-6.Bölüm-

148 31 28
                                    

"Şişe çevirmece oynamaya ne dersiniz?"

"Sonunda biri sordu." dedi Melis sevinçle. Oynamak istemediğim için bahane üretmeye başladım.

"Yapabilecek bir şeyimiz yok ki. Hem şişeyi nereden bulacağız?" dediğimde Deniz etrafına baktı.

"Burada şişe var." diyerek gazoz şişesini havaya kaldırdı. Beril ellerini mutlu olduğunu belli edercesine çırparken diğerleri ise dikkatini bu tarafa vermişti. Kulaklığını çıkaran Alina bile dinlemeye başlamıştı.

"Ee oynuyor muyuz?" diyerek konuştu Deniz.

"Oynuyoruz." diyerek cevap verdi Kerem. Kerem'in cevabından sonra Deniz'e döndüm.

"Oynuyormuşuz." dediğimde elindeki şişeyle ortaya doğru emekledi. Kumların üzerinde bağdaş kurduğunda diğerleri çember oluşturmuşlardı. Oyun iyi olabilir diye düşünerek Sarp'a en uzak köşe olan Toprak ve Aslı'nın arasına oturdum.

"Kim çeviriyor?" dedi Yağmur.

"Ben." diyerek araya giren Gökmen şişeye doğru uzanıp çevirdi. Soru soran kısım Bulut'a cevaplayan kısım ise Melis'e gelmişti.

"D mi? C mi?" dediğinde Melis düşünmeden 'D' dedi.

"Taha ile neden ayrıldınız?" diye bir soru yöneltti. Melis'in soru karşısında şaşırmadığı belliydi.

"Hâlâ mı bunu merak ediyorsun?" dediğinde, Bulut şirince kafasını salladı. Bu hareketi hepimizin gülmesine sebep olmuştu.

"Benim dışımda herkes biliyor." diyerek ekledi Bulut.

"Aldatıyordu çünkü." dediğinde şaşkınca baktım. Gerçekten güzeldi ve aldatılmasına şaşırmıştım.

"Göz zevki bozukmuş. Mesela biz çıksak aldatmak aklımın ucundan geçmezdi." dediğinde yine gülmüştük.

"Reddedilmekten bıkmayacak mısın?" diyerek konuşmaya daldı Batı.

"İnanıyorum, o da anlayacak benim değerimi. Değil mi Melis?"

"O iş yaş bence." diyerek cevap veren Melis'e gülerek baktım.

"Kuruturum ben merak etme." diyen Bulut'a ise iğrenerek baktım.

"Güldük, bitti. Çeviriyorum." diyen Merve şişeye uzanıp çevirdi. Soru soran kısım Aslı cevaplayan kısım Deniz'e gelmişti.

"D mi? C mi?" dediğinde kendinden emin bir şekilde 'C' dedi.

"Mmm, buldum!" diyerek heyecanla konuştu Aslı.

"Aramızdaki en yapılı kişi Gökmen. O yüzden Gökmen'i sırtına al ve şuraya kadar koş." diyerek parmağıyla bir yeri gösterdi. Deniz düşünüyormuş gibi yapıp konuşmaya başladı.

"Gökmen hanginizdi ki?" dediğinde Gökmen gülerek elini havaya kaldırdı. Deniz ağzını aralarken aynı zamanda mavi gözlerini kocaman açmıştı. Bu hali hepimizin kahkaha atmasına sebep olmuştu. İtiraz edercesine elini kaldırdı.

"Onu sırtıma alırsam ölürüm. Başlarım oyununuza. Hayır yani anneme ne diyeceksiniz? Çocuğun altında kaldı mı? Yemin ediyorum annem beni ölü halimle öldürür. Söylenişi bile fesat. Çocuğun altında kalıp ezildi ne ya?" dediğinde Gökmen itiraz etti bu sefer.

"Ya ama mızıkçılık yapıyor." dedi sahte bir sinirle. Tavırları o kadar komikti ki kahkahamı tutamamıştım.

"Ya banane banane. Oynamıyorum ben." diyip kollarını göğsünde birleştiren Deniz'e döndü Gökmen.

"Tipinden belli mızıkçı olduğun. Asıl ben oynamıyorum." diyerek Deniz'i taklit etti.

"Ne varmış tipimde?" dedi Deniz kaşlarını çatarak.

Yaz DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin