Sziasztok ezt a részt egy kedves barátomnak küldőm remélem magára ismer. Van egy hírem is a billentyűs szerepét egy hölgy fogja be tölteni Mary, így a meg ígértek szerint jön az új album idén télen. Plusz egy új dal is megjelent a lemezről Eternally Yours hallgassátok meg:
~ Elizabeth szemszöge
Igéző kék szemek, égi meszelő magasság, fehér hibátlan bőr. Száját széles mosolyra húzta, ajak piercingjén megcsillant a fény, bele túrt holló fekete hajába. Kecses mozgással haladt felém, trikót viselt, ami fedetlenül hagyta tettóvallásait, gyönyörű szemeit rám emelte, szégyenlősen le hajtottam a fejemet. Magabiztos mosollyal közeledett az asztalomhoz, Istenem ide jön most már száz százalék. Alig pár lépésnyire volt már tőlem, megpróbáltam nem rá figyelni. De akkor is! Hirtelen megremegett a kezem alatt az asztal, fel tekintettem az előttem állóra. Huncut mosolyra húzta telt ajkait, két kézzel támaszkodott előttem és le nézett rám. Oh, azt hittem elfogok ájulni. Itt van Andy Fucking Biersack.
- Szia! - köszönt lágy érces hangon.
- Sz- szia! - dadogtam. -Segíthetek valamiben?
- Chris Motionlesst keresem.
- Megnézem hol lehet. - felemeltem a program füzetemet és végig futottam.- A színpadon próbálnak, úgy nagyjából egy óra múlva jönnek vissza. - feleltem. Andy fáradtan sóhajtott és le vágta magát a mellettem lévő székre.
- Akkor megvárom őket, nem akarok vissza menni a srácokhoz Ash biztos valami hülyeséget talál ki éppen. Amit végre is hajt. - fogta fejt. - Nem lehet rajta ki igazodni.
- Milyen ötletei szoktak lenni? - kíváncsiskodtam.
- Legutóbbi turnén ki találta, hogy menjünk el strandra. - el vigyorodott az emléken. - Fel akart szedni egy csajt, amit elég furán csinált, mivel nem nagyon figyeltek feltek rá akár hogyan feszített. Ahelyett, hogy oda ment volna a lányokhoz beszélni, helyette, ahogy napoztak ellopkodta a melltartóikat.
- Hát így csoda, hogy nem jött össze egyetlen lánnyal sem. - mosolyodtam el és utána be állt közöttünk a kínos csend. Ő nem zavartatva magát elő vette cigijét nyugodtan el pöfékelt mellettem, éreztem ahogy rám tapasztotta a tekintetét, el nyomta a csikket és a térdére támaszkodva előre dőlt. Én a papírokkal foglalkoztam, de a szemem sarkából minden mozdulatát figyeltem.
- Hogy hívnak? - törte meg a csendet, meglepet a kérdésével.
- Elizabeth.
- Szép neved van. Az enyém... - félbeszakítottam.
- Andy Biersack. - mondtam ki a nevét, elképedve nézett rám.
- Te ismersz? - álmélkodott. - A turnén dolgozok közül kevesen tudják a másik banda tagok neveit.
- Rajongó vagyok. - vallottam be neki.
- Áh, már értem miért nem küldtél el a francba.
ESTÁS LEYENDO
Életem a Motionless In White-al/BEFEJEZET/
FanficEgy fiatal lány, aki sok év után újra haza tér, testvérével és annak bandájával él. Rengeteg nehézségen megy keresztül, de eléri céljait. A kalamajkák után rá talál a szerelem és megvalósítja az álmait. #16 BVB - 2018. 05. 10.