*Perspectiva Selin*
Am ajuns acasa acum 2 ore la noua noastra casa si viata, este o casa frumoasa care are o gradina superba si o piscina ,dar in Izmir totul era mai diferit si mai frumos, acolo erau prietenii nostri, aici nu cunoaştem pe nimeni. Am facut un dus si ma plictisesc sa stau asa mult in casa, nu sunt obisnuita, o sa-i propun pui Nazlî sa ne plimbam puţin.Selin: Naz' ce faci, pot sa intru?
Nazlî: bine, da normal intra draga mea, s-a întâmplat ceva?
Selin: Eh, deja mi-e dor de Izmir.
Nazlî: Si mie, Sel' vrei sa iesim puţin doar noi doua sa vizitam orasul, m-am plictisit sa stau doar in casa.
Selin: Da, de asta am venit la tine
Nazlî: Stiam ca o sa vrei asta
Selin: Oh, sufletelul meu (o cuprind într-o îmbrăţişare plina de iubire)
Nazlî: Te iubesc mult, hai du-te schimba-te
Am mers la mine in cameră, mi-am gasit destul de repede hainele potrivite ,mi-am intins parul si mi-am aplicat puțin fond de ten pe față .
Am mers in camera lui Naz' pentru a o anunța ca sunr gata sa plecam .Selin: Naz' sunt gata, plecam? (Nu am primit nici un raspund cred ca nici nu a observat prezenta mea, oare la ce se gandeste?)
Selin: Naz' cea visatoare esti gata? (Abia dupa ce am sarit pe pat lângă ea a observat ca sunt in camera )
Nazlî: Ce faci Sel' m-ai speriat de ce nu bati la ușă?
Selin : Daca nu erai asa visatoare auzeai cand am batut la ușă si te-am intrebat daca esti gata si daca putem pleca!
Nazlî: Bine, bine da sunt gata
M-am uitat mai bine la Naz' si am vazut ca ne-am asortat putin, amandoua avem blugi rupți ,tricouri aproape la fel si in picioare ea avea botine negre iar eu sandale. (Poate vă întrebați daca o sa putem umbla prea mult pe tocuri... Da putem pentru ca suntem obișnuite eu aș merge toată ziua pe tocuri ne place foarte mult )
(Eu am imbracamintea cu tricoul visiniu si Naz' cu cel albastru spre verniu)
*Perspectiva Nazlî*
Nu stiu ce se intampla cu mine, ma gandesc doar la acel băiat nu imi pot lua gandul de la el aș vrea sa trec peste si sa-l uit nu i-am putut vedea ochii din cauza ochelarilor dar arăta foarte bine.Selin: Naz' plecăm odată, la ce te tot gândești?
Nazlî: Da plecam acuma stai sa ma fac puțin cu fond de ten .(Am ezitat o intrebare stiu asta)
Selin: imi zici la ce te gandesti?
Nazlî: La băiatul din aeroport, nu mi-l pot scoate din minte
Selin: Opaaa cineva s-a indragostit la prima vedere ce frumos.
Nazlî: Plecam. ( am ezitat sa mai zic ceva legat de acel baiat)
CITEȘTI
Totul pentru prietenie!
Novela JuvenilPovestea lui Nazlî si Selin incepe din momentul in care cele doua intra la aceiași facultate care avea sa le schimbe total viata. Cele doua sunt foarte bune prietene de cand aveau 4 ani ,aceasta prietenie le v-a lega pentru toata viața si nimeni nu...