4.Bölüm

81 16 0
                                    

"B-be-ben Toprak sende- "

"Ne benden ne Derin.Bu ne dikkatsizlik. Ya sana birşey olsaydı ben burada olmasam?"

"Ben özür dilerim Toprak bir yerine birşey olmadı değil mi? Ahhh.. "

"Benim birşeyim yok seni aptal asıl sana birşey oldumu- Oh Tanrım kanıyor. Kolun kolun kanıyor."

Üzerinden inip koluma baktım ona dönüp"Küçük bir sıyrı... Toprak,Toprak nerdesin?"

Arkamı döndüğümde gitmiş olmalı ama neden?

***

Okula gidiyordum bugün en güzel günümdü ve herkes bana hortlak görmüş gibi bakıyordu.

Sınıfta ki Açelya'ya neden bana öyle baktıklarını sormaya gidiyordum en azından yakın arkadaşım sayılırdı ama onun yanına giderken de farkettim ki oda bana diğerleri gibi bakıyordu.

"Bir sorunmu var Açelya?"

"Ha-Hayır bir sorun yok Derin pekii sen iyi misin?"

"Ben gayet iyiyim ama sen, okulda ki herkes iyi gibi değil. Bana neden öyle hortlak görmüş gibi bakıyorsunuz."

"Seni tanıdığım günden beridir suratında en ufak bir gülümseme görmemiştim ve bugün ağzın yırtılacakmış gibi gülüyorsun. Ve bu bana normal gelmedi sanırım onlarda böyle düşünüyor."

"Olamaz mı benim gülmeye de hakkım yok mu?"

"Hayır, hayır tabii ki de hakkın var! Ben sadece şaşırdım. Pekii seni böyle güldüren şey ne?"

"Bilmiyorum  sabah kalktığımda ilk defa kabus görmeden uyandım ve çok güzel bir rüya gördüm. Bu beni bugün o kadar mutlu etmişti ki yüzümde ufak bir gülümseme oluştu. Sonra annem herşeyin icine sıçıyordu ki Toprak bu durumu düzeltti."

"Toprak ? O,o kim? "

"Bilmiyorum yani yakından tanımıyorum. Ama çok tatlı çocuk, adam.

"Nasıl düzeltti, nerde tanıştınız,seninle mi ilgilendi,hasta olmadığına emin misin pekii çünkü seninle ilgilenmesi çok garip?"

"Neden benimle ilgilenemez mi? (zil çalar.) Boşver sen nasıl düzelttiğini.Senin için en iyisi dersi dinlemek."

Tolga"Bir süreliğine yeni bir rehber öğretmen gelmiş. Bize girecekmiş."

"İsmi neymiş?"

"Toprak diyor herkes, soyadı da Soylu'ydu sanırım."

"Ne!?"diye şok içinde sordum. İstemsizce.

"Ne oldu?" Diye aynı şaşkınla bana soru yöneltti Tolga. Çok sık konuşmadığım için.

"O olamaz değil mi? Yok o değildir ya. "

"Senin Toprak bu mu yoksa?Anlaşıldı seninle niçin ilgilendiği çünkü öğretmen ve sana bir yol göstermek istemiş demek."

"Bu çok saçma!"

İçimden konuşurken meğer dışımdan konuşmuşum bu çok saçmaydı.Herneyse...

O sıra ben bunları düşünürken içeri girmişti.Bu, bu oydu!

Karmaşık Hayatlar   #perspektif2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin