Nowi znajomi

8 1 0
                                    

Od razu jak przyjechałam do domu (nie wiem czy wspomniałam ale mieszkam z Calem) pochwaliłam się Calumowi że dostałam tą pracę i zaczynam od poniedziałku. Ten słysząc ta nowinę wziął mnie na ręce i namiętnie posałował. Ja złapałam rękami jego włosy na co ten zbliżył się do ściany opierając mnie o nią. Już chciał zdejmować ze mnie bluzkę lecz przerwał nam śmiechy chłopaków. W trybie natychmiastowym zawstydzeni odsunęliśmy się od siebie mając rumieńce na policzkach.

-Mam nadzieje że w niczym nie przeszkodziliśmy-zaśmiał się Luke widząc nas zawstydzonych

-Luke zostaw ich i z Calem pomusz chłopakom się rozpakować!-krzyknął Ash z kuchni

Słysząc jego słowa chłopcy poszli na zewnątrz, a ja zainteresowana tym kto przyjechał poszłam do kuchni spytać się Asha kto przyjechał

-To ty nie wiesz?-ździwił się Ash gdy zadalam mu pytanie- 1D przyjechało! Cal ci nie mówił?

-Yyyy no nie, bo...-nie dane było mi dokończyć gdyż do kuchni wszedł przystojny chłopak z loczkami na głowie i pięknymi świecącymi zielonymi oczami

-Oooo a co to za piękna dziewczyna?-zapytał podchodząc bliżej mnie- Witaj jestem Harry, a ty perełki?-przedstawił się całując moją dłoń.

-Ta perełka to Cara MOJA dziewczyna!-powiedział "lekko" poddenerwowany Caluś

-Ojeju stary przepraszam nie wiedziałem że jest zajęta-powiedział zawstydzony Harry

-Spokojnie nic się nie stało- uśmiechnęłam się do niego miło co odwzajemnił. Calum widząc to złapał mnie za biodra i przyciągnął do siebie zamykając w uścisku.  Ach ten mój zazdrośniaczek- pomyślałam gdy nagle usłyszeliśmy huk. Wybiegliśmy na korytarz i zauważyliśmy resztę zespołu leżącą przed drzwiami, bo zapewne się przewrócili przez krawężnik w drzwiach.

-A nie mówiłam że ktoś się przewróci przez ten krawężnik!!- powiedziałam z wyższością i zaraz po tym jak chłopcy wstali przedstawiliśmy się sobie i poszliśmy do salonu czekać aż Ash zrobi obiad.

-On sobie poradzi sam w kuchni- zapytał Niall

-Powinien, bo przecież jak on to mówi "Kto jak kto ale on sobie da rade z wszystkim"-powiedziała rozbawiona Olivia, która niedawno co przyszła.

Siedzę na Caluma kolanach bawiąc się jego włosami i rozmawiając z innymi gdy nagle dostałam wiadomość

OD ASH SAMORÓBEK 😂:
Cara pomożesz mi w robieniu obiadu bo spaliłem wodę i nie wiem co robię złego.

Widząc ta wiadomość wstałam i poszłam do kuchni pomóc Ashowi z obiadem. Razem postanowiliśmy że poszukamy jakiś fajnych przepisów w internecie. Znaleźliśmy jakiś polski przepis, który nazywa się: "Pierogi" postanowiliśmy to zrobić, bo brzmiało ciekawie.

30 min później

-O bosze jakie to dobre!!!!!- krzyknął Lukey

-Nooo- odpowiedziała reszta delektując się posiłkiem, który przygotowałam wraz z Ashem. Ale oczywiście nikt nie wie o tym że jemu pomogłam, bo z Ashem postanowiliśmy że to zepsuje jego reputację.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Witam z powrotem po długiej przerwie ale wena zmęczona zapukał do moich drzwi i postanowiłam ją wpuścić i wykorzystać😏😏😂😂😂
Tak więc do następnego

LOVE ME BABY-CALUM HOODOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz