1st

2.7K 133 16
                                    

Merhaba!

Aniden içime doğan "Rose, texting yazsana!" dürtüsü ve yazmaya başlayıp yayımlamış olmam... Evet, yine girlxgirl ve yine carlena.

Enjoy.

"@caradelevingne seni takip etmeye başladı."

Bildirimlerime girdiğimde gördüğüm yazı, kim olduğunu merak etmemi sağlamıştı. Cara Delevingne kimdi? 

Geri takip butonuna basıp stalklamaya başladım. Twitter'da birçok kişiyle takipleştiğim için herkesle samimiyetim vardı fakat bu kızı ilk defa görüyordum. Sarışındı ve sarışın olduğu için gözüme çirkin görünmüştü...

Herneyse, bana ne?

Mesaj kutumda görünen bir sayısı dikkatimi çekmişti. Bana mesaj atmıştı.

Evet, bana mesaj atmıştı.

Parmağımı mektup simgesine dokundurup mesajı açtım.

@caradelevingne: :)

Sadece bir gülücük mü? Ne saçma! Her önüme gelenin mesajına cevap vermediğim için mesajını önemsemedim. Ki lanet olası Twitter'a yeni özellik gelmişti. 

Görüldü.

Tekrar mesaj atmıştı ve bir kez daha... Sadece gülücük yollayan salağın tekiydi. Dayanamayıp cevap yazmak için mesaj yerine dokundum ve klavyede parmaklarımı seri şekilde gezdirdim.

@selenagomez: Amacın ne?

@caradelevingne: Dikkatini çekmek.

@selenagomez: Neden? 

Ve görüldü.

Merak etmiştim. Kimdi bu? Ne yapmaya çalışıyordu. Umursamadan biriken mesajları sildim.

Tanrım, gerçekten Twitter'ın çöp beyinlilerinden sıkılmıştım!



The Awaken-ing!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin