3. Bölüm

83 5 2
                                    

Medyada EYLÜL KARAHAN

Bizimkiler çekildikten sonra onlardan daha beter olmuştum. Hepsi bana gülerken ateş fotoğrafımı çekti. Ben dururmuyum? Tabikide hayır. Hızlıca yetişip telefonunu aldım. O kadar bir hızlada aşağı indim.

"Görüşürüz Ateş(ciğim)" deyip arabayı çabuk bulayım diye etrafa baka baka koşturmaya başladım. Sonunda arabayı bulup içine oturdum. Bide kilitledim. Ateş gelip cama vurdu. Yüzünde hala muhallebi varken çok tatlı duruyo. Ay neyse sonra hızlıca gitti bende bizimkileri bekledim.

ATEŞ

Kıza bak telefonumu aldı. Neyse o önemli değil. Ama mahvetti üstümü!

EYLÜL

Bizimkiler (😂😂😂😂😂😆😆😆 ) geldiklerinde yeni evimize gittik. Önümüzde siyah bir araba daha durdu. Arabadan inince bir muhallebi ahalisi gördüm yok artık.

"Teallam ya bunların ne işi var burda!" Pınar kuzi inanan bende şaşırdım.

"Asıl sizin ne işiniz var lan!" Ateşe bak sen.

"Lanlı lunlu konuşma ateş bey yani şimdiden söyliyim ateşiniz sönebilir!" 
Bişey söylemeden evinin kapısını açıp girdi. Emir yanıma gelip kolumu dürttü.

"Kuzii şu kıza bak ya" emirin göstersiği yere çaktırmadan baktım. Bu kız çok tatlıyd. Sarışın yuvarlak yüzlü biraz kısa biriydi.

"Harbi çok tatlı emir yaparım ben aranızı merak etme"

"Yaşa be eylül reis" reis ne be!

Birlikte eve girince önce bi halı karşıladı bizi ondan sonra büyük bir kapı. Büyük bir salon ve mutfak. Merdivenlerden çıkınca yukarıda 5 tane oda vardı. Duvarların bazısı kırmızı basızı ise maviydi. Mobilyalar daha çok gri siyah beyaz tarzıydı.

"Eylül pınar,deniz tek benlede emir kalıcaz odalarınız hazır isminiz yazana girin" diye emir veren tayfunun dediğini yapıp odalara girdik. Olamaz!!!!!!!!!

BizimkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin