İçime temiz havayı çektikten sonra elimdeki buzlu çaydan bir yudum daha aldım. Sinirden kuduruyordum. Tek sebebi olanlar değildi. Yan tarafımda voleybol oynayan bir grup vardı ve benim inadıma bağırıyorlardı.
Yalnız kalmak için sahile gelmiştim. Tam rahatlamışken erkekli kızlı karışık bir grup gelip yanımda voleybol oynanmaya başlamıştı. Gitmelerini söylememe rağmen inada binip dediğim şeyin zıttını yapmışlardı.
'Bunun duygusal bir sahne olması gerekiyordu' diye geçirdim içimden. Yanımdaki hunharca atılan kahkalar hiç yardımcı olmuyordu. Aynı şekilde yine içime derin bir nefes çektim ve buzlu çayımdan bir yudum daha aldım.
"Biz aynı takımdayız gerizekâlı." duyduğum sesle yanımdaki gruba döndüm.
"Aa... peki bunu niye bu kadar geç söyledin?" diye bir cevap duyduğumda gruba odaklanmıştım.
"Mal mısın? Mal taklidi mi yapıyorsun?" dedi başka biri.
"Mal taklidi yapıyor." dedi ilk başta sesi yükselen kız.
"Kızı tek buldunuz saldırıyorsunuz." dedim kaşlarımı çatarak.
"Sanane." dedi üzerine gidilen kız. Kızın cevabıyla hepsi kahkahalara boğulmuştu.
"Ciddiye alma sen bizi." dedi 'mal mısın?' sorusunu soran kız gülerken. Başımı anladım dercesine sallayıp buzlu çayımdan bir yudum daha aldım.
Onların bu hali aklıma ilk olarak bizi getirmişti. 'Bizde mi böyle gözüküyoruz dışarıdan?' diye geçirdim içimden. Hayır biz daha normaliz... sanırım.
Ben saçma düşüncelere dalmışken beni düşüncelerimden ayıran kafama çarpan voleybol topuydu. Gruptan kahkaha benzeri sesler gelirken acıyla yüzümü ekşittim. İlk olarak elimi burnuma attığımda sıcak sıvıyı hissettim. Ota boka kanıyordu bu da.
"Ödülümü ver bakayım." diyen çocuğa nefretle baktım.
"O topu..." dedim bağırarak. Derin bir nefes aldım ve tıslayarak devam ettim.
"Popişinde patlatırım!" dediğim şey ile gruptan kahkahalar yükselmişti.
"Arkadaşlarına dayak yedim dersin." dedi aradan atlayan bir kız. Alayla güldüm.
"Eğer dayak yemiş olsaydım, sizin siki yemeniz uzun sürmezdi."
"Laf sokma kapasiten anaokulu çocuğundan farksız." dedi kafama topu atan çocuk.
"Bak orada haklısın, laf sokmaya değil sizin gibilere sokmaya alışığım ben."
"Alkış kızımaa. Ödevini iyi yaptığın için sana bir yıldızcık." diyerek cevap verdi başka bir kız. Kimin kim, neyin ne olduğu umrumda değildi o an.
"O yıldızcık sana kayacak güzelim." dediğimde üzerime yürümeye başlamıştı. Geri çekilmek yerine bende üzerine doğru gittiğimde arkadaşları bana doğru harekete geçmişti.
"Kaysın." dedi alayla. Benden kısaydı, kıza yukarıdan bakıyordum. Dışarıdan çok komik göründüğüne emindim.
Yüzüne okkalı bir tokat geçirdim. Arkadaşları şoku atlatamamışken caddeye doğru koşmaya başladım. Kaçtığımı gördüklerinde peşimden koşmaya başlamışlardı. Caddeye kendimi attığımda deli gibi bağırmaya başladım.
"İMDAAT ADAM ÖLDÜRÜYORLAR!" ayaklarımı götüme vura vura koşarken ilk gördüğüm taksiye bindim.
Koltuğa iyice sindikten sonra adama adresi verip telefonu elime aldım. Uçak modunu açtığımda telefona bildirimler yağmaya başladı. Deniz defalarca aramıştı ve bu kadar çok araması iyiye alamet değildi. Korka korka aradığımda ilk çalışta açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Dansı
Humor"Otellerini çok merak ediyorum. Anıl pek bir şey yok dedi ama merak ediyor insan." diyerek dudak büzen Beril'e sahte bir gülümsemeyle baktım. "Ne yapmamızı bekliyorsun Berilcim? Otellerine mi girelim gizlice?" dedim. Kızlar birbirlerine piç piç bakm...