Perspektywa Olivi
-Luke co robimy na obiad?-spytałam się chłopaka stojąc przy blacie kuchennym robiąc sobie herbatę.
-Nic kochanie, bo jedziemy do Caluma i Cary na obiad-powiedział podchodząc do mnie i łapiąc mnie za talię odwracając przodem do siebie od razu całując mnie w szyję-kocham cię kochanie.
-Ja ciebie też skarbie kocham.
Gdy się odemnie oderwał poszliśmy do salonu obejrzeć telewizję gdzie leciały wiadomości.
~Właśnie dostaliśmy wiadomość z ostatniej chwili. Zespół muzyczny One Direction przyleciało do naszego kraju zapewne z zamiarem spotkania się z swoimi przyjaciółmi czyli 5 seconds of summer. Mamy również informację że członek zespołu 5 seconds of summer Calum Hood ma diewczynę, która jest nową modelką która już zdołała podbić najlepsze pokazy, tą dziewczyną jest Cara Delevingne. Oto są są zdjęcia z ich wczorajszej randki i najdroższej restauracji w Sydney. Dla was mówiła Jasmina Dupa~
Słysząc jej nazwisko zaśmiałam się nie mogąc powstrzymać powagi. Lukey się tylko na mnie spojrzał z niezrozumiałą miną
-Kotek co cie tak rozbawiło?
-S...słyszałeś jej nazwisko?- spytałam nie przestawając się śmiać
-No słyszałem...Dupa to chyba było...no i?
-No właśnie Dupa! Kumasz? Po polsku ass to dupa!!!- powiedziałam wybuchając śmiechem po raz drugi
Luke dopiero teraz zrozumiał z czego się śmiałam i zaczął się śmiać razem ze mną. Uspokoiliśmy się dopiero wtedy gdy usłyszeliśmy że dzwoni mój telefon.
-Halo...- powiedziałam do słuchawki.
Jak skończyłam rozmawiać powiedziałam mojemu kochanemu że mamy już jechać do Cary i Caluma. Gdy wsiadliśmy do samochodu pomyślałam sobie że dawno nie byłam z Carą na zakupach. Nim się obejrzałam Luke zaparkował swój samochód na posiadłości naszych przyjaciół.
-Hejka Cara!-Powiedziałam do mojej przyjaciółki przytulając się do niej i całując w policzek
-Cześć skarbie!- powiedziała robiąc to smo co ja
-Czara/Olivia czy ja o czymś nie wiem?!-powiedzieli równocześnie wybrańcy naszego serca przez co z Carą nie mogliśmy przestać się śmiać
Jak się opanowałyśmy to poszliśmy do salonu gdzie przywitałam się z całą resztą i wszyscy razem usiedliśmy do stołu bo obiad był już gotowy. Jak wzystko zjedliśmy postanowiliśmy obejrzeć "głupi i głupszy". Po skończonym seansie Niall zapytał:
-Ej a tak w ogóle to który jest głupi a który głupszy?
-Ty jesteś głupi a Harry głupszy- odpowiedział Liam z uśmiechem przez co wszyscy wybuchliśmy śmiechem (no oczywiście nie licząc tych wymienionych)
-Ha ha ha ależ ty zabawny...że ja pitole-powiedział Harry z lekkim wyrzutem.
-No a nie?
-NIE!!!-krzyknęli równocześnie Harry z Niallem przez co wszyscy znowu zaczęliśmy się śmiać.
-A właśnie Cara zapomniałabym poszła byś ze mną na zakupy bo musze sobie kupić parę rzeczy?
-No jasne dla ciebie wszystko kochana- powiedziała z uśmiechem, którego od razu odwzajemniłam
.....................
To jest rozdział dedykowany dla mojej najukochanszej najsłodszej najmilczej najzabawniejszej przyjaciółki, której NIGDY ale to NIGDY NIE ZOSTAWIĘ
Tak Jungkookiexbae chodzi mi tutaj o ciebie kochana. Kocham cię i nikt nigdy tego nie zmieni. Nie obrażaj się na mnie tylko dlatego że próbuje nawiązać kontakt również z innymi ludźmi na tej ziemi. Przepraszam ciebie za to co zrobiłam ale ja chciałam być po prostu miła dla osoby która dopiero co poznałam. Wiem że Ty masz swoją bff Olgę i nie obrażam się na ciebie o to. Wiec proszę wybacz mi bo jesteś dla mnie wszystkim💖❤💞💗💘💕Proszę powiedz że mi wybaczasz💕 ponieważ gdy ciebie nie było chciałam zrobić z sobą same najgorsze rzeczy...lepiej nie pisać jakie bo chyba każdy wie o co mi chodzi...ale tego nie zrobiłam, bo ci obiecałam...i widzę jak cierpią ludzi po stracie innego człowieka bo sama niedawno straciłam wójka i na dodatek nie mogłam iść na jego pogrzeb, bo musiałam pilnować mojego ciężko chorego dziadka...wiec wiem co oznacza utrata bliskiej Ci osoby...niedawno również pokłuciłam się z Zuzią i od razu mówię ci że miałaś dobre o niej zdanie...ja nie chce być taka jak ona wiec proszę cię o wybaczenie...
To jak wybaczysz mi?😢💘💕
CZYTASZ
LOVE ME BABY-CALUM HOOD
FanfictionFf pisane na podstawie mojego snu xD Wszystko zaczyna się od pogrzebu cioci. Możliwe że skończy się na ślubie zakochanych? Albo również na pogrzebie? Dowiecie się tego czytając tą książkę o historii Cary Delevingne(na mój sposób) z creepypastą. Zapr...