~ Elizabeth szemszöge
Hangos szuszogásra ébredtem, valaki aludt mellettem. Lassan kinyitottam a szememet, hogy ki is lehet az. Chris nyitott szájal aludt az ágy belső felén, karját át vetette a derekamon védelmezően. Óvatosan le hámoztam a kezét magamról, hogy ki tudjak kászálódni végre az ágyból. Felállva megszédültem, imbolyogva indultam meg kifelé itt ott bele kapaszkodtam az ágy keretekbe. Ki érve örömmel nyugtáztam, hogy még mind alszanak, fáradtan ültem le az egyik fotelbe. Arcomat a kezembe temettem. Hogyan lehetek ekkora világi ökör, tört rám a felismerés. Tegnap kicsit túl gyógyszereltem magam, ami teljesen ki ütött egész napra, nem nagyon emlékeztem rá mi is történt körülöttem. A fiúk biztos észre vették, hogy nem jöttem ki Ryan arca rémlett fel nekem, Ő utánam jött és egyszerűen kép szakadás. Jasonnal való beszélgetésemre tisztán emlékszem, de a bogyók be vétele után minden el mos sodót. Kétségbe estem, mit kezdjek nem akarok ezzel a féreggel élni, ha viszont nem fogadom el az ajánlatát bántja Devin és a srácokat. Megráztam a fejemet, nem ezzel nem foglalkozhatok van még időm. Ha hív legközelebb kinyomom, mostantól csak arra fogok koncentrálni, hogy boldog legyek erre a kis időre és mindenki más is a környezetemben. Fel álltam a kanapéról a hűtőhöz sétáltam és ki kerestem a tojást, meg a szalonnát, reggelit akartam készíteni a fiúknak. Mint egy jó asszisztens. Gyorsan kész lettem a reggelikkel, a bőröndöm még, mindig elől volt így könnyedén ki tudtam venni belőle a ruháimat és be vonultam a fürdőbe a neszesszeremmel együtt. Bele tekintettem a falra erősített tükörbe és meg állapítottam, hogy borzalmasan nézek ki, a festék teljesen szét folyt az arcomon. Lekaptam magamról az előző napi ruhámat, hogy be állhassak a zuhany állá, a hajamat össze kötöttem. A meleg víz kellemesen csiklandozta a bőrömet, jól be kentem magam tus fürdőmmel, le akartam mosni magamról minden fájdalmat, kínt. Fél óra fürdés után végre ki kászálódtam a zuhany alól, felvettem az aznapi ruhámat és ki léptem a kabinból. Beszélgetésre lettem figyelmes a srácok vígan reggeliztek az asztalnál, már alig maradt valami abból az ételből, amit ki készítettem. Csendben be lopóztam a hálóba, hogy ne vegyenek észre az ajtót is amilyen halkan csak tudtam be csuktam, a fejemet megtámasztottam a fa darabon.
- Jó reggelt! - fonódott a derekam köré egy kéz, teljesen le dermedtem. Utána viszont rögtön lazítottam miután megéreztem a puszikat a nyakamon, mosolyogva fordultam meg Devin karjai között és azonnal le támadtam ajkait. Hirtelen hevességemre nem tudott mit reagálni csak viszonozta neki nyomott az ajtónak, Én a nyaka köré kulcsoltam kezeimet. Ő fenekemnél fogva meg emelt, a lábai közé zártam csípőjét és ő így irányított el minket a legközelebb-i ágyhoz amire, óvatosan le fektetett el nem eresztve, vigyázott nehogy meg üssem magam. Éreztem ütemes szív verését, bőre izzott a vágytól, egyre jobban bele merült a hévbe. Elkezdte a szoknyámat fentebb tűrni és a felsőm pántját. Nem akartam elrontani a kedvét, de ez nekem így nem jó.
- Devin... - leheltem fülébe míg ő kulcs csontomat hintette be csókokkal. - Devin ne... kérlek.. - el húzódtam tőle értetlen szemekkel bámult rám.
- Mi a baj? -kérdezte bátortalanul.
- Ez a tempó túl gyors nekem Én még nem állok erre készen. Szeretnélek jobban meg ismerni, nem akarok csak úgy fejest ugrani ebbe, nem akarok úgy járni, mint J... - itt el haraptam a mondat végét.
- Jasonnel. - mondta felháborodottan bár csalódottan, elengedett eddig a derekamat fogta, de el hátrált. Hitetlen kedve fújta ki a levegőt, felállt mellőlem és úgy nézett le rám, ki ábrándultan pillantott rám még mindig vágytól csillogó szemekkel. Akkor vettem csak észre, hogy már fel van öltözve és most is ész veszejtően jól nézett ki, el szégyelltem ilyen szerencsés vagyok, hogy egy ilyen fiú az enyém lehet, hát erre el cseszem.
ESTÁS LEYENDO
Életem a Motionless In White-al/BEFEJEZET/
FanficEgy fiatal lány, aki sok év után újra haza tér, testvérével és annak bandájával él. Rengeteg nehézségen megy keresztül, de eléri céljait. A kalamajkák után rá talál a szerelem és megvalósítja az álmait. #16 BVB - 2018. 05. 10.