Sziasztok bocsi a hosszú kimaradásért, de itt az új rész lehet nem a legminőségibb, de jó hosszúra sikerült. Remélem tetszeni fog és a banda ígérete szerint 2017 decemberében jön az új album. A billentyűs Mary még nem hivatalos tagja a bandának, de nagyban részt vesz a Downlod fesztiválon és valószínűleg a Vans Warped Touron is ő fog játszani. Jó olvasást kritikát ne felejts írni. Puszi Elizabeth
~ Elizabeth szemszöge
A reggel viziten átkötötték a sebeimet és még elvégeztek pár apróbb vizsgálatot rajtam, hogy biztos haza engedhetnek-e. Rengeteg bogyót írtak fel nekem különböző kötszereket is kaptam későbbre ha cserélni kell.
- Jó reggelt! - sétált be az ajtón Ricky??? ő jött értem nem Chris vagy Devin ez fura.
- Hát te?
- Most én tudtam eljönni érted, a srácokat a menedzser munkára fogta. - újságolta. - Chris pakolt össze neked néhány cuccot. - adta át a sport táskát , boldogan szedtem ki belőle a ruháimat, találtam benne tusfürdőt, fogkefét és törölközőt.
- Elmegyek le fürdök. - szóltam Rickynek.
- De a kötéseid? - aggodalmaskodott.
- Szivaccsal fürdök. - lengetem meg az orra előtt.
- Addig össze szedem a ruháidat. - felelte. Megfogtam a holmiimat és be vonultam a fürdőbe, lekaptam magamról a kórházi köpenyt már kezdet kényelmetlen lenni. Végig mértem a testemet a falra erősített tükörben egy széles kötés húzódott a mellem alatt, a zöld és lila színek tomboltak a bőrömön, véres hegek csipkézték testem, minden épnek tűnő felület rajtam bevérzett. Csúnyán ellátták a bajomat, még mit művelhetett volna velem, ha ez csak figyelmeztetés volt, végig húztam ujjamat felrepedt ajkamon, fájdalmas grimaszba torzult el az arcom. Be léptem a zuhany alá gyengén megnyitottam a csapot, hogy a szivaccsal körbe dörzsöljem magam, persze amennyire engedte a fájdalom. Végezve ki nyúltam a törölközőért, aminek hűlt helyét találtam, kint hagytam az ágyon.
- Ricky! - kiáltottam el magam, abba a reménybe, hogy hallja.
- Igen?
- Be adnád a törölközőt?
- Egy pillanat! - válaszolt fél perc múlva kopogott az ajtón. - Liza bemehetek?
- Gyere! - elhúztam a függönyt, így biztos nem fog látni. Vártam mikor mondja, hogy ki ment, de nem szólt félre húztam a függönyt. Ricky a mosdókagylónál álldogált és az orvosi pengéket nézegette, amire rá száradt a vérem.
- Ricky oda adnád a törülközőt? - próbáltam terelni.
- Oh, persze. -nyújtotta felém a rongyot, ahogy nyújtóztam érte, de elkapta a csuklómat és közelebb rántott magához. A zuhanyfüggönyt szinte körém csavartam, ő nem akarta elengedni a kezemet.
- Ismét vágdósod magadat? - szögezte nekem a kérdést.
- Eresz ez fáj! - tiltakoztam.
- Mikori, mostani? - faggatott tovább, idegesen sütöttem le a szemem. - Ezt majd később megbeszéljük, ha végeztél. - nyomta kezembe a törülközőt és ki ment a fürdőből. Lassan ki kászálódtam a zuhany alól, húztam az időt minél később kelljen szembe néznem Rickyvel. Felvettem a ruhákat amiket hozott nekem, de pont nem ilyeneket kellett volna csomagolnia Chrisnek egy has pólót és egy rövid nadrágot, nyilván azt nézte felső akkor mehet, nadrág akkor ez is jó lesz, ezekből nagyon kilátszódtak a sebeim. Össze szedtem a fürdős cuccaimat és mezit láb csoszogtam a kórterembe, Ricky az ágyon ült és a ruháimat pakolta el, amit vissza adtak az orvosok, teljesen elborította a megszáradt vér.
STAI LEGGENDO
Életem a Motionless In White-al/BEFEJEZET/
FanfictionEgy fiatal lány, aki sok év után újra haza tér, testvérével és annak bandájával él. Rengeteg nehézségen megy keresztül, de eléri céljait. A kalamajkák után rá talál a szerelem és megvalósítja az álmait. #16 BVB - 2018. 05. 10.