In fata imi apare o blonda ce isi plimba limba pe gura mea.O iau de cap si dau s-o sarut cand simt mult prea multa saliva pe fata.
-Ce dracu?!spun deschizand ochii.
Bella ma avertizase intr-un mod dragut ca e timpul ei de plimbare,ma umplut de bale in timp ce eu credeam ca ma sarut cu o blonda focoasa.Am un obicei de a tine un prosop pe noptiera pentru noptii in care traspir de la prea mult "efort".Acum pot spune ca acest obicei e o binecuvantare.Iau prosopul si ma sterg de bale uitandu-ma la ceas.E 11:25,nu e de mirare ca Bella e nerabdatoare.In fiecare zi ies cu ea la 11 fix in parc si apoi o duc la o sala de joaca pentru caini.
Imi aduc aminte de promisiunea pe care i-am facut-o Anastasiei aseara pentru micutul cadoul pe care la instruit.Pun mana pe telefon si caut in agende numarul lui Willis.
-Willis?intreb cand acesta raspunde.
-Domnule,cu ce va pot ajuta?
-Vreau sa livrez in contul Anastasiei Hamilton suma de 1.000 E.
-Domnule,asa mult?intreaba acesta mirat.
-Tu doar fa ce ti-am zis,ca doar de asta te platesc,spun inchizand telefonul.
Fac un dus rapid si ma imbrac sport stiind ca Bella o sa ma alerge prin tot parcul.Azi este duminica asa ca Jenna si Lia,servitoarele mele nu vor veni la munca.Iau cheile si portofelul din sufragerie si ies alergand cu Bella.Facem traseul normal prin parc si ne oprim la banca de langa lac.Ma asez pe banca in timp ce Bella sperie porumbei ce s-au adunat sa fie hraniti.Ce om normal ar hrani niste porumbei?
Imi arunc privirea spre locul unde stau porumbei si vad o femeie bruneta,cam cu jumatate de cap mai mica decat mine,cu colanti negrii ce ii scot in evidenta un fund rotund,parca facut pentru futut.O masor din cap pana in picoare,si ma opresc cu privirea la sanii ei.Nici prea mari nici prea mici,lucru care ma duce cu gandul ca sunt naturali.Se pare ca nu poarta sutien pentru cai se observa sfarcurile prin maieul de culoare roz cel poarta.
Se apleaca s-o mangaie pe Bella,iar cu cealalta mana arunca firmituri de paine ceva mai departe de locul unde se afla ea si cainele.Se pare ca Bella o place pentru ca nu da sa o muste cum face normal la necunoscut,ci chiar se intoarce cu burta in sus pentru a fi scarpinata.Fara sa imi dau seama cum,am ajuns chiar langa ele.
-Ma scuzi,dar imi iei soarele,spune bruneta uitandu-se la mine.
-Iar tu imi alinti cainele fara sa-ti fi dat voie,i-o dai eu.
-As fi putut sa jur ca un caine asa dragut are si un stapan dragut,dar m-am inselat.
Chipul ei e superb,niste ochii caprui verzui,un nas micut si putin rotund,si niste buze subtiri date cu ruj rosu numai bune de sarutat.Are parul starns intr-o coada ce-i ajunge pana la jumatatea spatelui,si o suvita rebela nu-i sta prinsa,are o privire de diavolita si o voce angelica.O femeia ca asta ar putea fi pierderea oricarui barbat,dar nu si a mea.
-La varsta ta ar trebui sa fii la sala sau la un suc cu fetele,nu sa hranesti porumbei in parcuri,ii spun uitandu-ma la punga de langa ea.
-Uite care a faza machomen. Ce fac sau nu fac eu nu e treaba ta.Asa ca daca nu iti convine ca eu hranesc porumbei,poti sa pleci fix pe unde ai venit,spune dand sa plece.
O apuc de mana si o intorc cu fata spre mine.O aduc la o distanta de 5 cm de gura mea ca s-o pot simti mai bine.E frumoasa antipatica,chiar e.
-Umbla hormonii in tine sau ce ai de esti asa antipatica?o intreb inca tinand-o lipita de corpul meu.
-Nu stiu in care din noi umbla hormonii dragule,spune ridicand piciorul pana in dreptul penisului meu.
La dracu! O am sculata si ea nu a facut nimic.Se departeaza de mine usor si ma masoara din cap pana in picioare.