Capitolul 4

123 7 0
                                    

*Perspectiva Selin*

A trecut deja o săptămână de cand suntem aici, dar Izmirul îmi lipseşte foarte mult, nu am făcut prea multe în această săptămână. Acum 2 zile am fost in parc, unde am întâlnit câteva fete care erau prietenoase şi de treabă. Am ieşit ceva timp împreună cu ele pentru a ne prezenta Londra în mare parte, ne-au arătat  câteva locuri minunate, şi ele erau erau prietene bune de când erau de vârstă noastră şi s-au cunoscut de când erau mici. Una dintre cele doua prietene dă o petrece in seara asta, iar noi am fost invitate.

Selin: Naz', ce zici mergem la petrecere acuma seara?

Nazlî: Nu ştiu cum o să reacţioneze mama.

Selin: O sa fie bine, il avem pe Mert ne ajută el.

Nazlî: Săracul Mert, mereu trebuie să ne ajute când vrem să ieşim undeva. (Incepem să râdem amândouă).

Mert chiar a dovedit că este un băiat de încredere, mereu ne ajută când avem nevoie de ceva, a devenit prietenul nostru de suflet.

Selin: Naz' mi-a venit o idee.

Nazlî: Uimeşte-mă surioară.

Selin: Hai să-l ducem şi pe Mert cu noi la petrecere, aşa ne putem revanşa pentru toate favorurile pe care le face pentru noi.

Nazlî: Este o idee bună.

Selin&Nazlî: Mert draga.

Mert: Da merg să vorbesc acum (am început să râdem toţi 3 la răspunsul lui).

Nazlî: Mert vrem să te întrebăm ceva.

Mert: Orice, vă ascult nebunelor!
(Aşa ne zice el de când am început să ne înţelegem bine şi să fim prieteni buni).

Selin: Mert vrem să vii cu noi la petrecere.

Mert: Îmi pare rău fetelor, dar nu pot veni pentru că sunt în timpul serviciului.

Selin&Nazlî: Te rugăm Mert, eşti singurul nostru prieten.

Mert: Nu am voie fetelor, chiar îmi pare rău.

Am început amândouă să râdem.

Selin&Nazi: Pe bune Mert?  Eşti şoferul nostru, ai voie să mergi oriunde cât timp suntem şi noi.

Mert: Bine, bine îmbrăcaţi-vă şi ne întâlnim jos intr-o oră.

Nazlî: Dar încă nu ai vorbit cu mamele noastre.

Mert: Am zis să mergeti să vă îmbrăcaţi, rapid până nu mă răzgândesc, o să vă lase sigur.

Am alergat amândouă spre camerele noastre pentru a ne pregăti.

*Perspectiva Mert*
Oh acum trebuie să merg să le cer si pe nebunele ăstea, ştiu că nu o să aiba nimic împotrivă doamna Guneș si doamna Dilara, doar că ele nu sunt obişnuite să se ceara mai ales pentu o petrecere.

Mert: Bună seara.

D. Dilara: Buna draga Mert.

Totul pentru prietenie! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum