-7.Bölüm-

146 29 31
                                    

"Yapma, lütfen." Aslı Kerem'e sarılmıştı ve bırakmaya niyetli değil gibiydi.

"Kerem yapınca eline bir bok geçmeyecek." dedi Mert.

"Kes sesini." diyerek tersledi Kerem Mert'i. Batı ve Bulut her an Mert'in üzerine atlayabilirmiş gibi bakıyordu. Gökmen ve Sarp ise kızları sakinleştirmeye çalışıyordu. Anıl ve Toprak ise olası bir durumda suya atlamasını önlemek için kenarda bekliyordu.

"Senin kadar şerefsizini görmedim!" dedi Melis sinirle.

"Bana sakın hiç aynaya bakmadım deme." diyerek karşılık verdiğinde, Bulut Mert'e doğru atak göstermişti ki, Batı Bulut'u durdurdu.

Kerem dikkatini arkaya vermişti ve yapacağı şeyi unutmuş gibiydi.

"Kerem hırsını sikeyim!" dedi sinirle Aslı. Kerem omuz silktikten sonra bir çırpıda üzerindeki tişörtü çıkardı. Dikkat etmem gereken yerin olaylar olduğunu bildiğim için dikkatimi dağıtmasına izin vermedim.

Kerem "Bana şans dileyin." dedi ve yavaş yavaş geri yürümeye başladı. Durduktan birkaç saniye sonra kendini hazır hissettiği anda koşmaya başladı.

"Siktir!" biz daha ne olduğunu anlayamadan Deniz Kerem'in önüne doğru koşmuştu. Amacı Kerem'i durdurmaktı ve başarmıştıda. Kerem sol omzunun üzerine düşmüştü ve yerde kıvranıyordu. Deniz ise ittikten sonra olduğu yere düşmüştü.

Aslı "Kerem!" diye bağırarak yanına koştuğunda bende aynısını Deniz'e yapmıştım. Mert olanlara şaşırmış olacak ki ağzı 'o' şeklini almıştı. Boş bulunmasından yararlanan Bulut Mert'in suratına var gücüyle yumruk attığında içimdeki yağlar erimişti.

"Deniz, iyi misin?" dedi endişeyle yanımıza gelen Aleyna. Beril ne yapacağını şaşırmış ve olduğu yerde kalmıştı. Diğerleri ise Kerem'in yanındaydı. Keşke bizden birileri olsaydı diye geçirdim içimden çünkü hem Dolunaylılar hem Poyrazlılar bir kişinin başına toplanmıştı. Biz ise üç kişiydik, Beril gelirse dört.

Deniz "Sanırım." diyerek oturur pozisyona geçtiğinde Aslı hızla yanımıza gelmişti.

"Önemli değil." diyerek Aslı'ya döndü Deniz. Beklediğinin aksine kendisine sinirle bakan bir çift göz vardı.

"Özür mü diledim? İyi bir bok yapmışsın gibi özür dilememi mi bekliyorsun?" dediğinde Deniz afallamıştı. Şaşkın Deniz bize dönerek 'ben ne yaptım ki?' bakışlarını attı. Bende bir şey anlamadığımı belirten bakışlarımı üzerine attığımda Beril gelmişti.

"Ben... ne yaptım?" dedi duraksayarak Deniz. Sırtımdaki çantayı önüme alıp içinden açılmamış su şişesini çıkarıp Deniz'e uzattım. Deniz bana minnetle bakıp sudan bir yudum içti.

"Kerem'in kolu kırılmış olabilir. Sen ne yaptığını sanıyorsun?" dediğinde Deniz bize 'siz karışmayın' bakışını attı.

"Suya atlasaydı daha kötü olabilirdi." dedi Deniz sakince.

"Olmayadabilirdi." dedi Aslı aynı şekilde.

"Özür dilerim, bir sonrakinde işinize burnumu sokmam." diyerek elimdeki çantayı alıp içinden peçete ve yara bandı aldı.

"Kızın üzerine gitme." dedi Alina araya atlayarak.

"Özür dilenecek bir şey yapmadın." diyerek ekledi. Aslı'ya dönerek kısık sesle bir şeyler dediğinde Aslı'nın yüz ifadesi değişmişti. Bacağındaki yarayı temizlemeye çalışan Deniz'e baktı önce, sonra oturur pozisyonda kolunu tutan Kerem'e, en son burnu kanayan Mert'e.

Yanlış kişiye patladığını fark edince Mert'in yanına gidip yüzüne sert bir tokat attı. Sonra Kerem'in yanına gitti.

Deniz'in dizine baktığımda pek bir şey olmadığını gördüm. Çok sakar olduğum için, ilk yardım bilgim az da olsa gelişmişti.

Yaz DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin