Doar ea conteaza-part 2

669 23 2
                                    

Se pare ca Anastasia trecuse fara probleme noaptea si dadea semne ca isi va reveni in urmatoarele zile.Dar de atunci trecusera deja doua saptamanii si nimic nu se schimbase,totul ramasese doar o ipoteza ca maine va fi mai bine.In fiecare zi eu si Jack ii umpleam camera de flori si baloane, sperand ca asta o va face sa reactioneze,sau cel putin o va bucura cand se va trezi.Am alergat zilnic de la o florarie la alta ca sa gasim trandafiri albi si orhidei rozalii.

Zilele au trecut si astefel s-au facut 2 saptamani de cand nu am mai dat pe la birou,nu am mai vazut-o pe Amanda,tot ce faceam era sa dorm si sa fiu la spital.Jack a fost nevoit sa plece in L.A. pentru ca mama lui era pe moarte, iar eu i-am promit sa-l tin la curent cu tot ce se intampla aici pana la intoarcerea sa.Tocmai ii scrisesem un e-mail cu starea de sanatate a Anei cand cineva a batut la usa biroului meu.Urma sa ma duc la Ana sa-i pun florile si sa-i tin companie,chiar daca doctorul a spus ca ea nu e constienta de prezenta mea.

O silueta si-a facut aparitia in prag si am fost putin uimit sa vad cine e.De la ultimul incident,nu mai aflasem nimic de Vivian, dar iat-o acum stand in usa,fixandu-ma cu privirea.Sa apropiat si mi-a lasat pe masa un cec,care initial nu am stiu pentru ce era.L-am luat si am privit suma, exact aceasi suma pe care i-am dat-o atunci cand a plecat cu tipul cu care era insarcinata.

-Nu e nevoie, spun inapoindu-i cecul.

-Eu zic ca da ,scumpule. Poate tu nu stii dar acum apartamentul Anei e al meu, spune zambind superior.Si asta e al ei,pentru cand se va tarzi, spune imanndu-mi un al doilea cec,cu o suma mult mai mare.

-Cum adica?intreb neintelegand.

-E simplu.Am vrut sa ma razbun pentru cum m-ati tratat atunci la cafenea.Poate ca ea nu ti-a spus dar apartamentul era ipotecat,si trebuia sa plateasca pana ieri.Cum nu a facut-o fiindca e in coma, eu l-am cumparat.Ti-am adus si hainele si tot ce mai avea ea in apartament.

-Ai ramas aceasi catea pe care o stiu, spun scrasnind din dinti.

-Poate, dar macar acum micuta ta iubita nu mai are unde sta.Stii chiar am crezut ca ne putem impaca si ca mai iertat,dar sa te insel cred ca a fost cel mai bun lucru pe care puteam sa-l fac.

M-am ridicat si m-am pironit in fata ei, care in secunda 2 a primit o palma.Deobicei nu dau in femei,decat in curve dar Vivian nu e mai prejos.Isi duce mana la obraz si-si intoarce fata mirata spre mine, lasand la iveala un firicel de sange.Stiu ca am mana grea,nu ca nu ar meritao din plin.O iau de brat si o tarasc dupa mine pana la iesire,si o imping afara.Nu m-ar mira ca ea sa fi angajai pe cineva s-o loveasca cu masina pe Ana,dar nu cred c-o duce mintea la atat.Poate o duce minte sa se cracaneze in fata oricui,dar sa omoare nu.

Ma intorc in birou pentru a trimite e-mail-ul si atunci telefonul imi suna.E medicul Anei asa ca raspund cu rapiditate.Acesta imi spune sa ma prezint la spital pentru ca Ana sa trezit.Apas butonul Send si plec spre spital,tastand un mesaj pentru Jake prin care ii spun ca sa trezit.Ajung in 10 minute, si-l gasesc pe medic in cabinetul sau.Imi spune noutatile si ca peste o saptamana Ana va fi externata daca nu apar complicatii.

Bucuros,ma indrept spre salon,nerabdator sa vorbesc cu Ana si sa-mi cer scuze.Deschis usa cu un zambet imens pe fata,care imi paleste cand vad cine e cu Ana.Stand pe un scaun la capul patului,si privindu-ma cu niste ochii frumosi si mari caprui,Amanda ma intampina cu un zambet.Inchid usa in urma mea si ma uit de la Ana la Amanda,neintelegand ce cauta ea aici,si cum de Ana nu a avut o criza de furie.

-Eu am venit sa vad cum se simte si sa discut ceva cu tine,dar medicul ma anuntat ca tocmai a eisit din coma,asa ca am zis s-o stau putin de vorba cu ea,spune Amanda clipind in modul ei asa de special.

-Ea tocmai pleca.A venit sa-si ceara scuze dar acum vreau sa fiu singura,spune cu o grimasa pe fata.

Amanda incuvinteaza din cap si se indreapta spre usa,soptindu-mi la ureche s-o sun cand pot.Inchide usor usa in urma ei,iar eu ma intorc cu privirea la Ana. Fata ei emite suparare si dispret,dar mai mult decat atat,emite un sentiment ca a fost tradata.

Iubire sau placere?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum