Jimin; "Hey!! Özür dilerim..."Güzel; "Özür dilemene gerek yok.. Aslında haklısın çirkin olduğumu biliyorum."
Jimin;"Hey!Bak cidden ben sadece seni kızdırmak için söyledim.Hem sen hiç aynaya baktın mı?"
Güzel; "Baktım.. Çirkin olduğumu her gün yüzüme vuruyor zaten."
Jimin; "Ya bak cidden şaka amaçlı dedim.Cidden güzelsin."
Güzel; "Boşa çaba sarf etme Jimin...Biliyorum çirkin olduğumu yalan söyleme.."
Jimin;"Ah... Doğruyu söylüyorum anlasana kızım."
Güzel;"İnanayım mı?"
Jimin:"İnan."
Güzel:"Tamam o zaman..Moralim bozuktu bu iyi geldi."
Jimin;"Neden?"
Güzel;"Abim dün evi bastı ve bütün lolipoplarımı götürdü.."
Jimin;"Ow..Dün bizimde JK lolipop getirmişti 2 poşet nedense içi çikolatalı ve çilekli doluydu .."
Güzel;"...." "Aaa!!ANNEM ÇAĞIRIYOR GİTMEM LAZIM."
Jimin; "Nedense hep kaçıyormuşsun gibi hissediyorum."
6 saat sonra
Fan; "Hey!Jimiin!!!"
Jimin;"NE!!!"
Fan;"Niye kızgınsın?"
Jimin;"Kızgın falan değilim ben kardeşim! Hem sanane dimi? İstediğim gibi olurum!Bu seni ilgilendirmez!"
Fan; "Anladık.Bağırmana gerek yok."
Jimin;"Sanane oğlum sen venim neyimsin ki sana mı soracağım bağırıp bağırmayacağımı!Seni ilgilendirmez dimi?!O küçük burnunu her işe sokma!Zaten başım derdimden aşkın şimdi lütfen s***** git."
Fan;"Ooooooww.. Jimin beyler fazla mı kızgın ne?Doğru söyledin ben neyim ki dimi?Kimim ki dur sen yapmadan ben seni engellerim.Seni bir ân olsun diğerlerinden farklı sanmıştım idolüm diye hava atamazsın,fanlarına karşı biraz daha iyi birisi onların üstlerine düşen,o kameralar karşısındaki iyilik meleği Jimin sanmıştım.. Doğru sende haklısın iyi bir imaj çizmek zor olsa gerek sonunda patladın.Her neyse 'Sayın Park Jimin' sizi bir daha rahatsız falan etmem.Dediğiniz gibi s****r olup gidiyorum.Rahat olabilirsiniz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM Kakoatalk
FanfictionMina'nın evde canı sıkılınca kafasına esen saçma saçma kullanıcı adlarını tek tek denemeye başlar.Ama o bulduğu kullamıcı adındaki kişinin Jimin olduğunu nerden bilecekti ki?