10. Bölüm

55 2 0
                                    

Medya PINAR

PINAR

"Sende çok tatlısın" ne dedi? Çok tatlısın dedi!

Hızlıca arkama döndüm. Yavaşça yaklaştı yaklaştı yaklaştı ta dibimde durdu.

"Ben duygularımı söylüyorum ve senden çok hoşlanıyorum uzun bacak" töbe bismillah sübhanallah. Bi dakika çimcikliyim kendi mi. Yok rüya da değil.

"Seninde bişey söylemen lazım" dedi.

"Şeyy bende senden hoşlanıyorum" çok şükür söyledim.

Biraz daha yaklaştı. Yanağımdan öptü. Sonra elini uzattı tabikide tuttum. Sonra bizimkilerin yanına gidince millet tabi arizona kertenkelesinin çiftleşme dansını görmüş gibi bakıyorlardı.

"S-siz?" Diye konuşabilen denizle caner ve ben bağırdık.

"Çıkıyoruuuuz!" Aynı anda bağırınca çok tatlı oldu lan. Yerim lan bizi!

Bağırdıktan sonra bizde oturduk. Sonra konu yeni çocuğa geldi.

"Beyaz saçlı biri görmediniz mi?" Diyr sordu eylül.

"Gördükte beyaz saç ayrı bi hava latmış ama" dedi deniz.

"Harbi yakışıklı çocuk hakkını yemeyelim" dedi eylül. Ateş ve mert aynı kızgın boğalar gibi bakıyorlardı.

Sonra eylülün telefonuna mesaj geldi.

"Bak fırattan mesaj geldi" dedi.

EYLÜL

Fırattan mesaj geldi diyince ateş neredeyse elimdeki telefonu kırıcaktı. Ama fırattan değildi mesaj en iyisi oynamak biraz. Mesajı merak edermiş gibi yapıp baktım.

Korlu lisesi bu yaz kampa götürüyor

Diyodu. Kamp hoş olabilir.

"Durun başka bi mesaj daha geldi okul yaz tatilinde kampa götürüyormuş" dedim. Sonra telefonumu alıp ergen kızlar gibi kıkırdayarak içeri geçtim. Baktığımda ateşte geliyo hızlıca odama çıktım. Aniden ateş odaya daldı.

"Sana bişey sorucaktım" dedi ateş.

"Sor" dedim.

"Şeyy okulda sınıftaki buse varya onu bana ayarlayabilir misin?" Buse mi? O orospu kızımı! Yolarım lan onu! Yani ne yolması istedi yapalım bari.

"Tamam sen içinden geçenleri söyle bende senin hakkında böyle düşünüyo der aranızı yaparım" dedim içim acısada.

"Yani onu görünce içim bir hoş oluyo. O mavi gözleri gökyüzü gibi uçsuz bucaksız. Kahverengi saçları ipek gibi. Yanımdan ayrılmasın hep yanımda olsun istiyorum" gözlerimin içine bakarak söyledi. Ne vardı yani bana söylesen bunları. Gözimden yaşlar akmaya başlarken başka tarafa dönüp sildim.

"Tamam ben hallederim merak etme arkadaşım" dedim. Önce yüzü düşsede toparladı.

"Saol arkadaşım " dedi. Tam çıkıcaktı ki durdurdum.

"Şey ateş fırat nasıl biri tanıyomusun?" Dedim. Arkasına dönüp tekrar yanıma geldi.

"İbne pezevenk biri boşver sen onu" dedi haa öylemi.

"Busede orospu şıllık sende onu boşver" dedim bi anda güldü. Allah bundan arta kalanlarla yaratmış bizi.

"Ne o çok mu komik?"

"Kıskanınca komik oluyorsun" dedi kıskanmak?

"Kıskanmak mı? Ben mi? Hahaha ben seni kıakanıcam haahhahah hiç gülesim yoktu!"

"Gül gül bakalım" deyip odadan çıktı. Yırttım çok güzel yırttım.

Sabah yine hep beraber okula gidiyorduk. Asya ve Tayfunda sevgili oldular çok tatlılar utanıyolar falan. Emir ve Sena da çok tatlı onlar daha da utangaç. Yeni çiftimiz Caner ve Pınar daha dün çıkmaya başladılar. Deniz ve mertinde aralarını yaptım mı tamam emekliye ayrıla bilirim. Bende yanlızlığı oynuyorum hala.

Sınıfa girince bir kaç tane yabancı daha gördüm. Ateş mert caner hepsi sinirlendiler. Bunların arasında bişey var ama ne!!!!

Sırama oturunca yanıma fırat geldi.

"Naber canım" canım?

"Derken?"

"Lafın gelişi"

"Ne vardı neden geldin?"

"Seni atel dolduruyo değil mi?" Ateş ne alaka lan!

"Ateşle ne ilgisi var sadece ederi kadar samimi davranırım" dedim. Bir günde tanıdığım çocukla samimi olamam.

"Neden ederi kadar bence sen ederinden fazlasını verebilirsin" deyip saçımı eline aldı. Elini hızla çekip ittim.

"Uzak dur lan!" Daha çok yanaştı duvarla arasına aldı. İttirmeye çalışıyordum olmuyordu. Ateşi dinlemeliydim.

"Bak ne kadar güzelsin" deyip daha çok yanaştı.

"Lan!"

BizimkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin