Capitolul 5

142 7 0
                                    

*Perspectiva Mert*

Au trecut 3 săptămâni de când am fost la acea petrecere, în fiecare zi am ieşit în parc cu fetele și eu cu Emma am devenit din ce în ce mai apropiați, vorbim foarte mult, afară este o zi foarte frumoasă cred că o să vorbesc cu fetele dacă vor să mergem în parcul "nostru", avem un loc în care mergem mereu toți, acolo s-au întâlnit prima dată fetele.

Mert: Fetelorr, ce planuri avem azi? 

Selin: Păi ca de obicei, ieşim cu fetele.

Nazlî: O să fie și Emma dacă asta vrei să știi (am început să râdem toţi).

Mert: Ha ha ha ce amuzant.

Selin: Mertisor gurița că știu că o iubești.

Mert : Selin tu încă nu te-ai calmat? 

Selin: Nu, ce farsă o să îmi mai faci? 

Mert : Nu ţi-a ajuns una pe ziua de azi? 

Selin : Azi nu mi-ai făcut nicio farsă, deci hai pa,pentru că  trebuie să mă spăl pe dinți.

Mert : Mai vedem noi.

Săraca Selin nici nu ştie ce o așteaptă, i-am pus gel de duş în pasta de dinți, o să mă aştept la o pedeapsă grea din partea ei.

Selin: Du-te dracu Mert (strigă din baie)

Mert : Ce ai pățit draga mea? 

Nazlî: Mert ce i-ai făcut iar?

Mert : Ămm nimic ,doar cred că s-a spălat pe dinţi cu gel de duș.

Nazlî: Eşti nebun? 

Mert:A meritat-o.

Am început amândoi să râdem ,pentru că Selin se tot smiorcăia în baie.

Selin: O să plătești pentru asta.

Mert: Eu am plecat să mă omor fetelor.

Selin: Nici mort nu scapi de mine.

Mert: Ne vedem jos v-am pupat.

*Perspectiva Nazlî*

  Ăștia 2 nu sunt buni împreună, doamne câte farse şi-au făcut unul altuia, dar şi la vecini acolo am contribuit şi eu, avem o bătrânică vecină într-o zi am dat o mică petrecere şi a fost tare muzica aşa că ea a sunat la poliție și noi nu am vrut să o lăsăm aşa şi trebuia să ne răzbunăm, am urmărit-o când a plecat de acasă am luat toţi 3 câteva hârtii igenice şi am început să îi acoperim copacii ,gardul şi în cele din urmă casa. Aceasta a rămas șocată când a venit acasă, ştia că noi am făcut-o aşa că a venit şi ne-a pârât la mamele noastre,şi ele doar au început să râdă, poate vă întrebaţi de ce nu zic niciodată de tată, păi nici, eu nici Selin nu avem tată ne-au părăsit, pe mine când m-am născut, iar pe Selin la 2 ani.

Selin: Naz' eşti gata? 

Nazlî: Da, acuma ies şi eu, dar îl iau pe Sony cu mine bine? 

Selin: Bine aşa se mai plimbă şi el puțin.

Sony este cățelul meu, îl iubesc foarte mult l-am primit de la Mert pentru că ştia că îmi doresc foarte mult.

Sony este cățelul meu, îl iubesc foarte mult l-am primit de la Mert pentru că ştia că îmi doresc foarte mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nazlî: Sel' poţi să mergi la Mert vin şi eu acum numai să îl iau pe Sony.

Selin: Bine te aştept jos.

Mert: Cum a fost pasta de dinţi?  (Chicotind) 
Selin: Știi că o să mă răzbun nu?  (A început să dea în el în joacă) 

Nazlî: Ce-i cu voi, iar vă tachinaţi?

Selin: Asta nu este nimic.

Mert: Sony, vin-o aici băiete (îl ia în brațe si se joacă cu el).

Selin: Sony vezi că ăsta îi nebun rău, eu zic să îl muști.

Am început să râdem toți.

Mert: Mergem?

*Perspectiva Selin*

Mă înţeleg foarte bine cu Mert îmi este ca un frate mai mare şi eu şi Naz' îl consideram fratele nostru, doar că eu mă tachinez mai mult cu el pentru că Naz' este mai liniștită, dar şi când o apucă nebuneala îi vai de Mert şi de mine . Ne înţelegem bine și cu fetele, din păcate Alexia am înţeles o să plece în Austria după vacanță, ne-am obişnuit cu ea o să ne fie dor de ea mai ales Emme'i.

Selin: Mert cum mai eşti cu Em'? 

Mert : Bine ,vorbim dar nu cred că mă place.

Selin: Tu eşti nebun?  Mai ții minte când a întrebat Alexia că tu eşti norocosul?  De nu ai înţeles la ce s-a referit şi am zis că o să înţelegi mai târziu.

Mert: Ce legătură are asta cu Em'? 

Selin : Du-te naibii că esti prost, te place din prima clipă în care te-a văzut de aia a întrebat că tu eşti norocosul.

Mert: Serios?

Nazlî: Sel' are dreptate de data asta chiar eşti prost.

Am început să râdem toți .

Am ajuns în parc unde ne-am întâlnit cu fetele în mașină i-am zis lui Mert să vorbească puțin cu Em' şi să îi spună că o place.

*Perspectiva Mert*

Cred că fetele au dreptate ar trebui să vorbesc cu Em' şi să îi spun ce simt pentru ea, este foarte amuzantă, frumoasă, miloasă aș putea continua până mâine să vorbesc despre ea.

Mert: Emma putem vorbi puţin? 

Emma: Da

Mert: Hai sa ne plimbăm putin.

Emma: Şi fetele? 

Toate 3: Emma du-te odata.

Emma: Bine, hai să ne plimbăm puţin.

Mert: Emma trebuie să îţi mărturisesc ceva.

Am văzut-o cum roșește şi eu am puţine emoţii dacă nu mă place.

Emma: Te ascult.

Mert : Em' te plac.

Emma: Şi eu te plac de când te-am văzut prima dată, dar mi-a fost rusitne să iți spun.

Mert : Eu am crezut că nu mă placi până când mi-a zis acum pe mașină Selin.

Emma: Aha, deci ei trebuie să îi mulţumesc? 

Mert : Să îi mulţumim*.

Fără să mai zicem ceva am început să ne sărutăm.

Am mers catre fete ne țineam de mână.

Toate3 : Awww ce frumoşi sunteți.

Mert & Emma : Mulţumim.

Au venit toate şi ne-am luat în braţe a fost o îmbrățișare de grup.

*Perspectiva Emma*

Sunt foarte fericită alături de Mert suntem împreună de 2 săptămâni au fost cele mai frumoase săptămâni din viaţa mea, Mert este primul meu iubit şi cu el am avut primul sărut. Mai sunt 3 săptămâni şi începem şcoala îmi pare foarte rău că Alexia trebuie să, plece o să îmi fie foarte dor de ea.

Cei de la copertă sunt Mert si Emma!

Totul pentru prietenie! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum