-5-

40 6 2
                                    

Probouzel jsem se "Áá-úú" sykl jsem bolestí a chytl jsem se za hlavu rozbolela mě hlava.Otřel jsem si oči, vzal jsem mobila podíval se kolik je hodin "Jedna hodina ? Tak dlouho jsem spal?" řekl jsem překvapeně.Porozhlédl jsem se kolem a zjistil že nejsem doma. Lekl jsem se, začal jsem panikařit "Kde to jsem?" ptal jsem se sám sebe. Pomalu jsem vstal došel jsem k dveřím , zamotala se mi hlava musel jsem se chytit kliky. Pomalu a jistě jsem otevřel dveře"Haloo,je tu někdo?" ale nikdo se neozýval, vůbec jsem neměl tušení kde to jsem? Popadl jsem své věci ještě jednou se porozhlédl po neznámém bytě , otevřel hlavní dveře a vyrazil na cestu domů. Po cestě domů jsem zkoumal co se to včera stalo? A proč jsem vůbec byl v tom bytě?  Vůbec nic jsem si nepamatoval. Cestou jsem se stavil v kavárně pro silnější kávu. Když už jsem byl doma , vzal jsem si prášek na bolesti hlavy. Po té jsem se šel vysprchovat , dostal jsem hlad a tak mě napadlo že zajdu do města se najíst. Sedl jsem si do restaurace "Dobrý den co si dáte?" ptal se mě číšník. "Dobrý den , Kimchi (kimši)" objednal jsem si. Kývl číšník a zeptal se mě "Budete platit kartou nebo hotovostí?"- "Hotovostí"  odpověděl jsem, sáhl jsem do své zadní kapsy abych vytáhl peněženku. "Co že?" zarazil jsem se. "Kde mám?...." pozoroval mě číšník a netrpělivě čekal. "Pane?.." ptal se číšník. "Omluvte mě" odcházel jsem rychlým tempem zpět domů a hledal svou peněženku, nemohl jsem ji najít. "Počkat!... Možná že jsem ji nechal..." snažil jsem se vzpomenout. "Jenže já ani nevím kde jsem to byl?" znervózněl jsem. "Když já si nepamatuji ani adresu , vlastně ani nevím u koho jsem to byl?" snažil jsem se něco vymyslet , když v tom někdo zaklepal na dveře. Došel  jsem k dveřím, pomalu je otevřel a spatřil...

HERO For A Short Time - Monsta XKde žijí příběhy. Začni objevovat