5. Bölüm

51 2 0
                                    

MEDYADA MERT KORLU

DENİZ

"Bana baktığını farkındayım" Ne! Nasıl?

"Ne-ne alakası var"tam oldu şimdi kesinlikle tam oldu. Neden kekelersin sen ya!

"Delirdin mi?"

"Ha?!"

"Delirdin mi? Kendi kendine konuşuyorsun" dıştan mı söyledim ben?

"Evet dışdan söyledin" tamamıyla sıçtım bir güzel sıvadım ellerime sağlık.

PINAR

Caner ve bana bakmak. Çiklatlı pizzanın bittiğine inanırım şu tatlı yakışıklı çocuğun beni kesmesine inanamam.

"Domok bana bakoyordon" ne yiyor bu?

"Ne yiyorsun sen?"

"Karam" karammı!

"Bekle çantama bakayım" çantasına bakınca içinde sadece 1 tane karam çıktı. Hemen elinden çektim. Paketi açıp bir güzel yedim.

"Çok tatlı be" bana mı dedin. Lütfen lütfen lütfen.

"Efendim"

"Hıh yok bişey" tüh ya!

EYLÜL

Ateşi çıplak gördüğümü görmüş. Peki utanmama gülmesi.

"Utanman sadece komik geldiği için"

"Zaten öyle olmalı"

"Bencede" ben harbi salağım tescilli vallaha bak neden tersliyorsam çocuğu.

Kafamı çevirip etrafa bakınca tayfun ve yanında oturan kız gülüşerek konuşuyorlardı. Bunda bişey var ama ne? Çünkü Tayfunun bir kıza böyle gülüşünü görüyorum.

"Biraz sonra gözlerin yerinden çıkıcak" bu benimi izliyo.

"Önceden tanışıyorlar sanırım" bencede baksana ne kadar samimiler.

"Bende öyle düşündüm" ona taraf döndüğümde burunlarımız çarpıştı. Bu kadar mı yakınlaşmıştı.

"Nasıl düşündün?" O anda bir fotoğraf çekildi.

"Hahah çektin mi?" Pınar!!!!!

"Pınar!"
"Caner!" Aynı anda mı bağırdık. Bak hala gülüyolar. Kalkıp pınarı kovalamaya başladım. Tam pınarı tutucaktım ki pınar yana çekildi ve ben suya düştüm. Burda havuz mu vardı? Bi anda ayağıma kramp girdi.

"Aahh ayağım..."
"Kramp..."

Belimd değen elle irkildim. Belimi tutan Ateşti.

"İyimisin?"

"İyiyim saol" ateş yavaşça köşeye getirip beni havuzdan çıkarttı. Hemen odama çıktım. Ateşte Tayfunun odasına girdi. Üzerimi değiştirip çıktım. Ateşe havlu götürmek için tayfunun odasına girdim. Veeeee yine üstü çıplak. Anında gözlerimi kapattım.

"Şey ben havlu getirmiştim"

"Saol"

"Ee hadi çıkmayacak mısın?" Ben hala odadamıyım? Çabucak havluyu fırlatıp çıktım.

ATEŞ

Utanması çok tatlı. Bazen çok içten bakabiliyor. Çok içten gülüyor. Aşağıda boğulduğu zaman ödüm koptu. Neyse bunları bırakıp en iyi aşağı inmek. Aşağı indiğimde o amca yoktu. Bizimkilerin yanına gelip oturdum.

"Eee hangi okuldasınız?" Diye sordu caner.

"Korlu Lisesi" ne bizim liseyemi geliyorlar.

BizimkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin