Prolog

57 2 8
                                    

Hej jestem Cara! Zapewne większość kojarzy mnie jako modelkę lub aktorkę lecz to nie zaczęło się od tak nagle. Zmusili mnie do tego moi przyjaciele. Zastanawiacie się jak ich poznałam? A więc zaczęło się od tego że moja dalsza ciocia, której w ogóle nie znałam zmarła. Pojechałam wraz z siostrami i przyjaciółką na jej pogrzeb. Oprócz całej rodziny był tam jej syn (przynajmniej kuzyn mi tak powiedział) wraz z jego przyjaciółmi. Synem Liz był blondyn z postawionymi do góry włosami i kolczykiem w wardze. Następny miał różowe włosy w których przyznam szczerze słodko wyglądał. Tuż obok niego stał blondyn z loczkami na głowie i czarnej bandamie. Ostatni który przykuł moją uwagę najbardziej(zapewne z powodu ciągłego wpatrywania się we mnie) miał czarne jak czekoladka oczka i takie same włosy. Tak jak wszyscy był ubrany na czarno. Czarne rurki oraz czarna koszula podkreślająca jego klatę. Wyglądał po prostu BOSKO!! Gdy przestałam się na nich patrzeć moja przyjaciółka zapiszczała dopiero teraz ich zauważając.
-Ciszej Oli! Jesteśmy na pogrzebie!-pouczyłam przyjaciółkę
-Jak mam się uciszyć skoro tam-krzyknęła szeptem ((wm moja logika rozwala xD))wskazując głową na chłopaków którym się przyglądałam-jest 5 seconds of summer!!
-Co?Kto?
-No ten zespół o którym ci ciągle nawijam!
-Aha
Gdy się ogarnęła wsiadłyśmy do samochodu i pojechałyśmy na scypę*.
~♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡~
*scypa to coś w rodzaju obiadu po pogrzebie przy którym osobie która była bliska dla zmarłej że się jej współczuję itp.
()-uwagi Cary
(())-moje uwagi
Tak więc jest to moje pierwsze opowiadanie i cieszę się że przyszłaś go przeczytać. Dziękuję za gwiazdki i komentarze!! I dziękuję również _queen_bae_xx za pomoc!♡
KOCHAM WAS♡♡♡

LOVE ME BABY-CALUM HOODOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz