"Casa dulce casa"

1.2K 24 5
                                    

[ Deoarece este o poveste cu tenta sexuala,veti intalni si cuvinte sau parti in care se va folosi vocabular vulgar.Unii sunteti deja obisnuiti de la alte povesti,alti nu.Puteti sa treceti peste ele,dar nu doresc comentarii rautacioase.Nu va oblig sa cititi deci nu accept injurii sau comentarii rautacioase.Multumesc :) ]

Era sambata seara in jur de ora 8.Jack,prietenul meu cel mai bun da o petrecerea in cinstea intoarcerii mele in oras.New York-ul e casa mea de 2 ani,dar uneori mi se face dor de familie asa ca merg in Moscova unde ei au decis sa stea.

Ultimele doua luni petrecute acolo au fost un chin pentru "micutul meu".Nu a gustat nici o pasarica pentru ca sora mea cea mica a stat mereu pe capul meu.Asa ca acum sunt in cautare de un nou cuib in care sa ma descarc.

-Esti gata?ma intreaba Jake din pargul usii.

-Zici ca ai adus virgine pentru mine?il intreb lingandu-mi buza de jos.

-Ai de unde alege frate,spune Jake arucandu-mi pachetul de prezervative.

-Va fi si Anastasia acolo?

-Incepii sa tii la ea sau ce?ma intreba Jake ridicand o spranceana.

-Nu omule,dar trebuie si tu sa recunosti ca tarfa-i buna in pat.

-Mie-mi spui?Face un blowjob..

-Hai odata,am nevoie de o "casa" goala.

Imi iau cheile si plecam.Desi casa mea e destul de mare pentru o petrecere,tinand cont ca e o vila cu 2 etaje,Jake a preferat ca petrecerea sa se tina la unul din apartamentele lui.Drumul a fost unul rapid deoarece cand Jake e la volan nu stii de ce sa-ti fie mai tare frica,ca te opreste politia si iei amenda sau ca o sa ajungi intr-un copac de pe marginea soselei.

Jack isi alese apartamentu intr-o zona unde sunt numai tineri,astfel asigurandu-se ca nimeni nu va suna politia.Apartamentul era plin,si cu greu am ajuns la barul pe care il are.Il dusese capul sa angajeze personal si o sa-mi amintesc sa ii iau un ceas drept recompensa.

-O vodka,spun asezandu-ma pe scaun.

-Mai mai,dar pe cine avem noi aici,aud o voce cunoscuta.

Intorc capul si dau de Anastasia.O roscata de 1,75 m ,cu forme ce ies in evidenta in rochia ei mini galbena.Daca nu ai trecut prin patul ei inseamna ca nu stii ce minuni face cu gura si mai ales cu fundul ei.Partea naspa la corpul ei e ca are silicoane si nu simt ceva natural cum imi place mie,in rest tipa e buna pentru cateva partide.

-Anastasia,ce ma bucur sa te vad,spun punandu-i mana pe picior.

-Ti-am facut rost de 5 virgine cum iti plac tie scumpule,spune jucandu-se cu lobul urechii mele.

-Nu mai fa asta,spun departand-o de mine.

-Da se vede ca esti nefutut iubire.

-Mda,deci,ce ziceai de virgine?intreb simtind cum penisul incepe sa ma doara de la lipsa.

-Imi termin paharul si te duc in paradis,spune dand peste cap paharul de tequila.

Ma ia de mana si ne indreptam cu greu prin multime,spre balcon.Zaresc 3 tipe blonde si 2 roscate cu forme apetisante cum stau la barfa cu pahare de J&B in mana.Mi-a atras privirea una din roscate,intr-o rochie albastru inchis,cu o palma mai jos de fund.Asta va fi micuta mea victima in seara asta,cu ea ma voi elibera.

-Pe care o vrei?imi sopteste Anastasia la ureche.

-Roscata cu albastru,spun gutural.

Anastasia se dezlipeste de mine si porneste spre roscata.Stiu ca Anastasia are mana buna la astfel de chestii pentru ca nu e prima data cand imi face rost de marfa.

-Ea e Odette,are 17 ani,nu o sa ai probleme cu ea.

-Stie ce are de facut?intreb inspectand victima.

-Ma stii pe mine ca iti servesc masa rece?rade Anastasia.

-Si cum ma revansez pentru tura asta?

-O tura de shopping,spune blonda.

-Iti livrez maine 1.000 E in cont, spun luand-o de mana pe roscata in albastru.

Cunosc apartamentul lui James ca-n palma, si stiu ca mereu ultima camera imi e rezervata,pentru astfel de escapade.Am deschis usa si am trantit-o pe pat.

-Anastasia te-a instruit?o intreb.

-Da..dar imi e frica.Nu mi-a spus daca o sa doara.

-Asculta la mine scumpo.Nu am timp de smiorcaielile tale si nu o sa-mi pese daca te doare.Te-ai bagat singura in asta asa ca nu-mi veni mie acu cu scuze.

-Dar..

-Dezbraca-te!

Virgina arata bine,sanii mari si frumosi,nici prea slaba nici prea grasa.Anastasia ma cunoaste bine si vad ca a inceput sa aiba dexteritate in a-mi alege marfa.Intro zi ar putea face o afacere cu virgine daca e destul de desteapta.

-Sa-ti explic cum sta treaba.Deobicei incep cu un blowjob de 2-3 minute pentru a ma antrena dupa care te fut,am fost clar?o intreb pentru a ma asigura ca stie ce are de facut.

-Da,imi raspunde sfioasa.

Anastasia a instruit-o bine,blowjobu a fost cat de cat de calitate pentru prima oara.Acum sa ma descarc.

I-am desfacut picioarele si am patruns-o puternic in timp ce ea a scos un tipat de durere.Nu imi pasa,ma simteam bine.Peretii ei stramti ma excitau si stiam ca nu o sa dureze mult.Ultima patrundere inainte de orgasm a fost puternica si relaxanta pentru mine.

-Casa dulce casa,spun cand ies din ea.

Ma indrept spre dus pentru a ma curata.Acum ma simt mult mai bine,si mai vioi.De asta imi plac virginile,iti dau din vitalitatea lor si nu au kilometrajul mare.M-am imbracat si am iesit din camera nu inainte sa imi iau la revedere de la pustoaica care mi-a facut seara buna.

-Mersi scumpo,spun trimitandu-i un pupic.

Cum ma vede iesind din camera Anastasia vine spre mine.La cum o stiu ori are chef de-o partida ori sa afle cum sa descuracat novicea.

-Deci?intreaba fluturand din ochi.

-Deci ce?spun lipind-o de perete.

-Cum a fost scumpule?intreaba cobarandu-si mana spre penisul meu.

-Te felicit,spun sarutand-o pe gat.

-Bun,acum da-te de pe mine ca abia ai fost regulat si nu am nevoie de resturi,spune impingandu-ma.

In mod normal nu as accepta sa imi vorbeasca asa vreo una din tarfele mele,dar Anastasia e preferata mea si stiu ca nu ii place sa fie felul 2.Amandoi am stabilit de la inceput ca atunci cand avem nevoie de sex ne sunam,dar sa nu fim deja "luati".M-am departat de ea si am pornit spre bar,unde am dat de Jake facand schimb de saliva cu una.

-Du-te si retuseaza-ti machiaju papusa,spun luand-p de brat si dand-o de pe el.

-Ce te-a apucat?ma intreaba Jake nervos.

-M-am plictisit,spun comandand un pahar de J&B.

-Asta nu inseamna ca trebuie sa-mi faci mie varza sansele de a fute ceva in seara asta,spune ridicandu-se si lasandu-ma singur.

Imi termin paharul si ii fac semn Anastasiei ca plec.Ea era ocupata cu un tip Mason,in anu 2 la medicina.Mi-a fluturat un pupic dupa care s-a intors la activitatile sale.Am iesit din apartament fara sa-mi iau ramas bun de la Jake si sa-i multumesc pentru petrecere,stiind ca deja era cu pantalonii in vine asteptand ceva.

Am fost in stare sa conduc chiar daca am baut doua pahare asa ca politia nu ma oprit pe drum.Ajuns acasa unde ma intampinat Bella, catelusa pe care sora mea mi-a daruit-o cand am decis sa ma mut.A considerat ca un caine nu ma va face sa ma simt singur pana ma insor.De parca m-as insura vreodata cand pot avea sex oricand si cu orice vreau.I-am pus de mancare Bellei si m-am indreptat spre camera mea pentru un pui de somn.

Iubire sau placere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum