl normal konuşup davranmamı beklersiniz .Jimin de benden farklı değildi beni baştan aşağı süzdükten sonra bana o muhteşem gülüşüyle adım atmaya devam etti .O bana adım attıkça istemsizce geriye doğru gidiyordum en sonunda kaçacak bir yer kalmadığında gözlerimi Jimin' in gözlerine diktim benden 1 adım uzaktaydı ve gözleri bana aşkla bakıyordu bana onca hayalini kurduğum adam şuan benimdi ve bende onundum..Sonunda bana iki adım daha attı kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Kafası yüzüme yaklaştıkça dikkatlice ne yaptığına bakıyordum nefesini hissedebiliyordum dududaklarımız sadece 1 parmak uzaklığındaydı istemsizce gözlerimi kapattığımda o dolgun dudakları benim küçük dudaklarının üstünde buluştu her ne kadar hayatımda hiç öpüşmesemde ona acemice karşılık veriyordum en sonunda nefes almak için ayrıldığımızda o benim gözlerimin içine bakıyor ben onun aşkından ölüyorum Park Jimin hemen evlenek ya.
Jimin;"Çok güzelsin."
Sesi bi fısıltı gibi çıkmıştı..
Mina;"Sende çok yakışıklısın Jimin."
Jimin;"Ah, biliyorum.Teşekkürler artık inelim mi?
Ensesini kaşıyarak söylediği soruya evet anlamında kafamı sallayıp koluna girdim.Bana bakıp son kez bir kez daha dudaklarıma ufak bi öpücük bırakıp hemen kapıyı açıp aşağı inmeye başladık.
Her şey çok güzeldi tâkii benim merdivene takılıp Jimin'i de yanıma çekip birlikte yere yapışa kadar..Ben altta Jimin üstümdeydi ve şaşkın gözlerle birbirimize bakıyorduk sonra birden Kook gelip ortamımızın içine etti..
Kook;"Burda abileri varken diyorum ayıp oluyor hyung."
Jimin;"He?Ah, pardon."
Üstümden kalkıp beni de kolundan tutup kaldırmıştı.Ziyaretçilerin hepsi ise bize gülüyordu aferim sana Mina rezil ettin kendinide Jimin'i de bi güzel ortamı bozmasam olmayacak!!
Jimin elini uzatınca tuttum sonra benide ayağa kaldırdı ondan sonra nikah masasına kadar bana bakıp güle güle gitti sanki komik bir şey yaptım.Sandalyemi çekip oturmamı sağlayınca tam o oturacakken bende onun sandalyesini çektim oda düştü resmen salonla birlikte bende kahkaha ya gömüldük.Jimin ayağa kalkıp bana çok pis bir bakış atıp sandalyesine oturdu sonra bana yanaşıp kulağıma:
Jimin;"Bunun hıncını akşam senden çıkarıcağım güzelim."
Mina;"Ne!?"
Bana muzip bir gülümseme atıp etrafına bakındı şahitlerimiz de oturunca nikah memuru başladı konuşmaya.Adam bir şeyler geveliyordu ama ben Jimin'in dediğinden sonra su içmiş kediye döndüm korkuyorum ben bu çocuktan ya!!!Düşüncelerimden çıkaran şey Jimin'in beni dürtükleyip cevap vermem için mikrofonu bana uzattı etrafıma bakındım herkes kafasını evet anlamında sallıyordu .Bi şaka yapıp hayır mı desem acaba ehehe.
Nikah;"Evet hanım efendi cevabınız nedir?"
Mina;"Haa-EVET!!."jsjsjsksj
Tam herkes hayır diyeceğimi sanıp korkuyla bana bakıyordu ki evet dediğimde yanımdaki ayı dahil herkes kocaman bi oh çekti aynı soruyu nikah memuru Jimin' e sorucak iken o da hiç bekletmeden adam sözünü bitirmeden "Evet!" dedi .Yuh artık!!aynı soruyu şahitlere de sorunca onlarda evet dedi ve imzaları attık haydi hayırlısı artık.İlk dansımızı yaparken Jimin ayısı kulağıma terbiyesiz terbiyesiz şeyler söylüyordu bu çocuk iki dakka da değişti ya!!Korkuyorum!!
2 saat sonra;
Her şey bitmişti Jimin beni koşarak arabaya atıp son gaz arabaya gazı kökledi acayip hızla evimize geldik beni kucağına alasıya kapıyı açmaları için güvenliğe emir verip içeri fırladı tam odaya girecekken dediğim son şey...
Mina;"HAYIIIR!!!!"
Jimin;"EVEEETTT!!!"
Arkadaşlar bu benim ilk texting- imdi ve kötü bir final olmuş olabilir kendimi daha da ilerletip daha iyi kurgularla texting yazacağım umarım beğenmişsinizdir kitabı kütüphanenizden silmeyin özel bölümler atılacak sizleri seviyorum kendinize iyi bakın!!
SARANGHMJA!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM Kakoatalk
FanfictionMina'nın evde canı sıkılınca kafasına esen saçma saçma kullanıcı adlarını tek tek denemeye başlar.Ama o bulduğu kullamıcı adındaki kişinin Jimin olduğunu nerden bilecekti ki?