Tesadüf (!)

82 3 1
                                    

Bir yandan viskimi yudumlarken bir yandan da her şeye rağmen alışamadığım sigara dumanıyla savaşıyordum. Etrafını incelemekte master yapmış bir insan olarak gözlerimi mekanın içinde gezdirdim. Bugün daha da doluydu sanki fakat her zaman dolu olmasına rağmen bugünkinde bir gariplik olduğunu düşünüyordum. Ya da gerçekten şizofrendim , kim bilir ?

İçkimden bir yudum daha alacağım sırada bir çift siyah gözün beni izlediğini fark ettim. Genç görünüyordu, fazlasıyla genç.. Kirli sakalı ve siyah gür saçlarıyla ise fazlasıyla karizmatik. Düşüncelerimden sıyrılıp bakışlarının anlamını çözmek ister gibi baktım ona . Ve sonra BAAMMM!! Bana neden baktığı açıkça ortada değil miydi zaten? Ben bir fahişeydim değil mi!  Muhtemelen onun için fazla yaşlı olup olmadığımı sorguluyordu.

Bakışlarımı ondan ayırıp yere bakmaya başladığımda bir çift siyah botla karşılaştım. Açıkçası şaşırmamıştım er ya da geç gelicekti ve gelmişti işte .Kafamı kaldırıp ona baktığımda oturduğum hüksek bar taburesine rağmen oldukça uzun görünüyordu ki 1.85 in altında olduğunu bile düşünmedim.Konuşmasını beklerken  yüzüme mal mal bakması sinirime dokunmaya başlamışti artık

"Bak çocuk! Sabaha kadar konuşmanı bekleyemem ! Söyleyecek bir şeyin varsa söyle ve yoksa da burayı terket !!"

dememle önce şaşırsa da yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirip yanımdaki tabureye ağır hareketlerle oturdu. Tanrım bh çocuk neden bu kadar yavaş hareket ediyor ?!?!? Ah..poposu çok güzeeell..Başımı aklımdaki düşünceleri savmak ister gibi sağa sola salladım ve gözlerinin içine baktım.

"Tara" dedi ezberlemek ister gibi. Hey bir dakika adımı nerden biliyordu  ki?

"Adımı nerden biliyorsun?" diye sordum umursamaz bi sesle

"Çok meşhursun" yine alay eden gülümsemelerinden birini takınmıştı.

"Ah güzel! Şimdi de bir çocukla oyun oynuyorum.Sırada ne var acaba ?!?"

Bir sinirlendi , evet evet sinirlendi. Ona çocuk dememi yedirememiş olmalıydı. Ben tam zafer benim diye sevinirken birden gözlerimin içine baktı ve

"O çocuk senin yeni müşterin oluyor. Ne dersin, bir çocuğu tatmin etmekte zorlanmazsın heralde öyle değil mi ?"

Tamam. İşte şimdi sinirlendim! "Söylesene yaşın kaç senin tahminimce benden 10 yaş kadar küçüksün. Şahsen benim sübyanlarla işim olmaz" hahahaah değişen yüz ifadesinden bozulduğunu anlamıştım yeaahhh!!!

Bir an gözelerime ötle bir baktı ki tırsmadım desem yalan olur yani. Soğuk bir sesle "19" dedi.

"Hadi artık ben de fahişelerle konuşmaya meraklı değilim. Herkes işini yapmalı değil mi ?"

Bunu söylerken kalbimin acıdığını hissettim. Ne biliyordu ki benim hayatım hakkında konuşuyordu ? Şımarık bir zengin piçinden başka bir şey değildi. Ahhgh... Bende aynısını yapmıştım şimdi belki de öyleydi neyse beni ilgilendirmezdi zaten.

"Tamam. Burada mı yoksa otelde mi ?" diye sorduğumda memnun bir gülümseme bahşederek "Yorulmaya ne gerek var dedi ve beni odalardan birine doğru sürüklemeye  başladı. İşte benim saçma sapan hayatım dönüm noktası da bu oldu .

Bunu okuyan arkadaşlar bu benim ilk hikayem olduğu için biraz acemice ama umarım beğenirsiniz :) Ama ben okunmasa da pes etmeyeceğim :D

Bitch In LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin