-Domnule?aud o voce langa mine.
-Mda?Ce-i?spun deschizand ochii.
Uitasem ca am dormit cu Ana pe teresa asa ca m-am trezit putin buimacit de peisaj.M-am frecat la ochii si m-am ridicat in sezut sa vad ce se intampla.Una din femeile de servici imi adusese corespondenta trimisa de ai mei.
-Unde-i Ana?
-Domnisoarea Anastasia este in birou si discuta cu domnul Braun despre o sedinta.
-La dracu!Cat e ceasu?intreb ridicandu-ma ca fulgerul si pornind spre birou.
-Este 12:45 domnule,spune venind dupa mine.
-Micul dejul,defapt adu-mi pranzul in birou,si pentru Ana,te rog.
Intru in birou si o vad pe Ana stand la laptop si tastand,inca imbracata cu pijamalele mele.Ana stie demersul afacerilor asa ca nu am de ce sa-mi fac griji ca o va da in bara.I-am oferit mai de mult un post in firma,dar a zis ca ea nu-i doamna de birou si prefera sa de-a o mana de ajutor de acasa.
-S-a trezit si Fat-Frumos,imi spune cu un suras pe fata.
-De ce nu m-ai trezit?o intreb punandu-mi mainele pe umerii ei ca sa vad ce scrie.
-Si sa stric privelistea?Nici gand scumpule.Ti-am rezolvat probleme urgente si ti-am anulat intalnirile pe ziua de azi.Apropo,maine ai o intalnire cu Braun la ora 14.
-De ce mi-ai anulat intalnirile?
-Avem de ofticat o catea,iti aduci aminte?ma intreaba ridicand o spranceana.
Uitasem de Vivian si de intalnirea cu ea.Ana ii trimisese un e-mail prin care ii spunea ca ne vedem azi la 14 la Russo,o cafenea de langa hotelul la care e cazata.Am luat pranzul cu Ana,dupa care am mers sa se schimbe pentru intalnire.Abia astept sa-i vada fata lui Vivian cand o s-o prezint pe Ana drept iubita mea.Ana pusese la punct un intreg plan pentru a nu da de banuit.Eu intram primul si la 5-10 minute venea si ea,spunand ca avem de facut cumparaturi pentru seara asta.
-Gata?ma intreaba cand am parcat masina.
-Promit ca ma revansez pentru asta.
-Oh scumpule,nu e nevoie. Imi e de ajuns ca m-ai ales pe mine sa-i faca viata un calvar.Acum du-te,si-ti dau mesaj cand intru.
Cobor din masina si ma indrept spre usile cafenelei.O zareasc pe Vivian stand la o masa intr-un colt,cu o cafea si o briosa cu vanilie in fata.Candva,asta era micul nostru dejun preferat.pe care il serveam la pat.Ajung in dreptul mesei si ma asez pe canapea,uitandu-ma la ea.Nu sa schimbat prea mult,inafara faptului ca acum se imbraca mai ca o curva.
-Ma bucur ca ai venit,imi spune ea zambind.
-De ce ai vrut sa ne vedem?o intreb deja plictisit.
As fi zis ca s-o revad mi-ar face placere,poate chiar ar reaprinde focul dintre noi,dar m-am inselat.Tot ce simt in momentul de fata e repulsie fata de persoana ei.Am iubito,chiar foarte mult,dar acum as vrea sa dispara din fata mea.
-Vroiam sa discutam despre ce s-a intamplat.Imi pare rau Adrian,pentru tot.Nu meritai ce ti-am facut si stiu ca ma iubeai,si eu te iubeam,doar ca devenise monoton,si m-am lasat purtata de val.
-Tu numesti "purtata de val" faptu ca te-ai culcat cu unu si ai si ramas gravida?pufnesc de nervi.
-Am avortat la doua saptamani dupa ce am plecat din apartament,imi spune cu tristete.
-Imi pare rau sa aud asta,pentru copil nu pentru tine.Dar sunt sigur ca a fost mai bine,copilul nu merita o mama curva.
-Ma ranesti,imi spune si o lacrima ii curge pe obraz.