Tecavüz

76 3 2
                                    

Yaşlı kadın elimi tuttu ve gülümseyerek "Ah.. hiç önemli değil. Bize ne olduğunu anlatmak ister misin ?" dediğinde kahvem boğazımda kaldı resmen. Benden nefret edecekler ve büyük ihtimal beni hemen buradan göndereceklerdi. Bir anlığına yalan söylemeyi düşünsem de sonra vazgeçtm ve başımı kaldırıp "Çalıştığım yerden kaçtım" dedim.

...

      Söylediğim şeyle birlikte iki kadının da yüzünde şaşkın bir ifade belirdi fakat kendilerini hemen toparlayarak sakince dinlemeye devam ettiler.

"21 yaşımdayken çok güzel bir hayatım vardı. Arkadaşlarım, zengin bir ailem, melek gibi bir sevgilim, severek gittiğim bir okulum vardı." 

Yanağımdan süzülen damlaya aldırmadan devam ettim..

"Fakat bir gün her şeyin sahte olduğunu öğrendim. Aslında yaşadığım hayatın benim olmadığını.. Aynı hastanede ve aynı günde doğduğum kızla karıştırılmıştım. Asıl ailem pek iyi değilmiş ki kız öğrendiği anda peşine düşmüş ailesinin. Bulduğundaysa bütün hayatım altüst oldu. Kız ilk önce yıllarca anne-baba bildiğim , ölümüne sevdiğim insanları aldı benden. Sonra arkadaşlarımı aldı. Ve onun için engel olduğumu düşündüğünde beni tehdit etti fakat savaşmak istedim. Keşke yapmasaydım. Bana tecavüz etmeleri için birkaç kişi ayarlamış ve-"

Olanları tekrar yaşıyordum sanki, sanki adamların o pis elleri hala vücudunda geziyordu, çığlıklarım kulaklarımı tırmalıyordu...Sakinleşip kahvemden bir yudum aldım. Yine de boğazındaki yumrunun gitmesini sağlamadı.

"Ve o eski otel odasında bana yaptıkları şeyler bir bakire için çok fazlaydı inanın bana. Ölmek istedim. Defalarca ölmeyi denedim fakat yapamadım . Son denememde başarılı olacaktık fakat sevgilim yetişti ve kurtardı beni. Ona anlattığımdaysa beni koruyamadığı için kendini suçladı. Yanımda olamadığı için, bana sahip çıkamadığı için.. Ona defalarca kez suçsuz olduğunu söylesemde bir şey değişmedi ve o otel odasından sinirle çıktıktan sonra onu bir daha göremedim. Ve bir hafta sonra öldüğünü öğrendim. o gün trafik kazası geçirmiş. "

Bitch In LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin