Intriga

593 22 4
                                    

Ma trezesc cu o durere de cap imensa,privind in jur dupa Ana.Realizez ca nu e in camera,asa ca ma ridic usor,putin ametit si ma indrept spre usa.Ma izbeste un miros de cafea,si deja ma imaginez stand pe canapea cu filtrul de cafea in brate.Ma uit in jur dupa ea dar nu o zaresc,desi cuptorul cu microunde functioneaza.

-Sa trezit si domnul Alcool,ii aud vocea in spatele meu.

-Neata,spun amuzat de porecla ei.

-Presupun ca se invarte totul cu tine.Vrei o pastila?

-Ana, as vrea sa vorbim despre ce s-a intamplat..

-Sa nu indraznesti! Nu am de gand sa iti ascult scuzele pentru ca m-ai lasat balta.Tu nu mai faci parte din viata mea, cel putin nu cum faceai inainte.Putem fi prieteni,dar nu te astepta sa mai dau tot pentru tine,nu cand tu nu ai dat nici macar o ora din timpul tau.Cat despre scumpa ta Amanda,ar trebui s-o cercetezi mai in amanunt.Ai fi surprins sa vezi ce masca poarta prea iubita Amanda.

-Ce vrei sa spui?o intreb intrigat.

-Nu vreau sa fiu nepoliticoasa,dar eu trebuie sa plec la un interviu pentru ca prima tarfa din viata ta ma ruinat.Asa ca daca ma scuzi,ai fi amabil sa fii gata intr-o ora?

-Daca vrei poti sa lucrezu la firma,m-as bucura sa..

-Nu.Vreau sa-mi fac viata cat mai departe posibil de influentele tale nefaste.

-Imi pare rau..pentru tot.Daca as putea da timpul inapoi nu as mai face aceleasi greseli,m-as indragostit de tine si totul ar fi altfel in ce te priveste..

Se apropie usor de mine si isi pune mana pe obrazul meu.

-Of Adrian,nu stii cat de mult mi-ar fi placut sa se intample asta.Nu sunt suparata pentru accident sau pentru ca tu ai cauzat schimbari radicale in viata mea.Pur si simplu vreau sa te uit,vreau sa uit cat de mult te iubesc si sa imi fac o noua viata.Totusi,daca vei avea vreodata nevoie de mine,stii unde stau sau ma poti suna,dar lucrurile nu vor mai fi la fel ca inainte.

-Vreau sa te ajut, sa ma revasnsez pentru tot raul.Pot sa vorbesc cu niste cunostiinte sa te angajeze la firme,drept secretara sau manager,stiu ca ai calificarea asta.

-Hmm,bine.Cred ca asta pot accepta.Acum beati cafeaua,fa un dus si du-te acasa.

-Ana,ce stii de Amanda?

-Scumpule,nu ar mai fi amuzant daca ti-as spune.Dar nu ar trebui sa uiti un lucru cand vine vorba de femei,ca suntem "diavoli cu fete de ingeri".

Mana ei coboara de pe obrazul meu,si se indrepta usor spre dormitor.Stiam ca am pierdut-o in momentul in care s-a trezit si ma respins,dar totusi dovedeste ca este o femeie puternica si imi permite sa mai apar uneori in viata ei.

Ma ridic si-mi torn cafea in ceasca,in timp ce privesc pe fereastra.E amuzant cum ieri aveai totul iar azi nu mai ai nimic si esti nevoit s-o iei de la 0.Uneori din iubire poti pierde prietenii,sau vice versa.E ca un joc de sah,trebuie sa muti o piesa in asa fel incat sa nu strici echilibrul jocului.

In minte imi apare indoiala legata de Amanda si de ce a spus Ana despre ea.Este adevarat ca nu stiu nimic despre femeia asta,nici macar unde sta si nici ce-i place.Pun mana pe telefon si il sun pe Eric Donovan,un prieten bun de-al tatei care este si detectiv.

-Adrian,imi raspunde el vesel.Ce ma bucur sa te aud.

-Buna ziua domnule Donovan.

-Eric,baiete,Doar suntem prieteni.Ia spune ce cu te poate ajuta acest batran?

-As avea nevoie de servicii dumneavoastra de detectiv.As vrea sa stiu totul despre viata Amandei Brown,si cat de repede posibil.

-Desigur baiete.Sa vad ce pot afla si te sun cand am un rezultat.

-Multumesc Eric.

*Dupa cateva zile*

Telefonul ma trezeste din somn,si incerc sa ma intind dupa el pe noptiera.

-Alo?spun buimac de somn.

-Scuze ca te trezesc Adrian,dar am rezultatul investigatiei domnisoarei Brown.Ne putem vedea intr-o ora la "Purple Caffe"?

-Desigur.

Cobor din masina incet,cu capul plin de idei si intrigi la adresa Amandei.Oare are ceva de ascuns sau e curata ca lacrima?

Il vad pe Eric asezat la o masa de la intrare si ma indrept spre el.Dam mana si imi comand un Cappuchino.

-Deci?intreb simtindu-mi nervii intinsi la maxim.

-Amanda Brown are 23 de ani,lucreaza la compania tatalui ei drept manager.E facut facultatea Hardvard.Nu are atencedente la politie,are un apartament in partea de Sud a orasului si cel mai mult timp si-l ocupa cu sora ei mai mica.

-Se pare ca totul e in regula,spun rasufland usurat.

-Totusi,am gasit ceva ce mi-a atras atentia.

-Ce anume?

-Acum 6 ani parintii ei au trimis-o la o matusa pentru 1 an de zile si nimeni nu a stiut nimic de ea.Doar mama si tatal ei tineau legatura cu ea,in rest nimeni nu stia nimic.Ceea ce e ciudat e ca familia Brown a anuntat venirea unui nou copil dupa plecarea Amandei,iar mama sa s-a alaturat ei dupa vreo 5 luni,pe motiv ca vrea liniste pentru copil.

-Ce incerci sa-mi spui Eric?il intreb curios.

-Vreau sa spun ca nasterea fetitei coincide prea bine cu plecarea Amandei.Iar la intoarcere,au venit toate 3 impreuna,dar sotul doamnei Brown nu a asistat la nastere cum e normal.

-Crezi ca e ceva la mijloc?

-Sincer da.Dar acum e alegerea ta daca vrei sa cauti mai in amanunt sau iti ajunge asta.

-Cauta mai in amanunt.Vreau sa stiu care e adevarul in legatura cu plecarea Amandei si nasterea Miei.

-O sa trebuiasca sa ma deplasez pana in Virginia ca sa aflu,ceea ce va dura destul de mult.

-Atunci,calatorie placuta dragul meu Eric si te astept cu vesti,spun ridicandu-ma de la masa si dand mana cu el.

Fiecare familie are cate un secret,sau ceva ce stiu doar ei.Oare asa se intampla si in familia Brown?Oare trecutul lor ascunde ceva de ochii lumi?

Nu am mai postat de mult si stiu ca capitolul e scurt,dar e scris la repezeala pentru ca nu am timp.Sper ca acum ca astea 2 saptamani de vacanta sa reusesc sa scriu mai mult.

Iubire sau placere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum